Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Genante momenten

+10
ekjir@M
Parisienne
Monnie
Jezzie
Printje
Liadan
Thunder
holaagirl
Twellie
CCC
14 plaatsers

Ga naar beneden

Genante momenten Empty Genante momenten

Bericht  Gast ma 6 mei 2013 - 8:49

Vanmiddag fietste ik met onze jongste naae huis toe. We moesten even wachten voor een rood stoplicht toen er een oudere man met korte broek en hoed naast ons kwam staan. Thije keek eens op zij en zei nogal enthousiast en hard: 'Kijk mama, een gekke meneer naast ons!' clown

Iedereen moest er om lachen, de oude man keek wat beteuterd en zei nog 'ik zei alleen maar gedag...' laughcry (volgens mij was hij niet helemaal in orde).

Jullie nog genante momenten beleefd dankzij de kinderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  CCC ma 6 mei 2013 - 8:54

Hahaa Minneke! Hoe die man ook nog reageerde smile

Ik had er laatst een genant momentje met een kind van het werk, we gingen even boodschappen doen en toen we de tassen weer inpakte was hij erg geïnteresseerd in de boodschappen van de meneer achter ons. Nadat hij de twee flessen wijn en wat andere boodschappen bekeek zei hij nogal hard, zooo die meneer houd flink van alcohol. Rolling Eyes


Laatst aangepast door chococupcake op ma 6 mei 2013 - 8:55; in totaal 1 keer bewerkt

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Twellie ma 6 mei 2013 - 8:54

Haha, fijne momenten altijd.

Mijn dochter heeft laatst in een ijssalon nog tegen een vrouw verteld dat het niet uitmaakte dat ze iets verkeerd begreep, want ze was toch al oud.

En laatst gingen we met de trein en stapte er een nogal louche figuur in en toen ging mijn dochter hem ondervragen over onder andere zijn uiterlijk.

Waarom heb jij zoveel gel in je haar?
Vind je dat mooi?
Waarom heb je een zonnebril op als de zon niet schijnt?
Heb je wel een kaartje?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  holaagirl ma 6 mei 2013 - 8:54

hahaha Minneke, fijn hé die spontane kinderen:)

Mijn zoon noemt standaard donkere mensen "chocolaatjes mensen"....Dat doet hij ook hardop:oops:
Gelukkig kunnen ze er vaak om lachen!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Thunder ma 6 mei 2013 - 8:55

Toen ik net bevallen was van de jongste zat de riolering verstopt. Er kwamen. wat mannen van het ontstoppingsbedrijf en één ervan was erg groot en stevig. Mijn oudste, toen 3,5 jaar, had dat ook gezien en zegt doodleuk: Kijk mam, da's een grote dikke beer! laughcry

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Liadan ma 6 mei 2013 - 8:55

Toen mijn dochter 1 jaar was heeft ze heel enthousiast en hard door de supermarkt 'aap aap' geroepen tegen een donkere man. Ik ben heel snel doorgelopen en volgens mij had hij het niet door.

Pasgeleden op de stoffenbeurs liep een nogal stevige vrouw in een soort moulin rouge outfit. Mijn dochter kon niet stoppen met wijzen en heel hard roepen 'die mevrouw ziet er echt gek uit, ja he mama, dat is echt heel erg raar'.

Mijn zoon riep een paar maanden geleden tegen elke man die hij in het kruidvat zag 'papa, papa' en dat heel enthousiast en erbij wijzen

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Printje ma 6 mei 2013 - 8:56

R een tijd geleden in de bus tegen een vrouw in een boerka.

Jij mag niet mee, je bent een beetje eng. Weg jij uit de bus.

Uiteraard schaamde ik me dood al kwam het denk ok vooral voort uit ' angst' bij hem.


R zei laatst ook tegen een man: hey jij meneer, je hebt gekke schoenen aan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Printje ma 6 mei 2013 - 8:56

holaagirl schreef:hahaha Minneke, fijn hé die spontane kinderen:)

Mijn zoon noemt standaard donkere mensen "chocolaatjes mensen"....Dat doet hij ook hardop:oops:
Gelukkig kunnen ze er vaak om lachen!

Hahahaha geweldig
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Jezzie ma 6 mei 2013 - 8:57

Haha, heerlijk hoe eerlijk kinderen altijd kunnen zijn smile

L trekt vaak mijn shirt omlaag als ze op schoot zit. Als ik niet oplet, trekt ze zo ver dat ik in mijn bh. laughcry
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Monnie ma 6 mei 2013 - 8:58

Ik was een tijdje geleden met mijn zoontje bij een winkel, we werden eerst geholpen door een jongeman, mijn zoontje zei, hai meneer en kletste er mooi op los. Omdat de jongeman ons niet goed verder kon helpen, stuurde hij zijn collega. Dit was een wat oudere man, zegt mijn zoontje, hai opa! Laughing
Kwam er dus pas achter dat hij denkt dat alle oudere mannen opa's zijn, haha. Hij zegt het tegen alle oude mensen.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Parisienne ma 6 mei 2013 - 9:54

Als het in de supermarkt niet helemaal naar N.'s zin is rent ze weg, houd ik haar vast bij haar hand, laat zich vervolgens heel slap op de grond vallen, kronkelt in het rond en schreeuwt: "Mama, laat me los! Au! Je doet me zeer! Doe nou eens niet!" Ook altijd erg gênante momenten.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  ekjir@M ma 6 mei 2013 - 18:55

Mijn zoon mag in de winkel altijd de boodschappen op het bandje leggen. Dan zit ie heel schattig te vertellen wat voor papa, mama, zelf of zus is... Heeft ie een komkommer in z'n hand, kijkt heel verbaasd naar de komkommer en uit het niets zegt ie 'Zo die is voor mama!'

Bij het consultatiebureau hadden we een Marokkaanse arts en ik heb net verteld dat hij nog niet zo goed praat. Roept ze hem bij haar zegt ie 'Neee, jij vies, jij bah, jij vieze bah' en daar zit je dan...

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Luce ma 6 mei 2013 - 19:04

Hahaha smile Wat schaam je je dan soms he? Gelukkig nemen mensen het vaak voor lief als het uit kleine kindjes komt Wink

Wij liepen in de winkel een jaar terug ofzo en mijn oudste liep niet door. Dus mijn man gaf hem een klein duwtje zeg maar. Begint hij daar te roepen: 'Nee papa niet slaan. Niet weer!' Pffffff nou, je zag al die mensen kijken haha. Ik schaam me niet snel maar toen wel.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Thunder ma 6 mei 2013 - 19:55

Mijn oudste kan hele fantasie verhalen vertellen, maar ook zó overtuigend dat je gewoon begint te twijfelen ...

Als ik even naar de bakker moet of even naar de brievenbus dan mag de oudste wel eens even alleen thuis blijven. Hij vertelde laatst aan mijn man dat hij dat voor het eerst had gemogen en hoe leuk dat wel niet was. Mijn man vraagt een beetje door en zegt uit de gein: Laat mama jou wel vaker alleen? T. haakt er serieus op in en zegt: Oh ja hoor pap, bijna elke dag! Dan gaat mama naar de buurman en moet ik helemaal alleen blijven en op S. passen! Dan ga ik maar op de wii en dan wacht ik totdat mama weer terugkomt.

Het zou je toch een scheiding kosten... :shock: pale Laughing laughcry


Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 21:41

Ik stond zondag in de rij bij de Etos, laat R.avi echt een keiharde scheet. Niemand gelooft natuurlijk dat zo'n kleine baby dat kan produceren en de hele rij draaide zich om om naar mij te kijken laughcry
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:56

ekjir@M schreef:Mijn zoon mag in de winkel altijd de boodschappen op het bandje leggen. Dan zit ie heel schattig te vertellen wat voor papa, mama, zelf of zus is... Heeft ie een komkommer in z'n hand, kijkt heel verbaasd naar de komkommer en uit het niets zegt ie 'Zo die is voor mama!'

Bij het consultatiebureau hadden we een Marokkaanse arts en ik heb net verteld dat hij nog niet zo goed praat. Roept ze hem bij haar zegt ie 'Neee, jij vies, jij bah, jij vieze bah' en daar zit je dan...

HAHAHA!
En rataplan wat een boef!!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Jezzie ma 6 mei 2013 - 22:27

Rataplan schreef:Mijn oudste kan hele fantasie verhalen vertellen, maar ook zó overtuigend dat je gewoon begint te twijfelen ...

Als ik even naar de bakker moet of even naar de brievenbus dan mag de oudste wel eens even alleen thuis blijven. Hij vertelde laatst aan mijn man dat hij dat voor het eerst had gemogen en hoe leuk dat wel niet was. Mijn man vraagt een beetje door en zegt uit de gein: Laat mama jou wel vaker alleen? T. haakt er serieus op in en zegt: Oh ja hoor pap, bijna elke dag! Dan gaat mama naar de buurman en moet ik helemaal alleen blijven en op S. passen! Dan ga ik maar op de wii en dan wacht ik totdat mama weer terugkomt.

Het zou je toch een scheiding kosten... :shock: pale Laughing Genante momenten 394967

lol! Hoe verzint hij het!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  sandra di 7 mei 2013 - 4:17

leuk topic :-)

mijn oudste tegen de stratenmaker voor de deur ' wij gaan even naar de hema, nieuwe borstdingen voor mijn moeder halen tegen het lekken ' .... zoogcompressen dus....

de jongste heeft toen hij nog in de kinderwagen zat een keer de rok van een oude dame met 2 handen omhoog gehouden toen hij er naast stond... die mevrouw vond het overigens niet grappig :nopompom:
sandra
sandra
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 199
Punten : 213
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Printje di 7 mei 2013 - 4:27

Hahaha er komen stiekem toch wel hele grappige dingen voorbij.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 4:28

Hahaha Rataplan!!

H en ik gingen zondag met de bus naar de stad. Het was afgeladen vol aangezien PSV moest voetballen. H zat in haar karretje en ik stond naast haar. Het stonk behoorlijk naar zweet in de bus. H vroeg al een paar keer :Wat ruik ik nou mama?
En ineens kijkt ze een paar mensen om de beurt aan en zegt: Gatsie, jullie stinken wel hoor! Ga vanavond maar in de douche ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante momenten Empty Re: Genante momenten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum