Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

3 plaatsers

Ga naar beneden

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..  Empty Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

Bericht  Jelleke do 19 jul 2012 - 7:45

Hoi,

Ik ben bezig met de organisatie van een weekend of midweek weg voor 7 personen ergens in Nederland.
Nu ben ik op zoek naar een leuke accommodatie, die net even wat anders is als wat je vaak ziet, iets origineels.
Hoeft niet super luxe te zijn maar wel sfeervol. Zo vond ik net een boerderij waarin je slaapt in een bedstee, super leuk alleen voor 12 personen geschikt waardoor het in verhouding erg duur werd.

Iemand met een leuk idee?

Qua locatie maakt het niet veel uit waar in Nederland het is, maar niet in Brabant in ieder geval.

x Jelleke
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..  Empty Re: Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

Bericht  doarg do 19 jul 2012 - 7:57

niet allemaal tegelijkertijd?? (grappie)

leuk idee maar niets voor mij Wink
doarg
doarg
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 151
Registratiedatum : 17-07-12
Woonplaats : Wervershoof

http://www.lelijkste-keuken.nl/Detail/Vote/60?page=1

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..  Empty Re: Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

Bericht  Gast do 19 jul 2012 - 8:41

Wat heeft ze nu aan jouw reactie? Het maakt toch niet uit of jij het wat vindt of niet?

Ontopic: Misschien kun je kijken naar kasteelovernachtingen (www.kasteelovernachtingen.nl). Ik heb ook eens gelezen dat je kon overnachten in een molen of een wijnvat. (www.supertrips.nl/authentiek)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..  Empty Re: Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

Bericht  doarg do 19 jul 2012 - 8:47

Joan schreef:Wat heeft ze nu aan jouw reactie? Het maakt toch niet uit of jij het wat vindt of niet?

Ontopic: Misschien kun je kijken naar kasteelovernachtingen (www.kasteelovernachtingen.nl). Ik heb ook eens gelezen dat je kon overnachten in een molen of een wijnvat. (www.supertrips.nl/authentiek)

Luister Joan, deze topic stond eerst in Algemene discussie.
Daar is het niet vreemd om ook te reageren als het geen waarde heeft.
Lijkt me niet dat mijn opmerking ongepast was of wel soms?

(nadat er 70mensen het bericht gelezen hadden, zonder reactie)
doarg
doarg
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 68
Punten : 151
Registratiedatum : 17-07-12
Woonplaats : Wervershoof

http://www.lelijkste-keuken.nl/Detail/Vote/60?page=1

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..  Empty Re: Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

Bericht  Dora do 19 jul 2012 - 9:59

Misschien dat je iets bij Belvilla.nl kunt vinden?
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..  Empty Re: Bijzondere accommodatie voor 7 personen in Nederland..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum