Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

+7
bolus26
Ella
Lindsya
Tiara
Muppetje
TukTuk
Muurvlindertje
11 plaatsers

Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Muurvlindertje ma 17 okt 2011 - 5:17

Wat zouden jullie eerst doen?

In de vroege ochtend al in je trouwjurk lopen en daarna de kapper laten komen en de visagist? Of in je gewone kleren je haar laten doen en je make-up doen en op het einde pas je trouwjurk aan?
De kapper kan niet naar mij toe komen, maar ik zie er tegenop om met trouwjurk achter het stuur te zitten, maar ook om die strakke jurk over m'n hoofd te trekken als m'n haar supermooi zit.

Muurvlindertje
Muurvlindertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 659
Punten : 769
Registratiedatum : 01-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:19

Ik heb veel bruiden gezien en ze gingen allemaal in gewone kleding naar de kapper en voor make up. Met de jurk aantrekken kregen ze hulp.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:21

Eerst haar en make-up en als laatste de jurk (met hulp van anderen). Zo heb ik het gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 5:30

Eerst aankleden, daarna haar en make up. Maar ze kwamen ook bij mij aan huis, ideaal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  TukTuk ma 17 okt 2011 - 6:26

Meestal doe je eerst de make-up en het kapsel. En volgens mij kan je ook wel in je jurk stappen toch? Ligt een beetje aan het model.. En anders gewoon 2 mensen die helpen smile Komt echt wel goed!
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:30

Ik had de kapster wel aan huis, maar heb dus idd eerst mijn haar en make-up door haar laten doen, en daarna de jurk aangetrokken, maar daar kon ik instappen. Dat kan bij de jouwe dus niet begrijp ik?
Ik zou nl. zelf niet snel met mn jurk overstraat gaan...Zou ik toch jammer vinden als andere mensen me al zouden zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:40

Toevallig had ik het er vandaag nog met een paar collega's over, die wisten het niet precies.
Ik heb voor volgend jaar een kapster/visagiste geregeld die aan huis komt, maar dan nog weet ik het eigenlijk niet precies.
Als ik haar over een tijdje weer benader zal ik het nog eens navragen.
In mijn geval maakt het dus niet zo veel uit, maar ik snap dat het lastig is.
Ligt ook aan het soort jurk denk ik. Nu zit er bij mij nog een rits aan de zijkant waardoor hij over mijn hoofd moet, als ik er een veter in laat zetten kan ik er waarschijnlijk zo in stappen.

Aan de ene kant denk ik eerst haar en make-up omdat de jurk meestal het laatste is wat je aandoet. Aan de andere kant: wat als je make-up afgeeft bij het aantrekken van de jurk?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Muppetje ma 17 okt 2011 - 6:45

Eerst haar en make-up, dan de jurk. Tenminste, zo heb ik het gedaan. Maar ik deed mijn eigen haar, haha

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 6:50

Ik heb mijn haar en make-up aan huis laten doen. Ze raadden mij aan om pas daarna de jurk aan te trekken ivm met het knoeien van make-up/ haarlak etc. Je krijgt dan net als bij de kapper wel zo'n mantel om en de kans is dan heel klein dat er geknoeid wordt op de jurk, maar ik zou het risico niet willen lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 7:46

Ik ben naar de kapsaoon geweest in gewone kleren, wel een shirt met wijde nek.
Daar hebben ze mijn hasr in de krullers gezet, toen mijn make-up gedaan. Vervolgens mijn haar en thuis mijn jurk aangetrokken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Tiara ma 17 okt 2011 - 8:08

Mijn haar en make up zijn thuis eerst gedaan en daarna heb ik met hulp mijn jurk aan gedaan.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Lindsya ma 17 okt 2011 - 8:12

Ik heb eerst mijn haar en make-up laten doen en toen mijn jurk aan getrokken met behulp van twee vriendinnen.

Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Ella ma 17 okt 2011 - 8:15

_MamaRosa_ schreef:Ik had de kapster wel aan huis, maar heb dus idd eerst mijn haar en make-up door haar laten doen, en daarna de jurk aangetrokken, maar daar kon ik instappen. Dat kan bij de jouwe dus niet begrijp ik?
Ik zou nl. zelf niet snel met mn jurk overstraat gaan...Zou ik toch jammer vinden als andere mensen me al zouden zien.

+1 Ook eerst mijn haar en make-up gedaan. Kon ook zo in mijn jurk stappen
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  bolus26 ma 17 okt 2011 - 10:20

ik had eerst haar en make up maar wel mn trouw ondergoed (torselet) al aan onder een vestje.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  pitbullgup ma 17 okt 2011 - 23:52

eerst haar in de krullers... dan make-up en daarna het kapsel af maken en els laatste je jurk aan.
pitbullgup
pitbullgup
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1159
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Sarah1985 di 18 okt 2011 - 0:19

Bij mij kwam de kapster aan huis, die heeft het haar gedaan en later make up. En toen met hulp van mijn moeder de jurk aangedaan
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Paper Crown do 20 okt 2011 - 3:37

Ik had een kwartier voordat ik opgehaald werd mijn jurk aan. Ik had wel een mooi wit jurkje aan en een jasje,zag er dus wel mooi uit maar echt jurk aan pas toen ik klaar was. STEL je voor de visagist laat een kwast met blusher op je jurk vallen?!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Marin do 20 okt 2011 - 3:39

De bruidjes die ik gefotografeerd heb trokken allemaal hun jurk als laatste aan. Eerst make up en haar. Is ook wel zo logisch, stel dat je make up knoeit (het mascara rollertje zal maar uit de handen van de visagiste vallen).
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 3:55

2CKC2 schreef:Ik had een kwartier voordat ik opgehaald werd mijn jurk aan.

Haha, ik was ook echt net op tijd klaar. Ik hoorde mijn man al aankomen en moest nog de jurk aantrekken. Was even een stress-momentje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up? Empty Re: Eerst bruidsjurk aan of eerst haar en make-up?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum