Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

+12
Elodie
Punto
Clapperdie
Poeke
Tania
Beessie
AnnaK
Taeda
CCC
Twellie
snoezel
Caroow
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 3:53

Ik heb weer een vraag! Ben nu dus begonnen met testen, met een staafje die je in de urine moet doen, 5 minuten wachten en als het tweede streepje even donker of donkerder is dan het streepje daarboven is je eisprong.

Maar ik ben zo bang dat die dingen niet werken! Ik las hier eens dat ze bij een persoon niet werkte. Maar die kans zal opzich klein zijn, hoop ik?

En wordt het tweede streepje per dag steeds wat donkerder? Het tweede streepje was bij mij gister nog heeeel erg licht maar ik heb een idee dat mijn ehm, afscheiding al wel aan het veranderen is. Sorry voor de details, heb ik hier ook geleerd, letten op je afscheiding Very Happy


Laatst aangepast door Carrie op do 27 jun 2013 - 7:12; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Caroow wo 26 jun 2013 - 3:55

Hallo, je hebt ze ook met smileys, vind je dat niet prettiger?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  snoezel wo 26 jun 2013 - 3:59

Als je een streepje hebt, reageert hij in ieder geval wel lijkt me.. Very Happy

Bij mij was het wel zo dat het bij mij altijd in een sneltreinvaart ging... Ik had max 36uur 2 streepjes...

Succes!
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Twellie wo 26 jun 2013 - 4:01

Ze werken per persoon verschillende, het is even kijken wat ze bij jou doen. Ik had altijd standaard een flinke tweede streep en bij ovulatie dan een duidelijkere streep.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 4:02

Caroow schreef:Hallo, je hebt ze ook met smileys, vind je dat niet prettiger?
Hallo Caroow, ja dat vind ik wel prettig maar die van Clearblue kost 53 euro voor 20 testen en die ik nu heb waren 18 euro voor 25 testen Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  CCC wo 26 jun 2013 - 4:02

Volgens mij is het de bedoeling dat dat streepje elke keer donkerder word, dus als je al een streepje ziet... doen ze het toch gewoon?

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 4:03

snoezel schreef:Als je een streepje hebt, reageert hij in ieder geval wel lijkt me.. Very Happy

Bij mij was het wel zo dat het bij mij altijd in een sneltreinvaart ging... Ik had max 36uur 2 streepjes...

Succes!

Ah ok dus goed in de gaten houden dus! Deed jij wel eens 2 testen op 1 dag, 's ochtends en 's avonds, of sla ik dan helemaal door Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 4:03

CCC schreef:Volgens mij is het de bedoeling dat dat streepje elke keer donkerder word, dus als je al een streepje ziet... doen ze het toch gewoon?

Hm, ja, klinkt logisch inderdaad. Ik zie inderdaad een tweede streepje, maar heel erg licht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  snoezel wo 26 jun 2013 - 4:05

Euhm... dat deed ik wel ja. EmbarassedEmbarassed Of het doorgeslagen is weet ik niet, ik was er toen heel erg mee bezig, dus misschien is het antwoord op die vraag wel gewoon ja... Razz

Edit: ik was gelukkig de eerste maand zwanger, anders was ik misschien wel een kapitaal kwijt geweest Laughing
snoezel
snoezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 831
Punten : 885
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  CCC wo 26 jun 2013 - 4:06

Ik zou ook gewoon een paar keer een tweede test doen nu hoor, kan zijn dat je opeens heel snel je eisprong hebt. En zo'n eerste keer met testen is het toch even uitzoeken vind ik, daarna weet je ongeveer wel hoe het verloop is denk ik.

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 4:28

snoezel schreef:Euhm... dat deed ik wel ja. EmbarassedEmbarassed Of het doorgeslagen is weet ik niet, ik was er toen heel erg mee bezig
, dus misschien is het antwoord op die vraag wel gewoon ja... Razz

Edit: ik was gelukkig de eerste maand zwanger, anders was ik misschien wel een kapitaal kwijt geweest Laughing
Ja ik heb nog testen van Clear Blue liggen, die kan ik ook wel even opmaken door dubbel te testen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Taeda wo 26 jun 2013 - 5:51

Ik zou ze niet door elkaar gebruiken, dan zijn de strepen niet met elkaar te vergelijken. Bij mij veranderde ook eerst het slijm, ik werd al ongeduldig, maar kwam goed smile
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 5:52

Taeda schreef:Ik zou ze niet door elkaar gebruiken, dan zijn de strepen niet met elkaar te vergelijken. Bij mij veranderde ook eerst het slijm, ik werd al ongeduldig, maar kwam goed smile
Maar die ene is met streepjes en die andere geeft een smiley aan bij ovulatie. Of bedoel je dat niet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 6:03

Ik zou de streepjestesten gebruiken en bij twijfelachtige streepjes de digitale van CB gebruiken. Ik heb ovulatietesten gebruikt in een cryocyclus en de arts adviseerde om absoluut niet 's ochtends en 's avonds te testen. Zij zeggen eigenlijk alleen testen met de digitale. Maar met een onregelmatige cyclus kan ik me voorstellen dat het te duur is. Dan zou ik een streepjestest gebruiken en bij een twijfelachtige positieve streep de cb inzetten. Succes!
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Beessie wo 26 jun 2013 - 6:03

Mijn ervaring met die ovutesten (deze ronde voor het eerst gebruikt) dat ik de dag van mijn eisprong echt een knallende test had. De dag daarvoor was ie stukje lichter en de twee dagen daarvoor heel licht! Dag daarvoor helemaal niks. Ik testte om 18.30 net voor het avond eten! De eerste drie dagen testte ik 10.30 smorgens maar toen op dag 3 van het testen overgestapt naar savonds. Dus alleen die dag ook twee x getest. wachten tot zondag.. Dan kunnen we (vroeg) testen! Gisteren voor "de grap" Nog een ovutest gedaan maar kreeg alleen een controle streep (logisch ook natuurlijk!) Maar af gewoon even nieuwsgierig!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Beessie wo 26 jun 2013 - 6:04

Ik had die dag van eisprong ook echt eiwit achtig spul in mn urine zitten en savonds laat verging ik van de pijn in mijn rechter eileider. Dus ik vertrouw wel echt op de testen!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 6:06

AnnaK schreef:Ik zou de streepjestesten gebruiken en bij twijfelachtige streepjes de digitale van CB gebruiken. Ik heb ovulatietesten gebruikt in een cryocyclus en de arts adviseerde om absoluut niet 's ochtends en 's avonds te testen. Zij zeggen eigenlijk alleen testen met de digitale. Maar met een onregelmatige cyclus kan ik me voorstellen dat het te duur is. Dan zou ik een streepjestest gebruiken en bij een twijfelachtige positieve streep de cb inzetten. Succes!
Dank je wel smile Adviseerden zij digitale omdat die accurater zijn? En waarom niet in de ochtend en avond testen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 6:09

Carrie schreef:
AnnaK schreef:Ik zou de streepjestesten gebruiken en bij twijfelachtige streepjes de digitale van CB gebruiken. Ik heb ovulatietesten gebruikt in een cryocyclus en de arts adviseerde om absoluut niet 's ochtends en 's avonds te testen. Zij zeggen eigenlijk alleen testen met de digitale. Maar met een onregelmatige cyclus kan ik me voorstellen dat het te duur is. Dan zou ik een streepjestest gebruiken en bij een twijfelachtige positieve streep de cb inzetten. Succes!
Dank je wel :)Adviseerden zij digitale omdat die accurater zijn? En waarom niet in de ochtend en avond testen?


Ja de digitale zijn heel nauwkeurig. Daar wordt dus ook echt een cryoterugplaatsing zonder echocontrole op gebaseerd en met digitale testen werken het beste in de ochtend. Mijn arts vind streepjestesten niet nauwkeurig genoeg en ochtend en avond testen maakt het verwarrend. 

Ik denk dat je heel veel meningen en ervaringen kan vinden op internet, zeker als je al wat langer bezig bent, maar ik zou altijd aanhouden wat artsen zeggen (in jouw geval gelukkig nog niets).
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 6:14

Dank je wel AnnaK. Dan ga ik uit van wat jouw arts zei. Lief dat je het aan me uitlegt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 6:19

Carrie schreef:Dank je wel AnnaK. Dan ga ik uit van wat jouw arts zei.  Lief dat je het aan me uitlegt!


Geen probleem. Helaas ben ik een ervaringsdeskundige Wink
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gast wo 26 jun 2013 - 6:35

AnnaK schreef:
Carrie schreef:Dank je wel AnnaK. Dan ga ik uit van wat jouw arts zei.  Lief dat je het aan me uitlegt!


Geen probleem. Helaas ben ik een ervaringsdeskundige Wink
Ja, en dat helaas is nog zacht uitgedrukt. Ik gun het je zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 6:39

Dat is lief. Jij bent ook al een tijdje aan het wachten. Ik hoop dat het snel raak is, het is moeilijk om veel geduld te hebben bij een verlangen dat steeds groter wordt. Ik denk dat de ovulatietesten je heel goed helpen je cyclus in kaart brengen. En als je over een paar maanden nog niet zwanger bent dan kan je altijd bij de huisarts vragen om een doorverwijzing. In het ziekenhuis zullen ze dan door middel van echo's en bloedonderzoek je cyclus in kaart brengen. Maar nu eerst zelf aan de slag met de testen. Komt vast helemaal goed!
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Tania wo 26 jun 2013 - 6:40

Ik heb dat wel eens op het forum gezegd, ik heb nooit een positieve ovulatietest gehad terwijl ik wel gewoon een eisprong had. Maar op zich is er dan nog niks aan de hand hoor want ik ben toen gaan temperaturen en toen kon ik wel duidelijk mijn eisprong vinden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  AnnaK wo 26 jun 2013 - 6:49

Tania schreef:Ik heb dat wel eens op het forum gezegd, ik heb nooit een positieve ovulatietest gehad terwijl ik wel gewoon een eisprong had. Maar op zich is er dan nog niks aan de hand hoor want ik ben toen gaan temperaturen en toen kon ik wel duidelijk mijn eisprong vinden.

Ja dat kan natuurlijk ook. Ik zou in het geval van Carrie bij het niet vinden van een eisprong in de komende 2 cyclussen een afspraak maken met de huisarts en een doorverwijzing vragen. Dan wordt het onderzocht in het ziekenhuis.
AnnaK
AnnaK
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 101
Registratiedatum : 20-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Tania wo 26 jun 2013 - 6:53

AnnaK schreef:
Tania schreef:Ik heb dat wel eens op het forum gezegd, ik heb nooit een positieve ovulatietest gehad terwijl ik wel gewoon een eisprong had. Maar op zich is er dan nog niks aan de hand hoor want ik ben toen gaan temperaturen en toen kon ik wel duidelijk mijn eisprong vinden.

Ja dat kan natuurlijk ook. Ik zou in het geval van Carrie bij het niet vinden van een eisprong in de komende 2 cyclussen een afspraak maken met de huisarts en een doorverwijzing vragen. Dan wordt het onderzocht in het ziekenhuis.

Ja ik zou ook naar de huisarts gaan als ik Carrie was. Ik ben gaan temperaturen vlak voor of vlak na de eerste afspraak in het ziekenhuis. Maar ik zou zeker niet gaan tempen in plaats van naar de huisarts gaan.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

(nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten Empty Re: (nwe vieze vraag pag 3) vraag over ovulatietesten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum