Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat was jouw blunder van de week?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Wat was jouw blunder van de week? Empty Wat was jouw blunder van de week?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 20:05

Jullie nog onhandige dingen gedaan deze week?

Bij mij liep de vrijdagmiddagborrel gisteren nogal uit. Toen we tegen half twaalf eindelijk naar huis gingen, wilde ik een stoepje schuin op fietsen. Maar ik keek niet goed uit, mijn fiets kwam het stoepje niet op en ik ging vol op mijn gezicht Wat was jouw blunder van de week? 394967

Gevolg: een dikke, bloedende lip, een beurse bloedende kin en een geknakt ego. Súper charmant clown

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw blunder van de week? Empty Re: Wat was jouw blunder van de week?

Bericht  silly-one vr 2 nov 2012 - 20:09

Dat ik mijn wekker gewoon totaal verkeerd zit.
Ik sta voor de klas en normaal ben ik op vrijdag het eerste uur vrijgeroosterd. Door ziekte van collega moet ik nu het eerste uur wel op school zijn. Ik donderdag avond goed aan gedacht en ik zet mijn wekker, dacht ik, om 7 uur. Volgende dag wordt ik van de wekker wakker en is het 8 uur. Moest ik even zorgen dat ik binnen 30 minuten op school stond. Ik kwam echt 3-4 minuten voordat de bel ging binnen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw blunder van de week? Empty Re: Wat was jouw blunder van de week?

Bericht  Kowalski vr 2 nov 2012 - 20:34

Nummer 1: bij ons in de turnhal hebben ze een ingang met twee schuifdeuren en daartussen een ruimte. Normaal gaan die gewoon open, maar als het kouder wordt gaat de ene pas open als de andere dicht is. Wist ik niet! BAM! Auw Wat was jouw blunder van de week? 1270000679

Nummer 2: ik had vorig weekend al mijn klokken goed gezet, behalve die op de magnetron. Moet ik een keer heel erg vroeg naar school, op welke klok kijk ik? Juist, de magnetron. Sta ik lekker om een uur of 6 op het station. Nice Wat was jouw blunder van de week? 394967

Nummer 3 heeft iets te maken met bont- en blauwe schenen, en ik denk dat ik hier maar beter op kan houden met mijn blunders Wat was jouw blunder van de week? 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw blunder van de week? Empty Re: Wat was jouw blunder van de week?

Bericht  Gast vr 2 nov 2012 - 20:38

Mijn blunder, ik ben maandag gevallen met de scooter. Ik reed over natte bladeren heen en gleed uit. Gelukkig helemaal geen schade behalve een blauwe knie en mijn schoen wat ineens onder de hondenpoep zat. Schijnbaar ben ik bij het opstaan in de hondenpoep gaan staan.....heel erg fijn!... laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat was jouw blunder van de week? Empty Re: Wat was jouw blunder van de week?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum