Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

+9
PapillonRose
Jasmine
SarahKey
kwak
Printje
Liadan
Filoria
Susan
maiadebij
13 plaatsers

Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  maiadebij do 29 maa 2012 - 7:52

Ik was met mijn moeder en de 2 kinderen in de stad. Zonder wagen of drager want we waren met de fiets. Toen dachten we 'even' en broek te kunnen passen in een kledingwinkel, dat hadden we dus fout gedacht Laughing N.adeem was enorm baldadig, dook elke keer achter de kledingrekking, liep ineens met een t-shirt op zijn hoofd en kreeg toen door dat het gordijn van oma haar pashok opentrekken ook leuke reactie opleverde Laughing . Ik probeerde hem nog te temperen maar er was geen houden aan... en wat N.adeem doet, doet J.ennah ook dus het was dweilen met de kraan open.

Toen greep N.adeem mijn moeder schoen die in het pashokje lag en stoof ermee naar buiten, smeet hem over straat en zette het toen op een rennen naar de 'ijsjeswinkel' ik erachteraan, op mijn pumps. Ik hield hem dus niet bij, dus hup snel mijn schoenen uit en op mijn blote voeten rende ik door de winkelstraat achter mijn opstandige peuter aan Embarassed .

Mijn moeder was ondertussen klaar met passen dus we zijn maar snel weer gegaan!

Het mooie was ook nog dat er zo'n chagrijnige oude vrouw afkeurend stond toe te kijken, er kon geen lachje vanaf! Terwijl ik moeite had mijn lachen in te houden Laughing .

Vertel! Jullie hebben ook vast wel van dit soort situaties gehad!

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Susan do 29 maa 2012 - 7:55

Ja, zo vaak.

Wat me nu te binnen schiet: een tijdje geleden waren we bij de kinderboerderij en Ezra stond bij de kaart met ijsjes te kijken, dus wij dachten dat hij trek had in een ijslolly. Dat bleek niet zo te zijn, maar Ezra kon dat nog niet zo goed aangeven, dus wat hij deed was de ijslolly bekijken en zonder ook maar een likje in de vuilnisbak te gooien. Echt, de gezichten van die mensen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Filoria do 29 maa 2012 - 7:58

Wij wonen boven een winkel. Een medewerkster van hieronder, een vrouw van een jaar of 40, maakt wel eens grapjes met Tomas. Laatst moest hij daar keihard om lachen en zei hij: 'GEKKE OMA!' momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" 394967
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 8:02

Ik was dinsdag met een vriendin met haar dochter naar de markt en onze twee dames hadden een slechte invloed op elkaar pirat Als mijn dochter niet van zo'n rooster af wilde komen, vond haar dochter het nodig om erbij te gaan staan. Had haar dochter net geaccepteerd dat de ballon weg waaide, vond mijn dochter het nodig om er achteraan te gaan, verzon mijn dochter dat het leuk is om 10 keer stoepje op-stoepje af te gaan, moest haar dochter dat natuurlijk ook na doen. Op een gegeven moment pakt mijn dochter het handje van haar dochter, maar mijn dochter kan iets harder lopen, waardoor haar dochter er achteraan gesleurd werd, had ik mijn dochter net weer onder controle bij het-alles-uit-de-schappen-trekken, doet haar dochter er even een schepje bovenop en gooit de stoepkrijt door de winkel.

Nouja, was erg humoristisch en ik denk dat het er ook wel grappig uit zag, twee van die dreumesmeisjes die elkaar aan het opstoken waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Liadan do 29 maa 2012 - 8:02

Hahaha, wat een boefjes Laughing . Ik zie het helemaal voor me!

Toen Kian op het CB zijn eerste prikjes kreeg had ik Yara meegenomen. Toen we daar klaar waren heb ik hem eerst gevoed op het CB. Yara besloot toen alle boekjes die daar op een plank stonden op de grond te gooien en erover heen te gaan lopen en springen Embarassed . Ik kon niet opstaan en ze luisterde natuurlijk niet toen ik vroeg of ze ze weer terug wilde zetten. Uiteindelijk zijn we pas weggegaan toen we samen alles weer opgeruimd hadden.
Heel leuk dat ze dat deed op een plek waar ik dat natuurlijk helemaal niet wilde....
Vanaf toen zorg ik ervoor dat iemand op Yara past als ik met Kian naar het CB moet.

Ze roept ook regelmatig dingen iets te hard over straat. Vorige week stond er een vrouw vlak bij ons op straat en toen riep ze heel hard: 'mama dat is jouw vrouw' (geen idee hoe ze daar nu weer bij kwam). En toen ze kleiner was heeft ze in de supermarkt een paar keer naar een man gewezen en 'aap aap' geroepen Embarassed .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  maiadebij do 29 maa 2012 - 8:06

oja haha die opmerkingen van peuters zijn ook zo lekker schaamteloos! De dochter van een goede vriendin stapte eens op een lilliputter af en vroeg "maar meneertje, waarom bent u nou zo klein??" Embarassed Laughing

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Printje do 29 maa 2012 - 8:08

maiadebij schreef:oja haha die opmerkingen van peuters zijn ook zo lekker schaamteloos! De dochter van een goede vriendin stapte eens op een lilliputter af en vroeg "maar meneertje, waarom bent u nou zo klein??" Embarassed Laughing

hahahahaha ik denk dat die man er wel om kon lachen toch?

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  maiadebij do 29 maa 2012 - 8:09

ja zeker hij moest erom lachen! Beter zo als dat mensen gaan staan smoezen toch?

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  kwak do 29 maa 2012 - 8:27

Rejoy. schreef:Ik was dinsdag met een vriendin met haar dochter naar de markt en onze twee dames hadden een slechte invloed op elkaar pirat Als mijn dochter niet van zo'n rooster af wilde komen, vond haar dochter het nodig om erbij te gaan staan. Had haar dochter net geaccepteerd dat de ballon weg waaide, vond mijn dochter het nodig om er achteraan te gaan, verzon mijn dochter dat het leuk is om 10 keer stoepje op-stoepje af te gaan, moest haar dochter dat natuurlijk ook na doen. Op een gegeven moment pakt mijn dochter het handje van haar dochter, maar mijn dochter kan iets harder lopen, waardoor haar dochter er achteraan gesleurd werd, had ik mijn dochter net weer onder controle bij het-alles-uit-de-schappen-trekken, doet haar dochter er even een schepje bovenop en gooit de stoepkrijt door de winkel.

Nouja, was erg humoristisch en ik denk dat het er ook wel grappig uit zag, twee van die dreumesmeisjes die elkaar aan het opstoken waren.

goed, ik kopieer dit maar even en de stoepkrijt smijtende dochter is dus van mij :o
het was wel heel komische, we zouden als we alleen waren we in een half uur klaar geweest en nu hebben we bijna de hele ochtend in de stad gelopen met die kleine dreumessen van ons
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Printje do 29 maa 2012 - 8:31

Ik heb er ook nog wel eentje.
Zoonlief had een eigen winkelwagentje en op zich gaat dat altijd vrij goed. bij de kassa leggen we de boodschappen samen op de band maar laatst kon hij er net niet bij en de vrouw voor ons wilde dus even helpen. Kijkt hij heel boos en zegt jij nee mij en trekt zo de bananen uit haar hand haha. Hij bleef ook maar boos kijken naar haar.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Gast do 29 maa 2012 - 11:18

Hahaha geweldig Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  SarahKey do 29 maa 2012 - 23:56

maya: haha geweldig!! Is er eens leven in de brouwerij in M. Anders zo'n saaie stad Cool

En de andere verhalen, prachtig! Wat staat mij te wachten Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 0:37

Susan schreef:Ja, zo vaak.

Wat me nu te binnen schiet: een tijdje geleden waren we bij de kinderboerderij en Ezra stond bij de kaart met ijsjes te kijken, dus wij dachten dat hij trek had in een ijslolly. Dat bleek niet zo te zijn, maar Ezra kon dat nog niet zo goed aangeven, dus wat hij deed was de ijslolly bekijken en zonder ook maar een likje in de vuilnisbak te gooien. Echt, de gezichten van die mensen.

Hoop niet dat ik je nu kwets maar ik zou eerder lachen dan afkeurend kijken. Mij lijkt dat best een grappig gezicht. Het lijkt me echt een grappige beetje bijdehande actie en daar is toch niks mis mee. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Susan vr 30 maa 2012 - 0:39

Cimic schreef:
Susan schreef:Ja, zo vaak.

Wat me nu te binnen schiet: een tijdje geleden waren we bij de kinderboerderij en Ezra stond bij de kaart met ijsjes te kijken, dus wij dachten dat hij trek had in een ijslolly. Dat bleek niet zo te zijn, maar Ezra kon dat nog niet zo goed aangeven, dus wat hij deed was de ijslolly bekijken en zonder ook maar een likje in de vuilnisbak te gooien. Echt, de gezichten van die mensen.

Hoop niet dat ik je nu kwets maar ik zou eerder lachen dan afkeurend kijken. Mij lijkt dat best een grappig gezicht. Het lijkt me echt een grappige beetje bijdehande actie en daar is toch niks mis mee. momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" 561177

Dat vind ik niet kwetsend, we hebben er zelf ook wel om kunnen lachen. Voor Ezra was het eigenlijk juist heel keurig dat hij zijn ijsje in de vuilnisbak gooide en niet op de grond. Later ging ik nog snoepjes voor hem kopen die hij wel wilde hebben, toen keek die man van dat winkeltje me helemaal vuil aan.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Jasmine vr 30 maa 2012 - 0:55

Zo was ik van de week met dochter in de Blokker. Stond daar even met de caissière (oud collega) te kletsen. Nadien loop ik met dochter de winkel uit, zie ik aan het eind van de straat dat dochterlief heel enthousiast met een DVD van Spongebob zit te zwaaien. En nee, die hadden we niet gekocht Embarassed.

Hebben de DVD daarna netjes terug gebracht.

(En ik begon nog wel net een beetje trots te worden dat ze zich zo netjes gedroeg en nergens aan had gezeten Evil or Very Mad )
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  PapillonRose vr 30 maa 2012 - 1:01

Vind dit soort verhalen altijd erg leuk om te lezen smile

Hier nog niet echt zulke acties gehad in het openbaar, maar die gaan er vast nog genoeg komen Laughing
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Rush vr 30 maa 2012 - 1:06

Jasmine schreef:Zo was ik van de week met dochter in de Blokker. Stond daar even met de caissière (oud collega) te kletsen. Nadien loop ik met dochter de winkel uit, zie ik aan het eind van de straat dat dochterlief heel enthousiast met een DVD van Spongebob zit te zwaaien. En nee, die hadden we niet gekocht Embarassed.

Hebben de DVD daarna netjes terug gebracht.

(En ik begon nog wel net een beetje trots te worden dat ze zich zo netjes gedroeg en nergens aan had gezeten Evil or Very Mad )
Ze hebben daar nog niet ingevoerd dat je de DVD bij de klantenservice moet ophalen na betaling?
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Dolphinne vr 30 maa 2012 - 1:07

Wij gingen vanochtend boodschappen doen. Mijn zoontje had er niet erg veel zin in. Hij is nog ziekjes, maar ik had niks meer in huis, dus moest dus echt even.
Hij had zijn eigen karretje, maar daar mocht ik eerst de boodschappen niet inleggen. Later wilde hij niet meelopen. Ik ging dus snel brood pakken en melk een pad verder. Mijn zoontje aan het brullen dat ik weg liep.
Was een oudere vrouw hem aan het troosten. Die keek mij heel vreemd aan dat ik hem daar alleen had laten staan.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  shadow vr 30 maa 2012 - 2:10

vraag je aan je dochter of ze de luier wil weggooien. Dat wil ze wel. Ze komt aangerend pakt te luier en gooit ermee door de kamer..momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" 827601 tja dat vroeg ik toch:D

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Muis vr 30 maa 2012 - 2:35

shadow schreef:vraag je aan je dochter of ze de luier wil weggooien. Dat wil ze wel. Ze komt aangerend pakt te luier en gooit ermee door de kamer..momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" 827601 tja dat vroeg ik toch:D

Hahahaha geen poepluier mag ik hopen?
Muis
Muis
Prater
Prater

Aantal berichten : 787
Punten : 854
Registratiedatum : 14-11-11
Woonplaats : Noord Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Jasmine vr 30 maa 2012 - 2:47

Rush schreef:
Jasmine schreef:Zo was ik van de week met dochter in de Blokker. Stond daar even met de caissière (oud collega) te kletsen. Nadien loop ik met dochter de winkel uit, zie ik aan het eind van de straat dat dochterlief heel enthousiast met een DVD van Spongebob zit te zwaaien. En nee, die hadden we niet gekocht Embarassed.

Hebben de DVD daarna netjes terug gebracht.

(En ik begon nog wel net een beetje trots te worden dat ze zich zo netjes gedroeg en nergens aan had gezeten Evil or Very Mad )
Ze hebben daar nog niet ingevoerd dat je de DVD bij de klantenservice moet ophalen na betaling?

Is een kleinere Blokker, zonder aparte klantenservice. Normaal gesproken zijn de hoesjes leeg en krijg je de DVD bij de kassa. Maar deze stond in een display naast de kassa (met plastic er nog omheen).
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Gast vr 30 maa 2012 - 2:57

Toen we afgelopen winter schaatsen gingen kopen stonden daar allemaal mannen met schaatspakken aan. Toen zei Fenne heel belerend:

'Mama, die meneren hebben leggings aan he? En leggings zijn voor meisjes he?!' momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" 394967

Die mannen moesten er wel om lachen gelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Rush vr 30 maa 2012 - 2:59

Jasmine schreef:
Rush schreef:
Jasmine schreef:Zo was ik van de week met dochter in de Blokker. Stond daar even met de caissière (oud collega) te kletsen. Nadien loop ik met dochter de winkel uit, zie ik aan het eind van de straat dat dochterlief heel enthousiast met een DVD van Spongebob zit te zwaaien. En nee, die hadden we niet gekocht Embarassed.

Hebben de DVD daarna netjes terug gebracht.

(En ik begon nog wel net een beetje trots te worden dat ze zich zo netjes gedroeg en nergens aan had gezeten Evil or Very Mad )
Ze hebben daar nog niet ingevoerd dat je de DVD bij de klantenservice moet ophalen na betaling?

Is een kleinere Blokker, zonder aparte klantenservice. Normaal gesproken zijn de hoesjes leeg en krijg je de DVD bij de kassa. Maar deze stond in een display naast de kassa (met plastic er nog omheen).
Ja inderdaad, daarom haha. Wel stout! Laughing
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  shadow vr 30 maa 2012 - 5:14

Muis schreef:
shadow schreef:vraag je aan je dochter of ze de luier wil weggooien. Dat wil ze wel. Ze komt aangerend pakt te luier en gooit ermee door de kamer..momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" 827601 tja dat vroeg ik toch:D

Hahahaha geen poepluier mag ik hopen?

gelukkig maar meer een natte scheet.....ik had het al rond zien vliegen haha jakkes

shadow
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 244
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

momenten waarvan je denkt... "ehhmmm" Empty Re: momenten waarvan je denkt... "ehhmmm"

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum