Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

ovulatietesten

4 plaatsers

Ga naar beneden

ovulatietesten Empty ovulatietesten

Bericht  nillis ma 10 dec 2012 - 1:52

Ik gebruik al maanden ovulatietesten en heb ook elke maand heel goed duidelijk wanneer mijn ei is. Nu heb ik in sept een miskraam gehad en ben ik 20 nov voor het eerst weer ongesteld geworden. Dus weer op dag 12 van cyclus met testen begonnen en gelijk 2 streepjes te zien. Niet even donker als de controlestreep, maar wel 2 strepen. Daarna op dag 17 en 18 twee keer een streep net zo donker als de controlestreep en nu is hij wel weer lichter, maar nog wel 2 strepen te zien. Is dit voor iemand herkenbaar?
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ovulatietesten Empty Re: ovulatietesten

Bericht  Laced ma 10 dec 2012 - 2:00

Ik gebruik ook ovulatietesten en bij mij zijn standaard twee streepjes zichtbaar, alleen de teststreep is lichter, maar wel duidelijk te zien.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ovulatietesten Empty Re: ovulatietesten

Bericht  Linnie1985 ma 10 dec 2012 - 2:05

Laced schreef:Ik gebruik ook ovulatietesten en bij mij zijn standaard twee streepjes zichtbaar, alleen de teststreep is lichter, maar wel duidelijk te zien.

+1.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

ovulatietesten Empty Re: ovulatietesten

Bericht  Pussycat ma 10 dec 2012 - 3:05

Maar hoe jij het zegt is toch hartstikke normaal? Dus dag 17 en 18 waren de twee strepen even donker.
Dan zijn dat je positieve testen. Zodra de één lichter is als de ander moet je die als negatief beschouwen.
Het loopt natuurlijk op en weer af. Ik heb wel eens getest van dag 1 totdat ik weer ongesteld werd. Dan kan je heel mooi zien hoe het oploopt, daarna een positieve test en dan zakt het langzaam weer af.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ovulatietesten Empty Re: ovulatietesten

Bericht  nillis ma 10 dec 2012 - 3:32

Ja het lijkt ook wel normaal alleen had ik anders nooit telkens twee streepjes. Maar altijd 1 en dan dag voor de ei kwam er een licht streepje als tweede en dag erna dan heel positief en vervolgens dag daarna geen streepjes. Nu heb ik dus telkens twee streepjes en dat is voor mij anders. Vandaar mijn vraag.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

ovulatietesten Empty Re: ovulatietesten

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum