Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

+23
Maple
Esperanza
Engelse Drop
Lady4
Mint
Arwyn
Sanne
Susan
Knillis
Fayebella
Auxo
Rouxxxe
Capt'n Zero
Steep
Exogenesis
Pink!
rapa nui
Luce
Balloon
Esmee
Artemis
Mermaid
Bazinga
27 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  Maple wo 21 aug 2013 - 6:51

Bang niet, maar ik heb ook niet de illusie dat hier nooit zal gebeuren. Gebeurt het, dan gebeurt het, ik hoop alleen niet dat mensen die me lief zijn dan getroffen worden.
Maple
Maple
Prater
Prater

Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Woonplaats : Groene Hart

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  Japie wo 21 aug 2013 - 6:52

Ik ben niet bang dat er hoer een aanslag komt. Er zijn al zoveel grote evenementen geweest en niks gebeurt, dat ik daar niet bang voor ben.
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  mzcharlotte wo 21 aug 2013 - 7:03

Capt'n Zero schreef:
Oh, ik denk dat het meer een kwestie is van 'wanneer' dan 'of', want dat we een doelwit zijn is volgens mij al bekend. 
Ik denk het ook. Maar ik ben er niet echt heel erg mee bezig, het gebeurt dan toch wel. Ik vind wel de Rotterdamse Haven een reëele target, dat vind ik dan wel eng.

Wat ik eigenlijk erger vind, is dat we in een tijdperk leven waarin er altijd zo'n dreiging is en dat we er wel enigszins aan gewend zijn, ook al blijft het natuurlijk een ontzettende shock als en wanneer het gebeurd.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  Bazinga wo 21 aug 2013 - 7:18

Mam zegt vanmiddag nog 'Joh, lees geen internet en je hebt geen dreiging.'

Vind ik ook wel een kern van waarheid hebben. We lezen teveel, we weten teveel en dat maakt de mens gek, volgens mij.
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  Burn wo 21 aug 2013 - 7:28

Arwyn schreef:Voor waar ik woon ben ik sowieso niet bang. Ik woon in het noorden. Dunbevolkt en vrij onbelangrijk.
Verder is het iets wat ik niet voor onmogelijk houd, maar waar ik ook niet echt bang voor ben. Ik sta er ook niet dagelijks bij stil dat het zou kunnen gebeuren.
Dit eigenlijk! Wink

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  Aimee wo 21 aug 2013 - 7:45

Mijn vriend, ouders, en aantal familieleden werken allemaal op schiphol. Als er ergens een aanslag komt lijkt me dat wel een risicovolle plek. Daar wil ik alleen niet teveel over nadenken, omdat ik niet wil leven in angst. De kans dat ik een levensbedreigende ziekte krijg, of een dodelijk auto ongeluk is ook aanwezig, leven geeft nou eenmaal het risico op de dood.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland? - Pagina 2 Empty Re: Ben jij bang voor terroristische aanslagen in Nederland?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum