Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

+61
Buddha88
MiKa
LindaK
minoessepoes
Elliot
Ella
Mikki
Sophiee
Joli86
Ilovethe90s
Zonnetje
Dennenappel
Moira
Lady Starstruck
Artemis
Raindrop
Arwyn
Balloon
Rush
MamaJ&R
Exogenesis
Charles
Lonely Goatherd
Knof
Punk'd
Cimic
Caresses
Manderijn
SDL
Taeda
Flower_L
Puggle
CCC
M-G
M@niek
Shy
Bosjesvrouw
Shopaholic
Ooh La La!
Annie24
Parel
Razz
Susan
Hannah_
Thunder
Mizz_S
Caroow
SarahKey
kwebbeltje
Luce
Floor
kajaka88
mzcharlotte
Julia
Marin
Parisienne
Pineco
Reeza
Tiara
Tsjip
Silver
65 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 1:25

Wat hebben jullie gekozen, en waarom hebben jullie daarvoor gekozen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Silver za 15 jun 2013 - 1:28

Wij hebben eerst gekozen voor kindje(s) Omdat zowel trouwen als kindje(s) duur zijn, en we erg willen uitpakken met een bruiloft. Daarnaast tikt die biologische klok wel door. Ik hoop voor mijn 30e in ieder geval klaar te zijn met kindje(s) en zwanger zijn etc en daarna sparen voor onze droombruiloft.
Silver
Silver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Tsjip za 15 jun 2013 - 1:28

Ik wilde eerst trouwen. Ik wilde als gezin graag allemaal dezelfde achternaam. Ook hebben we nu niets te doen met erkennen enzo.

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Tiara za 15 jun 2013 - 1:38

Wij hebben er bewust voor gekozen om eerst te trouwen.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Reeza za 15 jun 2013 - 1:42

Tsjip schreef:Ik wilde eerst trouwen. Ik wilde als gezin graag allemaal dezelfde achternaam. Ook hebben we nu niets te doen met erkennen enzo.

Zo zou ik het ook graag willen.
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Gast za 15 jun 2013 - 1:48

Eerst een kind, al kwam hij wel een beetje onverwachts, dus het was niet echt een keuze. En zwanger trouwen wilde ik trouwens niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Pineco za 15 jun 2013 - 1:55

Voor ons had trouwen geen toegevoegde waarde, dus wij wilden eigenlijk kinderen zonder te trouwen. Eenmaal zwanger kwam ik erachter dat het toch wel wat praktische voordelen bood om getrouwd te zijn voor de komst van ons kindje. We hebben toen besloten alsnog te trouwen toen ik 7 maanden zwanger was. We hebben het klein gehouden, maar het werd uiteindelijk toch een mooiere en feestelijkere dag dan we ons hadden voorgesteld smile
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Parisienne za 15 jun 2013 - 1:59

Wij hadden weinig keus, er kwam eerst een kindje voor we konden trouwen. We hebben erover nagedacht tijdens mijn zwangerschap te trouwen, maar vonden dit beiden niet ideaal. We wilden niet graag trouwen voor het praktische, maar als we trouwen willen we het 'goed' doen en een bruiloft zoals wij die graag willen. Aangezien we daar het geld momenteel niet voor hebben zal dat nog even duren.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Marin za 15 jun 2013 - 1:59

Ik wil absoluut eerst trouwen. Waarom? Puur gevoel, ik vind dat fijner. Ik ben ook al sneller echt aan trouwen toe dan aan kindjes denk ik en dat vind ik ook belangrijk, maar ik vind dat traditionele plaatje ook fijner en beter bij ons passen. Dus vandaar die voorkeur.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Julia za 15 jun 2013 - 2:01

Eerst kwam onze dochter (verrassing), vervolgens zijn we getrouwd toen ik zwanger was (8 weken) van onze zoon.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  mzcharlotte za 15 jun 2013 - 2:06

Wij zijn eerst getrouwd, niet per se met een reden. Onze bruiloft is van klein willen vieren, naar best groot gegaan. Maar ik had met alle liefde gewoon gratis getrouwd met een diner voor onze dierbaarste familie/vrienden. Edit: deze manier voelde voor ons gewoon goed.


Laatst aangepast door mzcharlotte op za 15 jun 2013 - 2:16; in totaal 1 keer bewerkt
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  kajaka88 za 15 jun 2013 - 2:13

Wij gaan eerst voor een kindje. We gaan wel een geregisteerd partnerschap aan. En dan neem ik ook de naam van mijn vriend aan, zodat we als gezin wel dezelfde achternaam hebben.
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Floor za 15 jun 2013 - 2:15

Bewust gekozen om eerst te trouwen.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Luce za 15 jun 2013 - 2:25

Eerst een kindje gekregen, daarna getrouwd.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  kwebbeltje za 15 jun 2013 - 2:36

Eerst een kindje, toen was kind net 2 toen zijn we getrouwd en nu weer zwanger
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  SarahKey za 15 jun 2013 - 2:53

Bewust gekozen voor eerst trouwen. Zwanger trouwen wou ik echt absoluut niet anders krijg ik echt zo'n 'moetje' gevoel.
En wij zijn heel traditioneel hierin want wij vinden het mooi als kinderen in een huwelijk worden geboren.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Caroow za 15 jun 2013 - 3:06

Ik ben nog niet toe aan trouwen, eerst een kind dus.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Mizz_S za 15 jun 2013 - 3:09

Wij zijn eerst getrouwd (we hebben nog geen kinderen). Gewoon omdat we het zo leuker vinden, zonder traditionele waarde ofzo. Wij vonden beiden een bruiloft iets van ons tweetjes, en daar hoorden voor ons geen kinderen bij.
Mizz_S
Mizz_S
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Thunder za 15 jun 2013 - 3:57

Luce schreef:Eerst een kindje gekregen, daarna getrouwd.
Hier ook.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Hannah_ za 15 jun 2013 - 4:44

Wij gaan eerst trouwen en vanaf de huwelijksnacht zouden wij dolblij zijn met een zwangerschap. Waarom deze volgorde? Het is puur een gevoel, ik hou van dat traditionele En daarnaast is het ook makkelijker met praktische zaken.
Hannah_
Hannah_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 66
Punten : 72
Registratiedatum : 12-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Susan za 15 jun 2013 - 5:25

Eerst trouwen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Razz za 15 jun 2013 - 6:23

Mijn vriend wil niet trouwen dus er viel niets te kiezen Wink Wel hebben na de geboorte van S. geregistreerd partnerschap laten doen. Maar als de keuze er wel was geweest had ik waarschijnlijk eerst voor een kindje gekozen en daarna trouwen.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Parel za 15 jun 2013 - 6:27

Wij hebben gekozen voor eerst een kindje omdat het beiden duur zat is, en ik liever een kindje had dan een bruiloft. Die bruiloft kan altijd nog.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Annie24 za 15 jun 2013 - 7:07

Eerst een kindje en nooit trouwen, mag dat ook?

We hebben een GP en vinden dat genoeg.
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Ooh La La! za 15 jun 2013 - 7:10

Eens met Annie24!

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen? Empty Re: Eerst trouwen, of eerst een kindje of zwanger trouwen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum