Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

+14
Marsy28
Twellie
Kalishi
Rouxxxe
studiebol
Mizz_S
VanillaRose
Ella
Blue flower
Caroow
Framboos
*Bloempje*
Fortissimo
Flower_L
18 plaatsers

Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Flower_L di 27 aug 2013 - 20:12

wanneer jullie naar bungalows etc als centerparcs gaan, maken jullie dan eerst nog even snel wat dingen schoon voor gebruik?

ik neem standaard de dettol mee, en ivm kinderen maak ik vloer schoon. ook bestek etc.





Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Fortissimo di 27 aug 2013 - 20:32

De laatste keer dat wij in een Centerparcs huisje zaten was dat echt wel nodig ja... Het bad of de douche doe ik sowieso altijd.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  *Bloempje* di 27 aug 2013 - 20:53

Wij wassen in elk geval het bestek en de glazen extra af voor we ze gebruikrn... De rest afhankelijk van hou we het aantreffen. Tot nu toe verder nooit echt iets schoon hoeven maken.
*Bloempje*
*Bloempje*
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 204
Punten : 226
Registratiedatum : 08-05-13
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Flower_L di 27 aug 2013 - 21:10

Het toilet en keukenblok doe ik altijd ook even trouwens, en het bad wanneer de oudste erin gaat.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Framboos di 27 aug 2013 - 21:40

Nee eigenlijk niet, tenzij het er echt heel smerig uit ziet op het oog. Maar dan zou ik dat ook wel melden bij de receptie.
Framboos
Framboos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 83
Registratiedatum : 06-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Caroow wo 28 aug 2013 - 3:46

Nooit gedaan, maar met dingen voor R zou ik dat wel doen.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Blue flower wo 28 aug 2013 - 5:51

Ja ik ben onwijs muts daarin. Ik maak het meeste wel schoon en vooral waar de kinderen mee in aanmerking komen. En als ik nu toch bezig ben, een tip.

Ik spuit het kozijn altijd in met muggenspul smile
Blue flower
Blue flower
Prater
Prater

Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Ella wo 28 aug 2013 - 6:16

Ik pak altijd even iets apart wat wij aan bordjes, glazen en bestek gebruiken en dat was ik nog extra af. Ik ben benieuwd wat ik dalijk allemaal ga doen als ik ooit eens met mijn zoontje ga Wink
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  VanillaRose wo 28 aug 2013 - 6:24

Ja ik was idd glazen en bestek/bordjes af en doe de douche of bad schoonmaken.

VanillaRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 487
Punten : 622
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Mizz_S wo 28 aug 2013 - 7:54

Wij gaan vrijwel nooit naar zon bungalowpark, maar het zou echt niet in me opkomen om eerst te gaan schoonmaken. Ik ga toch niet op vakantie om daar te gaan schoonmaken, ja dag. Die huisjes zijn vaak ook nog een behoorlijk duur, nou dan wil ik dus gewoon een schoon huisje, en als het zo vies is dat het schoongemaakt moet worden dan doen zij dat maar, daar ga ik zelf echt niet aan beginnen.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  studiebol wo 28 aug 2013 - 8:32

Mizz_S schreef:Wij gaan vrijwel nooit naar zon bungalowpark, maar het zou echt niet in me opkomen om eerst te gaan schoonmaken. Ik ga toch niet op vakantie om daar te gaan schoonmaken, ja dag. Die huisjes zijn vaak ook nog een behoorlijk duur, nou dan wil ik dus gewoon een schoon huisje, en als het zo vies is dat het schoongemaakt moet worden dan doen zij dat maar, daar ga ik zelf echt niet aan beginnen.
Wij zijn nu met de kids wel eens in bungalows geweest, maar verder denk ik er net zo over.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Rouxxxe wo 28 aug 2013 - 8:37

Mizz_S schreef:Wij gaan vrijwel nooit naar zon bungalowpark, maar het zou echt niet in me opkomen om eerst te gaan schoonmaken. Ik ga toch niet op vakantie om daar te gaan schoonmaken, ja dag. Die huisjes zijn vaak ook nog een behoorlijk duur, nou dan wil ik dus gewoon een schoon huisje, en als het zo vies is dat het schoongemaakt moet worden dan doen zij dat maar, daar ga ik zelf echt niet aan beginnen.
Nou dit dus. Dan poets ik liever m'n eigen huis.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Flower_L wo 28 aug 2013 - 8:46

Uiteraard, bij slechte schoonmaak ga je naar de receptie. Ik doel meer over onzichtbare viezigheid...wat misschien meer 'tussen de oren' zit.

Dat bestek wordt echt niet schoongemaakt door de parkmedewerkers. ze kijken in de lade of alles er ok uit ziet en volledig is...lade weer dicht. Dan vind ik het wel zo fris om even af te wassen.

En ze pakken echt niet voor elk huisje en elk onderdeel (badkamer/toilet) een apart doekje. Dus dan neem ik liever nog even het aanrecht af met een snelle veeg Dettol smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Kalishi wo 28 aug 2013 - 8:49

ja als we een  bungalow hebben , doe ik nog als we van een bord gaan eten, bestek, glazen etc even nog afspoelen. En een doekje met dettol over de wc zeker. En met de kleine als ze kruipt zou ik over de vloer ook een doekje halen met dettol.
Kalishi
Kalishi
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 355
Punten : 377
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Twellie wo 28 aug 2013 - 11:20

Ik ga nooit naar een park, maar heb wel eens in een appartement gezeten. Maar daar hebben we toen niets schoon gemaakt, ook niet voor mijn oudste dochter die toen mee was (maand of negen toen). Ik had daar toen ook nog nooit over nagedacht. Inmiddels heb ik een periode van smetvrees achter de rug en nu zou ik denk ik alles voor de kinderen wel schoon maken. Ik zou niet bang zijn zelf iets op te lopen van een niet goed schoongemaakte vork of lepel.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Marsy28 wo 28 aug 2013 - 14:12

Ik heb die huisjes schoongemaakt en we hadden per huisje hartstikke weinig tijd. Zo'n huisje wordt echt globaal schoongemaakt en juist omdat ik weet hoe het gaat, was ik sowieso altijd het bestek af. En pannen en borden gooi ik even wat gekookt water. Toilet vind ik niet zo erg maar controleer wel altijd bed. 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Ella wo 28 aug 2013 - 21:36

Als het huisje echt gewoon smerig is dan ga ik ook zeker naar de receptie. Maar meer voor mijn eigen gevoel maak ik sommige dingen even schoon. Net wat Marsy zegt ze hebben zo weinig tijd om een huisje schoon te maken, dat alles even vluchtig gebeurd.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Susan wo 28 aug 2013 - 21:37

Nooit aan gedacht eigenlijk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  SarahKey wo 28 aug 2013 - 22:36

Ik was dan alleen even wat pannen, bestek en servies af. Aan de rest ga ik niet beginnen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Destino wo 28 aug 2013 - 22:48

Wij wassen altijd het bestek etc af als we er komen en we hebben weleens gehad dat we ook gelijk de stofzuiger er doorheen gehaald hebben omdat er veel zooi op de grond lag.
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  lente do 29 aug 2013 - 8:14

Flower_L schreef:Uiteraard, bij slechte schoonmaak ga je naar de receptie. Ik doel meer over onzichtbare viezigheid...wat misschien meer 'tussen de oren' zit.

Dat bestek wordt echt niet schoongemaakt door de parkmedewerkers. ze kijken in de lade of alles er ok uit ziet en volledig is...lade weer dicht. Dan vind ik het wel zo fris om even af te wassen.

En ze pakken echt niet voor elk huisje en elk onderdeel (badkamer/toilet) een apart doekje. Dus dan neem ik liever nog even het aanrecht af met een snelle veeg Dettol smile
Haha dit! We gaan morgen naar een Landal huisje in Duitsland. Ben normaal niet zo van de smetvrees, maar heb nu wel dettol doekjes ingepakt. Wsl meer omdat het tussen de oren zit, maar dan heb ik het idee dat M. lekker rond kan kruipen en doen.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bungalows etc...eerst even doekje doorheen? Empty Re: bungalows etc...eerst even doekje doorheen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum