Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 3 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Volgende

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Sarah1985 ma 14 nov 2011 - 7:19

wat grappig dat er hier zoveel zitten die het doen.

gingen jullie in de 2e week al soepen eten? En die repen is dat als tussendoortje of in plaats van een shake?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge ma 14 nov 2011 - 7:20

Sarah1985 schreef:wauw redrose wat ben je mooi geworden, en dat in 7 maanden wooow goed zeg

Mijn eerste dag is zwaar heb erg honger. De eerste shake was lekkere (vanille) de chocolade shake vond ik vies, kwam misschien ook niet goed geshaked. Zaten klonten in bah. En net de walnoot shake gehad die was wel redelijk.
Moet zeggen heb totaal geen energie momenteel is dat herkenbaar?
Maar we gaan door morgen dag 2

@ inge knap dat je toch ook begonnen bent. Je bent al veel afgevallen komt dat ook door cambridge?
1e dagen zijn het zwaarst. Zelf vond ik de 1e dagen ook wel meevallen, maar je energie neemt aanzienlijk toe.
Neem lekker een kopje zoethoutthee, pepermunt thee helpt echt tegen de trek. Of lees / schrijf op het CB forum.

Ben de 1e 16 kilo kwijt geraakt door gezond eetpatroon / sporten / low carb eten en sinds 4 okt 13,7 kilo kwijt met CB

Fairytale schreef:Wouw ziet er heel mooi uit, Inge wist helemaal niet dat jij nu ook cambridge doet? heb je consulent in mijn of jou woonplaats?
Aan het begin wilde ik ook niet dat iemand het wist :-D Laatste weken ben ik er wel open over, had het ook al keer op facebook gezet :-D
Nope in beide woonplaatsen niet, de plaats er tussen in met een H

Smurfie, super :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge ma 14 nov 2011 - 7:22

Sarah1985 schreef:wat grappig dat er hier zoveel zitten die het doen.

gingen jullie in de 2e week al soepen eten? En die repen is dat als tussendoortje of in plaats van een shake?
Ik mocht gelijk vanaf het begin af aan al soepen, de kip champignon is echt mijn favoriet :-)
Reep is ipv shake.
Mijn ontbijt bestaat uit een shake, lunch uit een reep en diner uit een soep met kruiden en meer water (ik maak mijn soep met minimaal 500ml water en kruiden zonder zout erin)

Ik heb van dinsdag t/m vandaag mijn eetweek gehad en was lekker om een maaltijd te eten.

Mijn favo zelfverzonnen recept is op het moment;

Dressing van 1 el olie, 1 el water, 1 el sojasaus (kikkoman groen), bieslook, knoflook, basilicum, zwarte peper, piri piri vlokken en chilipoeder
Ijsbergsla met stukjes komkommer, tonijn in water goed uitgelekt.
Champignons opbakken (zonder olie, beetje water in de pan) met knoflook, zwarte peper en chilipoeder
Cherrytomaatjes in de oven met knoflook, bieslook, zwarte peper, piri piri vlokken en cayennepeper, dit 20 minuten in de oven op 180 graden.
Ijsbergsla, komkommer, dressing, tonijn, champignons (incl beetje kookvocht), cherrytomaatjes (incl het vocht en de kruiden) door de sla roeren
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx ma 14 nov 2011 - 7:26

Kan ik me ook wel voorstellen, zit er over te denken om ook te gaan shaken. Ben er al een tijdje over na aan het denken. Ja zag al dat er geen een in jou woonplaats zat dus dacht al dat het die andere was. Wees blij dat het niet in mijn woonplaats is dat is echt geen leuk mens haha.

Cambridge lijkt me niet echt wat. Doe het dan liever zelf. En weet zelf ook al hoe ik gezond moet leven dus dat zal het probleem ook niet zijn. Zit weer beter in mijn vel dus als het afvallen dan lekker gaat dan is dat een goede motivatie.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge ma 14 nov 2011 - 7:41

Ik ben zelf wel erg positief over cambridge, mede ook door de begeleiding erbij. Liever zo dan met de shakes uit de supermarkt. En ik heb die stok achter de deur (wegen en meten) ook wel nodig
Had ik ook van iemand anders gehoord dat die in jouw woonplaats niet zo is
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 7:48

Je ziet er goed uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minnie ma 14 nov 2011 - 7:52

Knap hoor Inge, 13,7 kilo in 5 weken! En wat is het lekker he om weer even zelf een maaltijd te bereiden!
Ik ben nu bezig met de 800, deze bevalt mij ook erg goed.

Minnie
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 7
Punten : 8
Registratiedatum : 14-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:36

Whoooo wat super goed!!! Je ziet er echt goed uit.

Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gast ma 14 nov 2011 - 9:40

Wooooow wat een verschil zeg :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx ma 14 nov 2011 - 9:40

BEn echt jaloers op die benen, die zijn echt zo mooi. (ook toen je steviger was al maar nu nog veel meer)
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  RedRose ma 14 nov 2011 - 9:47

Dank jullie wel allemaal smile
Ik ben me nu veel bewuster van m'n eetgedrag. Vooral m'n avondeten is echt veel gezonder. Voorheen kookte ik veel uit pakjes/zakjes. Nu vind ik het heerlijk om te kokkerellen met gezonde ingredienten.
Maar ook eten we nu gewoon 3x per week aardappelen, groente, vlees, zonder jus en sausjes. En ik vind het nog lekker ook! Voorheen wilde ik overal sausjes overheen ect.

Beweging vind ik nu heel belangrijk, ik sport 4x per week, vaak 2 uur achter elkaar. Maar ook wil ik nu steeds vaker de deur uit, wandelen bijv. Vroeger zat ik het liefste op de bank.
Ja ik zit echt veel beter in m'n vel!! Maar nu volhouden en dat vind ik wel eng hoor! Ben heel erg bang dat ik in m'n oude gewoontes val.

Katie, ik heb idd de camera bij je opgehaald. Hij bevalt heel erg goed! We hebben al veel mooie foto's gemaakt, maar er is ook nog heel veel te ontdekken!!
RedRose
RedRose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 53
Punten : 69
Registratiedatum : 06-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Roxy ma 14 nov 2011 - 23:37

Ik ben vandaag voor de 3x weer begonnen. Heb weer een tijd er niks aan gedaan, veel dingen tussendoor gehad. Maar heb weer de frisse moed om te beginnen.
De eerste dagen zijn nooit leuk, ik mis het eten ook echt. Dit keer vertel ik het ook niemand, alleen mijn werk omdat dat niet anders kan.
Ik hoop voor het eind van het jaar 10 kg minder te zijn smile
Roxy
Roxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 01-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge di 15 nov 2011 - 0:08

Roxy succes

Sarah, hoe is je 1e dag bevallen?

Vandaag weer 3 shakes (naja 1 shake en 2 soepen :p) opgepakt, na een tussenweek met een gezonde avond maaltijd. Tot nu toe nog niks geen moeite, maar goed het is nog geen avond :-)

Zelf doe ik de 500 variant, dus echt 3 shakes/soepen (of 1 reep ipv shake/soep), je hebt ook een 800 versie

Welke programma’s zijn er binnen Cambridge 800?
1. 800 kcal totaalvoeding: vier Cambridge 800 maaltijden
2. 800 kcal: 2 Cambridge 800 maaltijden + 400 kcal maaltijd
3. 1000 kcal:
- Optie 1: 3 Cambridge 800 maaltijden + 400 kcal maaltijd
- Optie 2: 2 Cambridge 800 maaltijden + 400 kcal maaltijd + 1 melkproduct + 1 stuks fruit
4. 1200 kcal: 2 Cambridge 800 maaltijden + 400 kcal maaltijd + 2 melkproducten +2 stuks fruit

Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:26

Ik heb gisteravond even op het forum van CB gespiekt, maar ik ben toch wel een beetje geschrokken van alle bijwerkingen (wel fijn, ben gelijk genezen van de kleine duivel die licht enthousiast was geworden laughcry) en de hoeveelheid aspartaam in de producten.

Erge haaruitval, tintelende ledematen, uitslag, slechte stoelgang, minder zicht, uitblijven van menstruatie :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge di 15 nov 2011 - 0:32

Reva schreef:Ik heb gisteravond even op het forum van CB gespiekt, maar ik ben toch wel een beetje geschrokken van alle bijwerkingen (wel fijn, ben gelijk genezen van de kleine duivel die licht enthousiast was geworden laughcry) en de hoeveelheid aspartaam in de producten.

Erge haaruitval, tintelende ledematen, uitslag, slechte stoelgang, uitblijven van menstruatie :shock:

Ja de hoeveelheid aspartaan in de producten baal ik ook van.
Ik hoop stiekem dat ze overgaan op stevia, nu dat ook geaccepteerd is in de EU.
Van de bijwerkingen heb ik zelf geen last trouwens. Haaruitval is niet erger dan normaal rond dit weer, menstruatie is niet uitgebleven en de rest ook geen last van.

Voor mij is dit hetgeen wat op het moment werkt, maar dat zal niet voor iedereen zo zijn :-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:35

Ik vind het knap, Inge Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Roxy di 15 nov 2011 - 0:40

Ik doe ook de 500cb. Geen soepen want die krijg ik echt niet weg!.

Bijwerkingen heb ik eigelijk niet, misschien iets meer haar uitval. Maar of dat hier van is?
Verder kon ik ook moeilijk naar de toilet, maar daar gebruik ik colon clean voor (te koop bij de tuinen). Doe ik door de shakes heen. Voor mijn gevoel vult dit ook meer.
Roxy
Roxy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 18
Punten : 18
Registratiedatum : 01-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge di 15 nov 2011 - 0:43

Reva schreef:Ik vind het knap, Inge Very Happy

Naja ik weet dat het niet de meest gezonde manier is op het moment (maar goed mijn overgewicht was ook ongezond). Maar omdat ik niks meer afviel met gezond eten even extreem aangepakt. Wilde toch wel heel wat kilo's kwijt nog voor ik ga trouwen :-D
In een ander topic over cambridge ben ik er ook fel op tegen en raadt ik gezond eten en sporten aan... Naja het kan raar lopen ;-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx di 15 nov 2011 - 0:56

Inge schreef:
Reva schreef:Ik vind het knap, Inge Very Happy

Naja ik weet dat het niet de meest gezonde manier is op het moment (maar goed mijn overgewicht was ook ongezond). Maar omdat ik niks meer afviel met gezond eten even extreem aangepakt. Wilde toch wel heel wat kilo's kwijt nog voor ik ga trouwen :-D
In een ander topic over cambridge ben ik er ook fel op tegen en raadt ik gezond eten en sporten aan... Naja het kan raar lopen ;-)

Dat is ook mijn idee, maar soms werkt dat nou eenmaal niet. En die consulent in mijn woonplaats ja daar ga ik niet heen dus dan wil ik weightcare proberen. Verdiep ik me nu in en dan wil ik volgende week beginnen. Ik denk dat het wel voor sommige mensen een steun in de rug kan zijn. Alleen zien veel mensen het als even makkelijk en die weten niet hoe ze gezond moeten eten dus dan zou ik het alsnog afraden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gast di 15 nov 2011 - 0:59

Ik heb de 5 dagen kuur van weight care vorige week gedaan nerd Was goed te doen!

Ow en Inge, ik begrijp ook echt wel dat je het wel hoor en het is toch al superknap dat je op eigen kracht zo'n groot begin hebt gemaakt, soms heb je gewoon even motivatie of hulp nodig. Ik wilde met die 5 dagen kuur van weightcare ook net even mijn gestelde kerstafvaldoel halen (gelukt). Dat geeft net weer even dat zetje om door te gaan, op welke manier dan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx di 15 nov 2011 - 1:23

Hoeveel ben je er mee afgevallen in die 5 dagen?? Ik denk dat ik hem wel een paar weken achter elkaar mag gaan doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Sarah1985 di 15 nov 2011 - 2:42

vandaag dag 2, Ik had gister onwijs honger de hele avond. En moet enorm vaak plassen. Vanochtend om 9 uur eerste shake gehad aardbei die was redelijk, alleen blijven er veel klonten in en schut toch heel lang. Net een bananen shake op die was erg lekker.

Heb wel onwijs zit om iets te kauwen of een andere smaak in je mond. Maar de honger word al minder
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  nina di 15 nov 2011 - 2:49

RedRose schreef:
Hier mijn foto's -55kg verschil smile
Jeetje ik heb deze foto's meerdere keren bekeken. Vind het zo onwijs knap!!
(los staand van wat ik van het Cambridge vind)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  CCC di 15 nov 2011 - 3:00

Wauw... Wat een verschil zeg! Goed gedaan!

Ik ben begin dit jaar ook begonnen met CB, maar bij mij was het geen succes, kreeg de shakes niet weg. Moest er zelfs van kokhalzen wanneer ik het moest drinken. Dus na een paar dagen gestopt... Ik zweer toch wel bij Weightwatchers, langzaam bewust worden van je eetpatroon en aanpassen en vooral genieten. Vind het wel heel erg knap als mensen met CB dit zo goed kunnen volhouden. Hoop dat je ook stabiel in gewicht blijft hierna, het zal altijd een gevecht blijven... Tenminste, ik ervaar het altijd zo dat ik toch regelmatig moet opletten omdat ik nooit meer die 30 kilo wil aankomen.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Antibes di 15 nov 2011 - 3:01

Waaaaaaaaaaaauw Redrose.. Wat houdt dat hele Cambridge dieet in dan?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 3 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 29 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 16 ... 29  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum