Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hebben jullie ook van die momenten?

+6
Niekske
kimz
Lotus
Zora
NerdChic
Roze Roos
10 plaatsers

Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:47

Soms heb ik er een dag tussen zitten dan ben ik zo ontevreden over mijn hele lichaam.
Ik vind dan echt ineens alles lelijk en niet mooi aan mezelf, zie overal mijn straie, pukkeltjes, gele tanden, littekens, haartjes, wallen, haar wat niet in model wil, irritatie bultjes van het scheren.. Ineens vind ik mezelf mega dik, zie overal vet en mijn kont is echt mega groot en mijn heupen wel 2 meter breed. Ik ben dan echt heel verdrietig op dat moment.

Maar als ik de volgende dag uit bed kom, dan ineens vind ik alles lang zo erg niet meer, vind ik mezelf mooi en sta ik lekker te tutten en mezelf te verzorgen. Heerlijk vind ik het dan om vrouw te zijn smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Roze Roos wo 2 maa 2011 - 9:07

Zo ontzettend herkenbaar!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 9:07

Yep, die dagen zitten er zeker tussen!
Ook de outfit die ik me die ene dag geweldig vond staan kan ik een paar weken later ineens helemaal niks vinden..
Heel irritant zijn die dagen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 10:10

Ik ken het ook!
Je omschrijft het echt perfect!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  NerdChic wo 2 maa 2011 - 10:19

Tot voor kort had ik die dagen alleen maar. Gelukkig sinds vorige week donderdag is het opeens iets minder, het zit er wel maar het doet me nu niet zo veel. Misschien komt dit door de lichttherapie die ik volg. Maar ik ben bang dat het wel opeens weer terug komt. Voor nu geniet ik er nog maar even van.

Ik haat die dagen! Mad
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 10:21

Hazeltje schreef:Ik ken het ook!
Je omschrijft het echt perfect!

+ 1

Soms kijk ik echt in de spiegel en dan ga ik het liefst mijn bed weer in. Wat ik op die dagen ook ALTIJD heb is dat mijn mascara mislukt. Mijn ene oog gaat goed en het andere oog plakt alles aan elkaar ofzo. Daar heb ik zo'n gloeiende hekel aan!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 15:38

Ja dat heb ik ook, maar ik denk iedereen wel:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 19:15

Nee, ik heb eigenlijk nooit momenten dat ik mezelf helemaal lelijk vind. Soms baal ik wel van iets maar niet gelijk over alles zeg maar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 19:25

Princess schreef:Yep, die dagen zitten er zeker tussen!
Ook de outfit die ik me die ene dag geweldig vond staan kan ik een paar weken later ineens helemaal niks vinden..
Heel irritant zijn die dagen!

Ja precies. Zo had ik laatst een jurkje aan, en hij stond geweldig. Toen ik hem aan had op zo'n baaldag, vond ik hem vreselijk staan.
Zie op zo'n dag echt gewoon overal wel een minpunt. Gelukkig zijn die momenten tijdelijk smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Zora wo 2 maa 2011 - 19:27

Zusje van Bert schreef:Nee, ik heb eigenlijk nooit momenten dat ik mezelf helemaal lelijk vind. Soms baal ik wel van iets maar niet gelijk over alles zeg maar.

Ik ook niet. Ik kan dan wel een tijdje zeuren over alle lelijke dingen, maar dat is dan meer om het zeuren, gewoon even lekker zeiken Very Happy en niet omdat ik echt gruwelijk ontevreden ben.
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Lotus wo 2 maa 2011 - 19:39

Ik heb dat het allergrootste deel van de tijd.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 19:40

Zora schreef:
Zusje van Bert schreef:Nee, ik heb eigenlijk nooit momenten dat ik mezelf helemaal lelijk vind. Soms baal ik wel van iets maar niet gelijk over alles zeg maar.

Ik ook niet. Ik kan dan wel een tijdje zeuren over alle lelijke dingen, maar dat is dan meer om het zeuren, gewoon even lekker zeiken Very Happy en niet omdat ik echt gruwelijk ontevreden ben.

Maar dan vindt je toch ook dingen lelijk waar je over zeurt? Komt een beetje op hetzelfde neer volgens mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 19:47

Lang leve een vrouw zijn smile angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  kimz wo 2 maa 2011 - 20:24

Haha dat heb ik ook écht wel, gisteren nog. Overal putjes, vlekjes, pukkeltjes enz.
Ik voel me dan écht gewoon een vies varken. Dan voel ik me ook superschuldig als ik dan een koekje neem omdat ik overal vet zie zitten smile
Ach ja, vandaag is het weer over Wink
kimz
kimz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 69
Punten : 72
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Niekske wo 2 maa 2011 - 22:17

haha heel herkenbaar! Soms ligt het aan een bepaalde kledingcombi die ik aantrek, die dan iets teveel van de verkeerde dingen accentueert ofzo smile
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Blond wo 2 maa 2011 - 22:36

Ja. Vooral als mijn haar niet zit, dan vind ik ineens alles er kut uitzien. En dan neem ik me ook heilig voor om de volgende dag weer te gaan dieëten. En dan kijk ik de volgende dag in de spiegel, en dan valt het toch wel mee.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Zora do 3 maa 2011 - 18:59

Dolcis_ schreef:
Zora schreef:
Zusje van Bert schreef:Nee, ik heb eigenlijk nooit momenten dat ik mezelf helemaal lelijk vind. Soms baal ik wel van iets maar niet gelijk over alles zeg maar.

Ik ook niet. Ik kan dan wel een tijdje zeuren over alle lelijke dingen, maar dat is dan meer om het zeuren, gewoon even lekker zeiken Very Happy en niet omdat ik echt gruwelijk ontevreden ben.

Maar dan vindt je toch ook dingen lelijk waar je over zeurt? Komt een beetje op hetzelfde neer volgens mij.

Nou, niet echt lelijk nee. Ik legde het misschien verkeerd uit, maar ik vind weinig dingen echt lelijk. Ben natuurlijk wel over genoeg dingen ontevreden, maar op zo'n moment heb ik gewoon zin overal lekker over te zeuren, drama maken Very Happy Het gaat me dan echt om het lekker zeiken, ik meen het niet echt.

Oh, en ik vind mezelf niet helemaal geweldig hoor Very Happy het kan me gewoon niet zóveel schelen dat ik me er echt druk om maak :p
Zora
Zora
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4087
Punten : 4289
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  minoessepoes do 3 maa 2011 - 21:31

Ja dat heb ik ook. Ik heb eczeem en dat met vlagen ook in mijn gezicht en zo'n huid met allemaal bultjes op mijn armen, benen, billen enz waardoor het lijkt dat ik altijd kippenvel heb, ik kan eigenlijk nauwelijks scheren want dan krijg ik zeker weten bultjes. En daar kan ik vaak wel heel erg van balen, ik ga dan bijvoorbeeld ook nooit de deur uit zonder make-up.

Vaak als ik zo'n dag heb dan verwen ik mezelf extra, ga ik douchen, scrubben een maskertje speciale crème erop en dan ziet het er de volgende dag al weer een stukje beter uit.

Maar zoals vandaag ziet mijn gezicht er rustig uit en de rest van mijn lichaam is bedekt met kleding, ik heb een leuk jurkje aan en vind het eigenlijk wel prima zo! Voel me lekker vandaag!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  TGR za 5 maa 2011 - 0:25

Ja, herken ik wel. Ik kan mijn voedsel nu even beter doseren (door t weer op mezelf wonen) en daar voel ik me toch prettig bij. Van samenwonen word je gewoon hartstikke dik :P

Maar ik heb het vooral met mijn haar. Als dat niet naar mijn zin zit, voel ik me sowieso al minder happy.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Jeanette za 5 maa 2011 - 0:41

Helemaal herkenbaar! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hebben jullie ook van die momenten? Empty Re: Hebben jullie ook van die momenten?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum