Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cambridge dieet

+51
Laced
xxjojootjexx
*Troela*
Pandora
Tiana
Shopelle
Penny Blossom
Sayuri
blauwwitrood
SDL
Jeanette
schuddebuikje
eigenwijs
MissD
holaagirl
Parel
Sanne_86
Atelier Madame
M_as
_Lana_
Didi
bolus26
me1987
Gigi_
Rush
Rovine
Liz
ProudMom
Esperanza
Suus
Antibes
nina
Roxy
smurfie
Minnie
Inge
Sarah1985
SuperGrover
Niekske
Mari
BJA
girli
Blond
Ellis
CCC
Cow
Minx
juffie001
Beachgirl
Pannetoet
RedRose
55 plaatsers

Pagina 29 van 29 Vorige  1 ... 16 ... 27, 28, 29

Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  *Troela* zo 14 apr 2013 - 4:27

Goed begin Smurfie!
Knap dat je het weer opgepakt hebt Inge, is het nu niet lastiger dan de 1e keer?

Ik ben helemaal blij, ik ben nu 3,5 week bezig en zit op de 9,4 kilo eraf. Mijn kleding is nu echt al een stuk wijder!
Ik had een oude broek maat 48 liggen die ineens weer past en heb gister 2 broeken maat 46 binnen gekregen en ook die passen al. Kom van broekmaat 52 af en vind de maten toch best snel gaan. Ben ook erg benieuwd of de kledingmaten zo hard blijven gaan in verhouding met de kilo's Wink

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx zo 14 apr 2013 - 4:31

Dat had ik niet, begon op 44 en zit nu op 40 ongeveer. Maar wel lekker dat een 46 nu past. Net mijn kledingkast een beetje opgeschoond en wat kleren er uit gegooid smile. Merk dat ik vooral heel slim in die h&m rokjes liep met een legging.

Had ook mijn jurkje gepast dat ik aanhad op mijn eerste schoolgala en nu zegt mijn moeder dat het zonde is om een nieuw jurkje te kopen voor het feestje van mijn vader straks in juni. Ja dat was niet de bedoeling. Haha
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge zo 14 apr 2013 - 7:25

Troela, daar was ik wel heel bang voor, maar vond het echt mee vallen deze 2e keer.
Bij mij gingen de kledingmaten niet zo hard nee, 20 kilo was 2 maten kleiner ongeveer

Vandaag voetbal gekeken met de vrienden... zij aan het bier, de frituur en chips en ik aan een pot verse muntthee en later mijn soepje.



Laatst aangepast door Inge op ma 15 apr 2013 - 7:55; in totaal 1 keer bewerkt
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx zo 14 apr 2013 - 7:35

2 kilo, 2 maten??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Cambridge dieet

Bericht  Samsam04 zo 14 apr 2013 - 8:45

Hallo iedereen..

Ik ben nieuwe op deze forum ook in Nederland ( alvast sorry voor de fouten).
Ik kom uit Frankrijk, ben getrouwd met 2 kinderen(tweeling).
Mijn lengte is 160cm en weeg 66kg.
Ik heb verschillende dieet geprobeerd, ben echt moe.... Ik hou niet meer van mijzelf.
Ik heb een eerste afspraak met mijn consulent op vrijdag.

Ik wil graag 55kg wegen..
Ik hoop dat ik de motivatie zal krijgen.
Ik vind het echt knap hoe jullie dat allemaal doen.

Ik heb steun nodig.. Kan ik op jullie rekenen hug

Groetjes

Samsam04
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 1
Punten : 1
Registratiedatum : 14-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  smurfie zo 14 apr 2013 - 17:22

@ troela je gaat lekker. Ik zit nu nog in 52 en hoop daar ook snel uit te zijn. Heb broeken van mijn moeder gekregen (ook afgevallen met Cb) van maat 48 tot 44 dus hoef nog niks nieuws te kopen voorlopig. Ga vanavond naar de consulente en ben heel benieuwd hoeveel er daar vanaf is.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora zo 14 apr 2013 - 19:37

@SamSam; welkom hier en veel succes gewenst!

Bij mij gaan de maten ook niet supersnel hoor, net na mijn zwangerschap droeg ik maat 44 (of misschien wel 46 maar ik wurmde me gewoon in 44). Nu zit ik zo'n beetje in maat 40. Pas gelukkig al mijn pre-pregnancy kleding weer dus ik "hoef" niet heel veel nieuwe kleding te kopen, maar doe dat natuurlijk lekker wel Very Happy
Ik ga morgen weer wegen, hoop dat ik dan de 75 op de weegschaal zie maar dat zal nog wel niet.... Ik ga nog een paar weekjes door en ga dan af-/opbouwen. Hoop rond de 70 kg uit te komen, ik ben 172.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx zo 14 apr 2013 - 19:39

Haha wat is dat toch met die 172 hier haha.

Hier vanochtend 73 op de weegschaal. Vrijdag was het 74 dus sinds de start van de afbouw al een kg kwijt.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  *Troela* ma 15 apr 2013 - 4:43

Netjes Minx! En gefeliciteerd! En door het afvallen vind ik dat je best een nieuw jurkje voor het feest hebt verdiend Wink
Ik verwacht dat de maten nu ook wel wat langzamer zullen gaan, maar ook dat komt goed!
Dat je al een voorraad broeken hebt is erg fijn Smurfie! Hopelijk kan je ze ook snel gaan gebruiken Wink

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge ma 15 apr 2013 - 7:54

Minx schreef:2 kilo, 2 maten??

haha de 0 is verloren gegaan ;-)
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora ma 15 apr 2013 - 19:46

Helaas... nog niet de 75 in beeld, 76,5 gaf de weegschaal vanochtend aan.
Zal ik eind van deze week wel weer een flinke klapper maken, zo gaat het meestal bij mij. Heb vanochtend besloten dat ik bij 73 start met de afbouw. Ben er nu echt helemaal klaar mee..... Cambridge dieet - Pagina 29 1371890812
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora wo 17 apr 2013 - 18:37

En daar was' ie dan; 75,8! :cheering:
Nog maar een paar kilo te gaan...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Tjikkie do 18 apr 2013 - 3:45

Ik ben misschien van plan om het cambridge dieet te gaan volgen maar ik wil mijzelf eerst even inlezen.
Daarom: wat zijn jullie ervaringen?
Dat je (flink) afvalt snap ik wel hihi maar ik ben vooral benieuwd naar hoe de shake's smaken, is het goed vol te houden als je fulltime werkt, hongergevoel? En wanneer ga je weer afbouwen? Hoe groot is de kans dat je aankomt? Is het zwaar?

Tjikkie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  smurfie do 18 apr 2013 - 5:53

Tjikkie schreef:Ik ben misschien van plan om het cambridge dieet te gaan volgen maar ik wil mijzelf eerst even inlezen.
Daarom: wat zijn jullie ervaringen?
Dat je (flink) afvalt snap ik wel hihi maar ik ben vooral benieuwd naar hoe de shake's smaken, is het goed vol te houden als je fulltime werkt, hongergevoel? En wanneer ga je weer afbouwen? Hoe groot is de kans dat je aankomt? Is het zwaar?

Van de shakes heb je verschillende smaken. Ik had de eerste keer gewoon alle smaken meegenomen en geproefd en had toen een paar die ik zelf lekker vond, Mango, Aardbei, Banaan en Vanille. Dit is denk wel voor iedereen anders. Ik Vind ze zelf goed te doen. Bij mij zitten er tussen twee shakes ongeveer 4 a 5 uur en soms heb ik dan nog niet eens honger. Ik werk zelf full time en neem 's morgens vaak een stukje van m'n reep voor 's avonds en dan pas rond 10 uur half 11 op m'n werk de eerste shake. Dan rond 4 uur de tweede shake en als ik thuis ben 's avonds bij de tv de rest van de reep. Op deze manier hou ik het goed vol en voel me niet flauw oid.

Ik heb eerder Cambridge gedaan en heb toen niet goed af/opgebouwd en ben toen idd wel weer aardig aangekomen. Mijn voornemen is dan ook om nu goed af en op te bouwen. Al ben ik daar nog lang niet aan toe haha.

Succes met het nemen van je beslissing. Ik kan het alleen maar aanraden.
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Inge vr 19 apr 2013 - 1:54

Pandora :cheering:

Tjikkie schreef:Ik ben misschien van plan om het cambridge dieet te gaan volgen maar ik wil mijzelf eerst even inlezen.
Daarom: wat zijn jullie ervaringen?
Dat je (flink) afvalt snap ik wel hihi maar ik ben vooral benieuwd naar hoe de shake's smaken, is het goed vol te houden als je fulltime werkt, hongergevoel? En wanneer ga je weer afbouwen? Hoe groot is de kans dat je aankomt? Is het zwaar?

Smaken is heel verschillend, de 1 walgt van de soepen de ander vind ze heerlijk... net zoals de shakes, de 1 vind mango heerlijk en ik vind mango echt niet lekker.
Mijn favo's zijn choco mint shake en kip champignon soep. Mango en bosvruchten shake vind ik echt niet lekker en de rest ach wel oké

Ik werk zelf ook fulltime, in de zorg en vind het goed vol te houden. Hier zo goed als geen hongergevoel.
Qua afbouwen dat ligt er net aan hoe veel je kwijt wil en wat je zelf wilt en besluit met je consulent.

Ik heb ook niet goed afgebouwd waardoor ik wel weer wat kilo's ben aangekomen. Deze keer ga ik wel goed afbouwen smile
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx vr 19 apr 2013 - 2:22

Pandora wat fijn smile.

Tjikkie, ik vind het fijn. Ben nu bezig met opbouwen en 20 kg kwijt. Het is niet het gezondste dieet natuurlijk.

Mijn consulent gaf ook aan dat de meeste mensen uiteindelijk richting 1/2 smaken gaan. In het begin wisselde ik ook nog af. Nu is het alleen nog chocoshake en orange reep.

Hier zit er nog steeds 3 ons bij maar ja weet dat dat in mijn spieren zit, want heb een vrij fanatieke training gehad woensdag. Moet zeggen vind het sporten erbij heerlijk smile. Wil echt kijken of ik 3 keer in de week sportschool kan gaan combineren met werken.

Net dus mijn eerste aardappel gehad en straks op mijn werk een boterham met rosbief smile heb daar echt zin in. Merk wel dat ik de neiging heb om richting flexitarier te gaan. Dus echt zo min mogelijk vlees.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  smurfie za 20 apr 2013 - 23:49

minx: idd niet het meest gezonde dieet, maar een paar maanden ongezond en daarna op een gezond gewicht lijkt mij nog altijd beter dan steeds afvallen/aankomen.

Hier gaat het goed, woog vanmorgen thuis (toch maar gewogen) 117,9 dus ruim 6 kg eraf. Ik voel me ook heel goed en merk dat mijn "maag" die je altijd goed zag zitten al minder aan het worden is. Ook m'n riem maar een gaatje strakker gedaan van de week.

Ik heb alleen erg last van een droge mond, hebben jullie dat ook?
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx zo 21 apr 2013 - 0:02

Ja had ik ook, dronk ik ook gewoon water voor hoor Wink. Kon me weinig schelen merk dat ik nu weer bewust moet gaan drinken.

En Natuurlijk is het kiezen tussen twee kwaden, alleen kunnen de bijwerkingen niet niets zijn. En vind wel dat je echt wat kwijt moet willen raken wil je dit gaan doen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora di 23 apr 2013 - 20:38

Hoe gaat het meiden?
Hier gaat het momenteel erg langzaam... Gelukkig heb ik de schade van het weekend (3 droge witte wijn) wel weer ingehaald. Gisterochtend woog ik 75,5 maar het gaat me niet snel genoeg Neutral
Ik wil zo graag richting die 72 kilo.... Maar komend weekend ga ik ook weer zondigen want dan vier ik mijn verjaardag dus het zal nog wel even duren voordat ik op de 72 zit.


Gisteravond trouwens 30 minuten achtereen hardgelopen, hoop dat ik dat van de week op de weegschaal terugzie. Gisteren ook heerlijk geshopt en allemaal maatjes M en 40 gekocht, dat voelt dan wel weer fijn en dam ben ik ook wel weer trots op wat ik bereikt heb in 3,5 maand maar voor mijn gevoel is het nog niet klaar...
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx di 23 apr 2013 - 21:03

Pandoer netjes dat hardlopen. En ik ging ook tergend traag aan het eind, maar zelfs op mijn verjaardag heb ik me niet laten verleiden. Vier het gewoon in juli. Vond het alleen wel stom dat er geen taart was dus heb voor mijn ouders en broertjes een halve banaanvlaai bij de multivlaai gehaald, heb er geen hap van gehad Wink.

Ik had mijn doel ook op 70 staan maar dat bleek uiteindelijk niet echt realistisch. Ben geloof ik bij 74 gaan afbouwen ofzo. Zit nu op 72,3. Morgen weet ik dat ik weer hoger zit want ga vanavond weer gladiator doen. Vanmiddag naar de consulent om de laatste producten te halen. Ga echt mijn chocoshake in de ochtend missen Sad. Was zo lekker makkelijk. Gewoon met je duffe kop naar de badkamer lopen en dan je shake maken.

Vind mijn boterhammetje wel echt lekker. Heb volkoren spelt zuurdesem brood gehaald. En mijn buik doet niet vreemd nog. Ja wel een beetje maar moet ook ongesteld worden.

Kook nu elke avond lekker voor mezelf en dat gaat prima. Als ik dan zie want ze hier verder naar binnen werken denk ik fijn dat ik dat niet hoef te eten smile.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  smurfie za 4 mei 2013 - 20:49

Hoe gaat het met de shakes dames?
Hier nog steeds prima, ben inmiddels 8 kg kwijt dus gaat de goede kant op.
Broeken worden al wat aan de wijde kant dus binnenkort maar eens in de kast kijken wat in aan kan straks.
Voel me ook fitter dan voor het dieet, minder futloos en moe dat is wel een fijne bijwerking!
smurfie
smurfie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 288
Punten : 353
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Minx za 4 mei 2013 - 20:53

Fijn dat het zo goed gaat.

Hier gaat goed, zak nog steeds langzaam vanochtend 71,2. Zit inmiddels in opbouwweek 1 dus geen Shakes meer.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Pandora wo 29 mei 2013 - 19:57

Vandaag laatste dag van afbouwweek 1 en ik val nog steeds af, vanochtend 68,6.
Morgen beginnen aan week 2, mag dan o.a. al weer 3 boterhammen eten!

Gisteren nog wel hardgelopen maar het ging me niet gemakkelijk af, ben ook alles behalve fit dus ook wel logisch. Zondag mijn eerste loop dus hoop dan echt weer opgeknapt te zijn.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  May wo 24 jul 2013 - 21:11

Ik up dit topic even want ik zit te twijfelen om te starten met Cambridge. Ik val met gezond eten gewoon niet meer af of soms heel weinig, max 0,5 kilo per maand. Volgens de diëtiste zou ik gewoon moeten afvallen maar dat doe ik niet. Dus ik dacht misschien kan Cambridge mij op weg helpen. Ik ben wel klaar met mijn overgewicht.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Cambridge dieet - Pagina 29 Empty Re: Cambridge dieet

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 29 van 29 Vorige  1 ... 16 ... 27, 28, 29

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum