Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Soms heb je van die momenten...$%#^!

2 plaatsers

Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  tralala za 3 dec 2011 - 3:46

weggehaald, vond het niet zo'n fijn idee dat het bleef staan..


Laatst aangepast door tralala op za 3 dec 2011 - 23:46; in totaal 2 keer bewerkt
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 3:50

Jemig...jij bent wel extreem onzeker als ik dit lees zeg.... :shock: .

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 4:23

Ik heb vandaag een half uur om het reinigingsbedrijf gereden. Zag de ingang niet en durfde niet te vragen. Geen idee waar dat vandaan kwam. Normaal heb ik dat nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  Salander za 3 dec 2011 - 4:26

Ik heb dat ook weleens, en vind mezelf dan ook zo'n muts al wordt ik er gelukkig wel steeds beter in. Alleen in jouw geval had ik het wel aan iemand gevraagd die in de buurt was. Of had een knopje/belletje gezocht zodat er misschien toch iemand aan de balie zou verschijnen.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  Salander za 3 dec 2011 - 4:27

Lorna mercedez schreef:Ik heb vandaag een half uur om het reinigingsbedrijf gereden. Zag de ingang niet en durfde niet te vragen. Geen idee waar dat vandaan kwam. Normaal heb ik dat nooit.

Als ik naar een bedrijf / persoon moet dat ik niet goed ken neem ik altijd het telefoonnr mee. Mocht ik de ingang niet kunnen vinden ofzo bel ik op om het te vragen... Vorige week had ik voor het eerst zangles, wist wel ongeveer waar het was, maar de laan is heel erg lang, met verschillende zijstraten. Gelukkig vond ik het snel, maar anders had ik de lerares opgebeld om te vragen waar haar huis is.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  tralala za 3 dec 2011 - 4:39

Lorna, ik heb dat normaal ook nooit.. daarom vind ik het ook zo stom van mezelf..
tralala
tralala
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 101
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  Gast za 3 dec 2011 - 5:13

tralala schreef:Lorna, ik heb dat normaal ook nooit.. daarom vind ik het ook zo stom van mezelf..
Dan gaan we er maar niet te lang bij stilstaan maar stom voelde het wel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Soms heb je van die momenten...$%#^! Empty Re: Soms heb je van die momenten...$%#^!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum