Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc

2 plaatsers

Ga naar beneden

Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc Empty Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc

Bericht  Ilske ma 22 okt 2012 - 1:52

Hebben jullie enig idee waar ik zo'n schaaltje kan vinden? Ik heb er 1 bij Rituals gezien http://www.rituals.com/nl-nl/product/luxury-tray-305 maar die vind ik niet helemaal super. Verder heb ik op internet gezocht maar kan ik weinig vinden Sad

Ilske
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc Empty Re: Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc

Bericht  Rush ma 22 okt 2012 - 1:53

Je kant een langwerpig bordje nemen? Bijv uit die hoekige collectie van Xenos?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc Empty Re: Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc

Bericht  Ilske ma 22 okt 2012 - 2:40

Daar had ik inderdaad ook al aan gedacht maar helaas hebben die niet van die opstaande randjes. En om het eventuele vocht uit de doekjes in het schaaltje te houden leken me de opstaande randjes wel handig.

Ilske
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 43
Punten : 59
Registratiedatum : 31-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc Empty Re: Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc

Bericht  Gast ma 22 okt 2012 - 4:02

Ik heb die van Rituals :cheering: Ik heb er mijn afwasmiddel & handzeep (van Rituals I love you ) opstaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc Empty Re: Schaaltje op aanrecht voor handzeep/doekje/sponsje etc

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum