Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

+12
Elodie
Punto
Clapperdie
Poeke
Tania
Beessie
AnnaK
Taeda
CCC
Twellie
snoezel
Caroow
16 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 7:53

Ja ben erg benieuwd hoe dit verloopt! Net weer net een heeeel licht tweede streepje. We zullen zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Poeke wo 26 jun 2013 - 21:15

Hoe gaat dat met temperaturen? Ik neem altijd mijn koorts ed op gewoon met thermometer onder mijn tong.. Kan dat voor zoiets ook? En moet je dat echt een maand doen, en zie je daar daadwerkelijk verschil in? Sorry Carrie ik spam even je topic Wink 

Ik hoop trouwens voor je dat de testen werken! Had je ook ooit al andere gebruikt?
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 21:28

Nee ik was begonnen met de digitale van CB maar daar ben ik snel weer mee gestopt omdat ik soms een cyclus van 70 dagen had en dat werd met 20 testen voor 53 euro nogal duur.

Dus dit is eigenlijk mijn eerste keer dat ik goed de ovulatietesten ga gebruiken.

Men zegt dat je echt 3 maanden moet temperaturen om een accurate uitslag te krijgen en sowieso moet je dat natuurlijk elke dag doen om je eisprong te vinden. En dan in de ochtend nog voor je opstaat (dus in bed) en in de avond weer. En op hetzelfde tijdstip, dus in het weekend moet je je wekker zetten als je een uitslaper bent. En het moet ook anaal. Ik vind het klinken als teveel gedoe, dus ik ben er niet aan begonnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Poeke wo 26 jun 2013 - 21:54

Ow wow, dat is inderdaad wel heftig ja. Wellicht dat ik dat ooit ga proberen mocht dat (helaas) nodig zijn. Wat vervelend Carrie dat je cyclus zo lang is. Lijkt me heel frustrerend soms. Hopelijk gaat het nu goed met je testen.
Omdat je cyclus zo lang is helpt een app denk ook niet of wel? Ik heb mijn kalender (roze boekje met bloemetje erop) daarbij kun je van alles invoeren.

Ik denk dat ik vorige maand het wel echt voelde (stekende pijn in buik) dus hopelijk voel ik het volgende week weer.
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Clapperdie wo 26 jun 2013 - 21:58

Carrie, ik ken jouw situatie niet maar heb je wel eens verder laten onderzoeken waarom je cyclus zo lang is?

Mijn cyclus was toen wij voor een kindje gingen enorm lang en ben toen doorverwezen. Bleek PCOS te hebben.

Ik gebruikte trouwens ook de CB testen. Maar ik zou als ik jou was eerst eens kijken hoe je cyclus weer wat mooier en korter kan worden.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 21:58

Poeke schreef:Ow wow, dat is inderdaad wel heftig ja. Wellicht dat ik dat ooit ga proberen mocht dat (helaas) nodig zijn. Wat vervelend Carrie dat je cyclus zo lang is. Lijkt me heel frustrerend soms. Hopelijk gaat het nu goed met je testen.
Omdat je cyclus zo lang is helpt een app denk ook niet of wel? Ik heb mijn kalender (roze boekje met bloemetje erop) daarbij kun je van alles invoeren.

Ik denk dat ik vorige maand het wel echt voelde (stekende pijn in buik) dus hopelijk voel ik het volgende week weer.

Het trekt nu bij hoor, gelukkig. Mijn cyclus is zo tussen de 27 en 35 dagen. Ik heb die app ook maar als je niet weet wanneer je weer ongesteld wordt heeft zo'n app niet echt veel zin, omdat je dan dus niet weet wanneer je eisprong is. Maar wel handig om je cyclus in bij te houden inderdaad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Poeke wo 26 jun 2013 - 22:08

Ow ik dacht met die app dat aan de hand van de door mij aangegeven startdatum van menstruatie dat hij daardoor weet wanneer de eisprong is (erna). Haha snap je het nog, omschrijf het een beetje vaag.
Fijn dat je cyclus weer korter is nu!
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 22:13

Poeke schreef:Ow ik dacht met die app dat aan de hand van de door mij aangegeven startdatum van menstruatie dat hij daardoor weet wanneer de eisprong is (erna). Haha snap je het nog, omschrijf het een beetje vaag.
Fijn dat je cyclus weer korter is nu!

Ja ik snap wat je bedoelt! Die app kan dat wel voorspellen, maar alleen als je een regelmatige cyclus hebt. Dus als je een cyclus hebt van 70, 50, 39, 50 enz, kan die app dat nooit weten smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Poeke wo 26 jun 2013 - 22:15

Carrie schreef:
Poeke schreef:Ow ik dacht met die app dat aan de hand van de door mij aangegeven startdatum van menstruatie dat hij daardoor weet wanneer de eisprong is (erna). Haha snap je het nog, omschrijf het een beetje vaag.
Fijn dat je cyclus weer korter is nu!

Ja ik snap wat je bedoelt! Die app kan dat wel voorspellen, maar alleen als je een regelmatige cyclus hebt. Dus als je een cyclus hebt van 70, 50, 39, 50 enz, kan die app dat nooit weten smile

Haha dankje, ik heb nog veel te leren zoals je merkt angel
Poeke
Poeke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 196
Registratiedatum : 28-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 22:21

Poeke schreef:
Carrie schreef:
Poeke schreef:Ow ik dacht met die app dat aan de hand van de door mij aangegeven startdatum van menstruatie dat hij daardoor weet wanneer de eisprong is (erna). Haha snap je het nog, omschrijf het een beetje vaag.
Fijn dat je cyclus weer korter is nu!

Ja ik snap wat je bedoelt! Die app kan dat wel voorspellen, maar alleen als je een regelmatige cyclus hebt. Dus als je een cyclus hebt van 70, 50, 39, 50 enz, kan die app dat nooit weten smile

Haha dankje, ik heb nog veel te leren zoals je merkt angel

Ik ook in het begin hoor, is helemaal niet raar smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 7:12

He hoi nog een vraag, beetje vies. Mijn afscheiding is dus al anders aan het worden. En net ving ik mijn urine op voor de test en daar zweefden flubbertjes in. (Echt sorry schaam me dood) maar ik wist niet dat dat bestond. Streepje was nog superlicht, maar betekent dit dat mijn eisprong eraan zit te komen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Punto do 27 jun 2013 - 7:18

Mijn urine is ook vaak troebel wanneer ik dit opvang. Veranderende afscheiding kan idd een teken zijn van een aankomende eisprong, met name als het draderig begint te worden. Klinkt wel vies zo haha.
Bij mij lopen de strepen vaak op van licht naar knal maar heb ook wel gehad dat het ineens knalde.
Punto
Punto
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 80
Punten : 80
Registratiedatum : 16-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Elodie do 27 jun 2013 - 7:24

Balen dat het nog niet is gelukt carrie.

Ik herken het ook zo. Klinkt ranzig en is het ook Wink maar ineens heb ik dan afscheiding en flinke draden. Daarvoor hoef ik ook niet op onderzoek uit te gaan :laughcry:dat je zie je dan duidelijk bij het afvegen. Maar ik weet natuurlijk niet of het bij iedereen zo erg is. Is trouwens maar 2a 3 dagen.
Elodie
Elodie
Prater
Prater

Aantal berichten : 569
Punten : 586
Registratiedatum : 06-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 7:31

Ja wat een vieze verhalen allemaal he. Er gaat wel een wereld voor me open Very Happy eerder had ik geen vlokjes in mijn urine, pas sinds vandaag. Wie weet is dan snel mijn eisprong.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Printje do 27 jun 2013 - 7:50

Bij mij was dat juist toen ik zwanger was dat er vage dingen in mijn urine zaten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Filoria do 27 jun 2013 - 8:44

Jup bij mij ook. Het kan ook duiden op een blaasontsteking.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Aagje! do 27 jun 2013 - 8:50

Ik heb dat ook vaak en dat kan ook gewoon wat afscheiding zijn dat je mee plast zeg maar. Ik heb het dus ook nu ik geen blaas ontsteking of zwanger ben
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 8:51

Aagje! schreef:Ik heb dat ook vaak en dat kan ook gewoon wat afscheiding zijn dat je mee plast zeg maar. Ik heb het dus ook nu ik geen blaas ontsteking of zwanger ben
Ik ben niet zwanger want bent ongesteld geweest. En nog nooit een blaasontsteking gehad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Aagje! do 27 jun 2013 - 8:54

Carrie schreef:
Aagje! schreef:Ik heb dat ook vaak en dat kan ook gewoon wat afscheiding zijn dat je mee plast zeg maar. Ik heb het dus ook nu ik geen blaas ontsteking of zwanger ben
Ik ben niet zwanger want bent ongesteld geweest. En nog nooit een blaasontsteking gehad.
 Zei het eigenlijk meer omdat het hier boven als mogelijke oorzaken wordt genoemd Wink

Het is eigenlijk vrij normaal dus. 

Ik had overigens altijd een tweede lichte streepje op mijn ovulatie testen, en opeens werd hij donkerder. 
Spannend hoop dat hij snel positief is bij je smile
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast do 27 jun 2013 - 9:02

Ja hoop het ook Aagje! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  vlinder-19 do 27 jun 2013 - 9:18

Rond mijn eisprong heb ik veel meer afscheiding, helemaal doorzichtig en lange draden. Zo merk ik dat mijn eisprong eraan komt, vervolgens krijg ik vaak ook nog pijn op het moment dat ik hem heb. Ook heb ik tijdens die dagen altijd meer zin in seks.
vlinder-19
vlinder-19
Prater
Prater

Aantal berichten : 731
Punten : 903
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten - Pagina 2 Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum