Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

+7
*Troela*
Aagje!
Teddyaapje
Dora
SarahKey
Lejow
maiadebij
11 plaatsers

Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  maiadebij ma 2 apr 2012 - 8:12

N heeft wel eens dingen gehad die voor ons lastig te plaatsen waren, maar je al snel af kan schuiven op zijn fantasie, zoals alle kinderen hebben.

Maar nu had ik toch wel weer iets speciaals. Als hij in bed ligt dan wilt hij altijd dat ik nog even bij hem kom liggen. We lagen met onze gezichten naar elkaar toe en hij aaide mijn wang en gaf me kusjes. Toen hij ineens stopte, en net langs mijn gezicht keek. Hij zei "oh mama mooie kleuren!" ik vroeg hem waar hij die kleuren zag, hij antwoorde "bij je gezicht mama" en ging met zijn handen 2 cm van mijn gezicht, langs mijn gezicht (om het aan te wijzen) hij zei groen, geel en rood te zien....

Ik heb al wel vaker het idee dat er een kant van hem is die ik moeilijk kan vatten/ begrijpen. En dit soort momenten bevestigen dat dan weer.

Iemand ook wel eens van dit soort dingen meegemaakt?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Lejow ma 2 apr 2012 - 8:13

Oeh, het lijkt wel of je je aura kan zien!!!

Ben wel benieuwd wat die kleuren betekenen trouwens
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  SarahKey ma 2 apr 2012 - 8:14

Lejow schreef:Oeh, het lijt wel of je je aura kan zien!!!

Dat dacht ik ook meteen!

En gelukkig geen paars... dat schijnt geen goede kleur te zijn.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Lejow ma 2 apr 2012 - 8:14

http://www.symbolic.be/?CategoryID=614&ArticleID=1595
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Dora ma 2 apr 2012 - 8:15

Zijn er bij jou/jullie in de familie mensen paranomaal begaafd?
Ik heb het idee dat hij jou aura kan zien (maar nog niet kan lezen/nog niet weer wat de kleuren betekenen)



Maar even ontopic: nee (nog niet), ik denk dat ze er nog te klein voor zijn.
Maar ik bleek dit zelf wel als kind te hebben, ik zag het ook bij andere mensen. En heel gevoelig voor.
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Teddyaapje ma 2 apr 2012 - 8:16

Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt, lijkt me wel heel speciaal! Ziet hij het vaker of bij meer mensen, of was het alleen op dat moment bij jou?

Ik heb wel eens een soort van voorgevoel gehad toen ik zelf beneden in de keuken stond dat T. van t bed ging vallen terwijl ik niet eens wist dat hij boven in zn uppie op ons bed lag (mijn vriend was met hem boven en had hem blijkbaar alleen achter gelaten op bed toen hij naar de badkamer ging, T. kon toen net tijgeren en hij had er niet bij stilgestaan dat T. zich dus kon verplaatsen), toen ik onze slaapkamer in kwam zag ik hem nog net aan de andere kant eraf duikelen. Gelukkig niks aan de hand, alleen geschrokken (alle 3) maar vond t toch wel speciaal, dat moederinstinct.
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 8:17

Hier met mijn zoontje wel gehad, toen we op het kerkhof waren en hij was nog heel klein (en daar niet eerder geweest) wees hij naar de rij kindergrafjes en zei "Hé, allemaal kindjes!".
Mijn dochter heeft het de laatste tijd constant over mijn overleden oppas. Ook wel bijzonder omdat wij het daar nooit over hebben eigenlijk, maar denk niet dat dat iets paranormaals is. Ze zal toch wel een keer iets over haar opgevangen hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  maiadebij ma 2 apr 2012 - 8:18

ja dat schoot me ook meteen te binnen. Hij zei het alleen bij mij te zien en toen we later even uit het raam gingen kijken zei hij dat het weg was, hij zei het alleen gezien te hebben toen we in bed lagen Ook bij papa zag hij niks.

Ik heb even gegoogled natuurlijk op de kleuren maar je hebt weer heel veel soorten rood geel en groen dus dat is lastig.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Aagje! ma 2 apr 2012 - 8:24

Oh wat byzonder zeg!!! ik zou helemaal kippenvel krijgen als ik jou was smile....



ik heb pas iets meegemaakt, maar dat vond ik maar creepy, en wil ik niet te veel bij nadenken. Ze sliep bij iemand anders in een camping bedje, toen ze opeens keihard begon te gillen en Mamaaaaaa riep. Dus ik ga naar boven, ligt aan, kruipt ze gelijk helemaal tegen me aan en begint ze te zeggen dat het eng vind!! Dus ik vroeg wat is er eng dan?? wijst ze steeds weer naar een hoek van de kamer, waar helemaal niets staat :s.... Dus ik vroeg nog, of ze de wind bedoelde (en noemde meer dingen op) en nee ze zei steeds: nee daar eng!! :s...

zal wel niets zijn, maar kreeg toch een beetje de kriebels Embarassed
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  *Troela* ma 2 apr 2012 - 9:03

*


Laatst aangepast door Mama1985 op vr 26 okt 2012 - 19:49; in totaal 1 keer bewerkt

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  maiadebij ma 2 apr 2012 - 9:16

Annie, zo iets hadden wij ook. N was toen een maand of 6 en wilde absoluut niet slapen. Gillen krijsen brullen. Dus ik liep met een hysterische N door z'n kamertje toen hij abrupt stopte, naar de half open deur keek, lachte en zijn armpjes strekte (zoals ze doen als ze gepakt willen worden) ik ging erin mee en zei richting deur 'N moet nu slapen, dus iedereen moet weg' en zwaaide gedag. N was daarna gekalmeerd en is gaan slapen.

Mama1985, wat bizar!! Eigenlijk gewoon onverklaarbaar . Ik geloof wel dat kinderen nog onbevooroordeeld en open zijn, ze ervaren dingen hoe ze zijn en zullen nooit denken 'wat ik nu zag kan echt niet!'.

N heeft ook moeite met bepaalde mensen, en als ik die mensen met elkaar vergelijk zijn het geen positief ingestelde personen. Echt vanaf een maand of 3 was het al brullen als bijv mijn buurvrouw de kamer alleen al in kwam. Ik denk dat hij mensen goed aanvoelt.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Supertalentje ma 2 apr 2012 - 9:22

@mama1985: wat mooi dat hij dat zei zeg!
@Maya: wat bijzonder! Gewoon nieuwsgierig, ga je hem de volgende keer vragen de kleuren aan te wijzen of doe je dit gewoon af als 'grappig'?
@Annie: wat naar, kon ze later wel nog slapen in die kamer?

Ik heb het natuurlijk met mijn kleine man. Die kijkt soms langs me (ook nu hij me wel kan aankijken) en als ik dan vraag of hij zijn oom ziet dan begint hij te lachen. Als ik het niet vraag gaat ie niet lachen en als ik vraag of hij andere (overleden) mensen ziet ook niet. Het zal wel zijn omdat ik dat 'wil' zien, maar toch vind ik het mooi.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  maiadebij ma 2 apr 2012 - 9:45

Ik vind het wel intrigerend, en zal zijn beleving hierin serieus nemen. Aan de ene kant heb ik weinig met 'paranormale dingen' aan de andere kant geloof ik wel dat er meer is als wij kunnen bevatten.

Kijk N is heel uitgesproken in de mensen die hij toelaat. En hij voelt dingen aan (zoals je wel eens een gespannen sfeer kunt proeven als je ergens binnenstapt) en daar is natuurlijk niets zweverigs aan. Hij is gewoon een erg gevoelig mannetje, bepaalde kennissen daar kan hij tot de dag van vandaag z'n draai niet vinden. Zodra we daar binnenstappen is hij van slag.

Ik vind het wel eens lastig om hem echt te begrijpen. Dus op de een of andere manier bieden dit soort situaties een soort van bevestiging dat het niet gek is dat ik hem af en toe niet begrijp.

Als ik hem dan vergelijk met J, echt een wereld van verschil. Zij is echt een meisje die met beide benen op de Grond staat en niet snel van slag is te brengen.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  *Troela* ma 2 apr 2012 - 9:49

@Maia : Ja heel bizar, maar ook erg mooi.

Dat 'wegsturen' heeft mijn moeder ook ooit gedaan toen hij daar sliep. Ook altijd overstuur in bed etc. Gevraagd of ze overdag wilde kijken, maar niet als de kindjes gingen slapen. Nooit meer last van gehad. ( Daarbij heeft een goede vriendin dus ook een beetje een gave, en weten we wie er veel bij de kindjes is, dus vandaar ook het overdag mogen kijken naar de kids)

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Océane ma 2 apr 2012 - 10:11

Zo doet mijn dochter ook iets onverklaarbaars...

Als ze bij mijn ouders is, en het speelgoed komt tevoorschijn, pakt ze als eerste een bepaald poppetje tussen al het speelgoed uit, om datzelfde poppetje vervolgens op een bepaalde plek in de keuken te zetten. Altijd op dezelfde plek en altijd hetzelfde poppetje. Ze zegt er verder niks bij en gaat daarna gewoon met het speelgoed spelen. Als we het poppetje wegpakken of terugleggen bij het andere speelgoed zet ze het zonder verdere woorden gewoon weer terug op dezelfde plek in de keuken...
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  ShallY ma 2 apr 2012 - 20:02

XXAnnieXX schreef:Oh wat byzonder zeg!!! ik zou helemaal kippenvel krijgen als ik jou was bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje 561177....



ik heb pas iets meegemaakt, maar dat vond ik maar creepy, en wil ik niet te veel bij nadenken. Ze sliep bij iemand anders in een camping bedje, toen ze opeens keihard begon te gillen en Mamaaaaaa riep. Dus ik ga naar boven, ligt aan, kruipt ze gelijk helemaal tegen me aan en begint ze te zeggen dat het eng vind!! Dus ik vroeg wat is er eng dan?? wijst ze steeds weer naar een hoek van de kamer, waar helemaal niets staat :s.... Dus ik vroeg nog, of ze de wind bedoelde (en noemde meer dingen op) en nee ze zei steeds: nee daar eng!! :s...

zal wel niets zijn, maar kreeg toch een beetje de kriebels Embarassed



Ik heb laatst een verhaal gehoord, kindje lag op bed en moest ineens heel hard huilen en wees naar een hoek, helemaal overstuur. In ieder geval lang verhaal kort te maken, er bleek in die hoek een insluiper, verkleed als clown te zitten.


Het is iets heel anders dan waar dit topic voor bedoeld is maar kwam zo in me op nadat ik jou verhaal las.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  mickey ma 2 apr 2012 - 20:06

ShallY schreef:
XXAnnieXX schreef:Oh wat byzonder zeg!!! ik zou helemaal kippenvel krijgen als ik jou was bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje 561177....



ik heb pas iets meegemaakt, maar dat vond ik maar creepy, en wil ik niet te veel bij nadenken. Ze sliep bij iemand anders in een camping bedje, toen ze opeens keihard begon te gillen en Mamaaaaaa riep. Dus ik ga naar boven, ligt aan, kruipt ze gelijk helemaal tegen me aan en begint ze te zeggen dat het eng vind!! Dus ik vroeg wat is er eng dan?? wijst ze steeds weer naar een hoek van de kamer, waar helemaal niets staat :s.... Dus ik vroeg nog, of ze de wind bedoelde (en noemde meer dingen op) en nee ze zei steeds: nee daar eng!! :s...

zal wel niets zijn, maar kreeg toch een beetje de kriebels Embarassed



Ik heb laatst een verhaal gehoord, kindje lag op bed en moest ineens heel hard huilen en wees naar een hoek, helemaal overstuur. In ieder geval lang verhaal kort te maken, er bleek in die hoek een insluiper, verkleed als clown te zitten.


Het is iets heel anders dan waar dit topic voor bedoeld is maar kwam zo in me op nadat ik jou verhaal las.

Volgens mij is dit laatste verhaal, over die clown, een typisch broodje aap verhaal.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  mickey ma 2 apr 2012 - 20:07

Mijn kleine mannetje lacht heel vaak naar de foto van onze hond. Die hangt boven de bank. Als ik dan op de bank zit met mijn zoontje, begint hij te lachen naar die foto. Hij heeft onze hond nooit gekend. We hebben de hond in augustus moeten laten inslapen, in december is onze zoon geboren. Ik weet niet of ik er iets achter moet zoeken of dat het gewoon toeval is.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  ShallY ma 2 apr 2012 - 20:08

mickey schreef:
ShallY schreef:
XXAnnieXX schreef:Oh wat byzonder zeg!!! ik zou helemaal kippenvel krijgen als ik jou was bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje 561177....



ik heb pas iets meegemaakt, maar dat vond ik maar creepy, en wil ik niet te veel bij nadenken. Ze sliep bij iemand anders in een camping bedje, toen ze opeens keihard begon te gillen en Mamaaaaaa riep. Dus ik ga naar boven, ligt aan, kruipt ze gelijk helemaal tegen me aan en begint ze te zeggen dat het eng vind!! Dus ik vroeg wat is er eng dan?? wijst ze steeds weer naar een hoek van de kamer, waar helemaal niets staat :s.... Dus ik vroeg nog, of ze de wind bedoelde (en noemde meer dingen op) en nee ze zei steeds: nee daar eng!! :s...

zal wel niets zijn, maar kreeg toch een beetje de kriebels Embarassed



Ik heb laatst een verhaal gehoord, kindje lag op bed en moest ineens heel hard huilen en wees naar een hoek, helemaal overstuur. In ieder geval lang verhaal kort te maken, er bleek in die hoek een insluiper, verkleed als clown te zitten.


Het is iets heel anders dan waar dit topic voor bedoeld is maar kwam zo in me op nadat ik jou verhaal las.

Volgens mij is dit laatste verhaal, over die clown, een typisch broodje aap verhaal.

Heb geen idee, heb het ook maar gehoord.

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje Empty Re: bijzonder, onverklaarbare momenten met je kindje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum