Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bang voor...

+11
Parel
MADDIE
nillis
tweeling
Mamsie
Twellie
Paper Crown
Liadan
Pommes
SarahKey
Charles
15 plaatsers

Ga naar beneden

Bang voor... Empty Bang voor...

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 22:44

Mijn zoontje is doodsbang voor planten en bloemen. Echt hysterisch wordt hij ervan Neutral . Ik snap het niet helemaal. Herkent iemand dit? We hebben in de vensterbank tulpen staan en lavendel en zodra hij het ziet gaat 'ie gillen en huilen. De stofzuiger is sinds kort ook drama en we hebben een bont kunstwerk in de woonkamer staan dat ik ook heb kunnen wegruimen. Dochter heeft dit eigenlijk niet.

Waar is jouw kind bang voor?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 23:06

Mijn zoon was bang voor takken en boomstronken Bang voor... 394967, ik herken het dus wel. Het was een faaaaase en ging vanzelf over gelukkig. Maar hij begin dan heel hard nee te gillen als hij er een zag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 23:10

Voor hondjes die niet op ons hondje lijken. Alleen kleine witte hondjes zijn niet eng. Voor de rest is het brullen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 23:10

Mijn zoon is ook zo'n neuroot...heeft ie denk ik van mij.

Eergisteren nam ik hem mee naar de appie. Met maxi cosi en al in de winkelwagen. Toen keek hij al met zo'n gespannen snoetje, want de parkeergarage galmde nogal. Toen begon er een hond te blaffen en was het hek van de dam. Hij vloog zowat in de lucht van schrik en huilde zijn twee tandjes bloot...zo zielig. Daarna kreeg ik hem wel even gesust door met de boodschappen te laten spelen, maar leuk vond hij het absoluut niet. Zo kan ik toch niks doen met dat mannetje?

Bang voor... 71922_10200706157806160_2094410584_n
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Pommes do 7 maa 2013 - 23:13

Hier schrikt F ook heel snel. Als ik al nies dan komt er al een pruillip, hier is de kunst afleiden (maar dat deed jij ook al met de boodschappen) En met de planten/bloemen, is de geur misschien niet te scherp?
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  SarahKey do 7 maa 2013 - 23:15

Als je hem maar niet thuis houd. En gewoon mee weg neemt. Als je de angst gaat ontwijken dan gaat het nooit 'over'.
Maar lastig is het wel als je kindje overal om schrikt en om gaat huilen. Gezellig is anders.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Liadan do 7 maa 2013 - 23:18

Haha, wat schattig die foto! Mooi mannetje is het.
Hier zijn het meestal fases dat ze ergens bang voor zijn. Mijn zoon moest toen hij zo klein was niks hebben van vreemde mannen, een paar maanden later zei hij tegen elke man die hij zag ´papa´en dan wees en zwaaide hij.
Mijn dochter is een tijdje bang geweest voor alles: vliegtuigen, stofzuiger, harde geluiden, pluisjes, vliegen enz. Dat ging ook weer over, nu is ze alleen nog heel bang voor honden, maar dat komt door de hond van mijn schoonouders waar ze van ons niet in de buurt mag komen omdat hij niet te vertrouwen is. We zijn hier wel altijd normaal mee omgegaan, haar rustig van een afstand laten kijken, maar nu is ze van elke hond bang helaas.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Gast do 7 maa 2013 - 23:19

Mijn jongste heeft t ook gehad en soms nog wel, haar dragen werkt hier prima!
Net nog grote boodschappen wezen doen bij de Appie, dochter op de rug en zoon in t karretje!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 23:31

Pommes schreef:Hier schrikt F ook heel snel. Als ik al nies dan komt er al een pruillip, hier is de kunst afleiden (maar dat deed jij ook al met de boodschappen) En met de planten/bloemen, is de geur misschien niet te scherp?

Het waren plastic bloemen Embarassed . Lavendel. Misschien houdt hij niet van plastic bloemen. De echte tulpen vindt ie trouwens ook niet eng.

Ik moet inderdaad de dingen niet gaan vermijden...maar ik word er zelf ook zo gestresst van...en dat moet ik hem natuurlijk wel niet laten merken...
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Pommes do 7 maa 2013 - 23:38

En als je hem dan vasthoud en het 'opzoekt'. Dan is hij toch dicht bij mama en misschien komt hij er zo wel achter dat er niks is om bang voor te zijn.
Pommes
Pommes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1333
Punten : 1313
Registratiedatum : 08-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Charles do 7 maa 2013 - 23:39

Pommes schreef:En als je hem dan vasthoud en het 'opzoekt'. Dan is hij toch dicht bij mama en misschien komt hij er zo wel achter dat er niks is om bang voor te zijn.

Heb ik geprobeerd maar hielp niks hahah. Hij is een schijterd. Stofzuigen doe ik nu wel met hem in de draagzak, en dan is het niet brullen, maar wel OEH OEH AAH OOOH OEH met twee kleffe handjes in mijn hals hahah.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Paper Crown vr 8 maa 2013 - 0:19

Sneu he als ze zo bang zijn? Julian schrikt zich kapot door klitteband..zielig hoor!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Twellie vr 8 maa 2013 - 0:36

Wat een mooie zoon heb je smile.

Mijn jongste dochter is helaas nergens bang voor, ze ziet geen gevaar. Ik moet dus constant opletten voordat ze via de stoel weer op de kamertafel klimt, in de vensterbank klimt enzovoorts.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Mamsie vr 8 maa 2013 - 0:47

Aaah wat sneu hè. Bepaalde geluiden of dingen hebben ze dan echt angst voor. Het gaat wel over maar kan soms wel heel vervelend zijn.
Hier de oudste ook van klittenband en de middelste van hope piep geluiden. De jongste eigenlijk niets.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  tweeling vr 8 maa 2013 - 2:11

Mijn dochter is voor harde geluiden bang, gillende kinderen, blaffende honden, stofzuigen...dat soort dingen. Ze schrikt zich rot en gaat vaak ook huilen, echt zielig! Wat ik vaak doe als er harde geluiden zijn die ze eng vindt, haar recht aan kijken en geruststellend zeggen dat er niks is, vrolijk kijken etc. dat helpt vaak wel iets.
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  nillis vr 8 maa 2013 - 2:14

T is heel bang voor wind en dat is fijn in NL. Ze kan helemaal hysterisch worden als het iets waait.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  MADDIE vr 8 maa 2013 - 9:59

I. is bang voor de staafmixer waarmee ik haar groente en fruithapjes maak. Wel erg lastig.
MADDIE
MADDIE
Prater
Prater

Aantal berichten : 1392
Punten : 1447
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:01

Mag je kind gewoon jouw mijn geheim kreukelen? :cheering:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:19

De jongste is eigenlijk nergens bang voor nu ik er zo over nadenk. De oudste was op die leeftijd heel bang voor lage mannenstemmen.

Bij de oudste kan ik beter noemen waar ze níet bang voor is. Ze loopt bijna de hele dag met haar handen over de oren, omdat ze bang is voor wat er op tv komt (en dan is ze de teletubbies aan het kijken bijvoorbeeld), bang voor vliegtuigstrepen in de lucht, bang voor trekkers, scooters en auto's die langs rijden, bang voor de radio, bang voor vreemde(re) mensen, staafmixer, het doorspoelen van het toilet en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Parel vr 8 maa 2013 - 10:23

L. is bang voor de fohn, ze denkt elke keer dat hij me aanvalt ofzo en ze hangt met dr armen naar boven aan mijn been.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  CCC vr 8 maa 2013 - 10:35

N. is sindskort doodsbang voor de stofzuiger, echt niet leuk dit. Ze gaat twee dagen per week (naja middagen) naar mijn ouders, en mijn vader is van de structuur en routine en elke maandag en donderdag word er stipt om half zes dus gestofzogen en is mijn kind panisch. Gewoon niet grappig meer, heb haar al geprobeerd op de stofzuiger te zetten en een rondje te rijden ed. maar ze vind er niks aan. Het ergste vind ik dat ze zo gespannen raakt, dat haar hele lijf helemaal gaat schokken zeg maar.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Tania vr 8 maa 2013 - 10:44

Allebei eigenlijk nergens voor volgens mij. J. heeft nu een nachtlampje omdat hij het een beetje spannend vond in het donker op zijn kamer maar ik hoor hem er al een tijd niet meer over.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Theeleut vr 8 maa 2013 - 10:47

De jongste was ooit bang voor de stofzuiger, maar nu is het zijn beste vriend. Hij wordt helemaal hyper als hij er één ziet, imiteert het geluid en is er niet bij weg te slaan. Dus het kan nog alle kanten op met de angst van een kind Laughing
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Lejow vr 8 maa 2013 - 10:49

B was van de zomer als de DOOD voor die hand blowers waar je je handen tussen moet steken. Heb haar nog nooit zo hysterisch horen huilen. Ze was ook pas weer stil toen we er ver vandaan waren.

Oh en ze begon echt hysterisch te huilen toen ik met een papiersnijder vlaggetjes aan het snijden was voor haar verjaardag.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Bang voor... Empty Re: Bang voor...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum