Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

+6
Prosecco
Minx
Atelier Madame
Zwerver
Jente10
remover27
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  remover27 do 26 mei 2011 - 20:22

Het liefst lekker goedkoop en een beetje romantisch.

Maar vooral waar je mooie foto's kunt maken.

Ik heb snel tips nodig want we willen 3 juni al gaan Very Happy

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Jente10 do 26 mei 2011 - 21:00

Zelf vind ik Maastricht wel een mooie stad! En anders Den Haag/Scheveningen, kun je ook lekker naar het strand! Maar denk dat goedkoop dan lastig wordt.. Drenthe vind ik zelf ook erg mooi met veel bossen, en is misschien wat goedkoper ook.

Ik weet niet waar je woont maar het is misschien ook gewoon leuk om naar de andere kant van Nederland te gaan, waar je nog niet vaak geweest bent. Dan is alles nieuw en dat vind ik ook altijd al leuk.
Jente10
Jente10
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Zwerver do 26 mei 2011 - 21:02

Ik zelf kom uit het noorden en vind Den haag/ Scheveningen wel erg leuk!! heerlijk over de boulevard uitwaaien.

Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Gast do 26 mei 2011 - 23:04

Hotel Blooming in Bergen (NH) smile

Anders Scheveningen en Den Haag of juist Groningen of Maastricht, en Utrecht is ook altijd leuk. Hangt beetje vanaf waar je zelf woont en wat je al kent..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Atelier Madame vr 27 mei 2011 - 1:06

Ergens aan het strand smile Egmond aan zee vind ik erg leuk. Heb je een mooie vuurtoren!
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Minx vr 27 mei 2011 - 5:48

texel
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 8:28

Nijmegen angel

Gezelligheid, mooi oud gedeelte voor foto momentjes, 'de waalbrug', beetje winkelen, gezellige terrasjes/restaurantjes en de bossen in de buurt (heumensoort o.i.d.) of juist de polder (Ooij, millingen).

Niet te massaal.. Weer eens wat anders..


Even mijn stadje promoten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  remover27 vr 27 mei 2011 - 9:22

Ik hem emmen geboekt, vlakbij die dierentuin.

2 overnachtingen, en 2x ontbijt, 1 keer 3 gangen diner op de dag van aankomst.

75 euro per persoon geen idee of dit prima is ik hoop het smile

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Gast vr 27 mei 2011 - 9:48

volgens mij is Emmen niet zo bijzonder, maar je kunt wel mooi de natuur in daar. en de dierentuin natuurlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Prosecco vr 27 mei 2011 - 10:29

Hahaha, vorige week was nog op het nieuws dat Emmen de saaiste stad van Nederland is. Volgens mij valt het wel mee maar goed.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  remover27 vr 27 mei 2011 - 22:24

Prosecco schreef:Hahaha, vorige week was nog op het nieuws dat Emmen de saaiste stad van Nederland is. Volgens mij valt het wel mee maar goed.

Is het dan grappig dat ik juist dat heb geboekt? Baal dan juist.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  remover27 vr 27 mei 2011 - 22:27

Ik dacht kunnen we lekker de tweede dag naar de zoo. (Daar heb ik altijd al eens ooit heen gewild maar vind het net te ver hier vandaan) + 's avonds lekker de stad in daar en wat eten.

De eerste dag wil ik de hunne bedden weleens zien ook al is dat saai + lekker wandelen :P en 's avonds lekker eten in het hotel.

Zoek ik alleen nog iets leuks voor de laatste dag om te doen. Iemand ideeën?

+ ik zoek eigenlijk ook mooie plekjes om te fotograferen. Heb namelijk net een nieuwe mark 5D nou ja mijn vriend dan.

Groetjes.

ps: het strand leek ons niet zo leek ons niet zo leuk geven we niet zo veel om + de goedkopere hotelletjes zaten al vol.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Aziraphale za 28 mei 2011 - 0:58

Emmen is heus wel leuk smile Het is geen eens een stad, hoe kan het dan de saaiste zijn Wink
Ik woon er nu 4 jaar en de dierentuin is erg leuk. Mooie bossen (vooral bij boswachterij Gees of het bos bij Odoorn met een onderduikershol uit de oorlog). Leuke winkels, een bioscoop en je kunt heerlijk eten bij Eetcafé Groothuis, vlakbij het station.
Het is maar hoe gezellig je het zelf maakt smile


Laatst aangepast door Aziraphale op za 28 mei 2011 - 5:46; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Zwerver za 28 mei 2011 - 4:55

Emmen is best leuk hoor!! Ook leuke binnen stad, maar zelf zou ik ook niet zo snel voor Emmen kiezen. Dierentuin is wel erg leuk daar!
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Jeanette za 28 mei 2011 - 22:06

Groningen, Maastricht, Den Bosch.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Zwerver za 28 mei 2011 - 22:31

Jeanette schreef:Groningen, Maastricht, Den Bosch.
Het is Emmen geworden :P :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Jeanette za 28 mei 2011 - 22:35

wc-eend schreef:
Jeanette schreef:Groningen, Maastricht, Den Bosch.
Het is Emmen geworden :P :P


Oeps, niet goed gelezen haha! Het is nog vroeg zullen we maar zeggen.. (Nou ja, voor de zondag dan :P )
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Caroow di 31 mei 2011 - 22:22

Je hebt vlakbij Emmen het boomkroonpad, dat is echt wel leuk. Linkje
Ook vind ik Emmen wel leuk om te winkelen.

Welk hotel ga je heen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Lady4 wo 1 jun 2011 - 10:00

Voor een volgende keer: Ameland!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland? Empty Re: Wat is leuk voor 1 of 2 nachtjes weg in Nederland?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum