Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

+12
Laced
Sanne
PapillonRose
LDJ
Aimee
Bluestar
smooch
Caroow
Jezzie
Juutjepetuutje
Ayla
Printje
16 plaatsers

Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 9:41

Daar ben ik wel benieuwd naar!
Wat ik leuk vind aan het zwanger zijn is het getrappel van de baby.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:42

Ook het getrappel in je buik, al voelt het soms zelf wat 'eng ' wanneer ze helemaal draait ofzo, net zo'n alien in je buik hahahaha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 9:43

hahaha! Ja gek voelt dat soms he. Ik voel mijn buik ook helemaal van vorm veranderen als het kontje ineens naar voren komt. Dus net onder mijn ribben zeg maar. Zit er ineens een dikke bult

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:50

Als ik mijn hand op mijn buik leg komt ze er vrijwel altijd naartoe, tenminste zo lijkt dat en dat krioelt er van alles onder mijn hand, dat voelt soms zo raar.

het lijkt ook alsof ze, net zoals R, heel sterk reageert op mijn kleuters en op R zelf. Ben benieuwd..
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Ayla di 27 nov 2012 - 9:53

Ik vond het gefriemel en geschuif in mijn buik heerlijk. Ze was in de buik vrij rustig, nooit enorme trappen oid gehad, echt genieten.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:53

Hier ook weer een rustig kindje in de buik, net zoals R eigenlijk. Ik voel haar wel maar nooit harde trapjes of wat dan ook.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Juutjepetuutje di 27 nov 2012 - 9:56

Ook het getrappel.
En verder soms mijn buik, dat iedereen kan zien dat ik zwanger ben. Soms ben ik hem ook zat haha
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Jezzie di 27 nov 2012 - 9:57

Het getrappel en gekriebel in mijn buik vond ik ook leuk.
Wat ik ook weg leuk vond, was dat ze ook reageerde als mijn vriend thuis kwam van zijn werk en tegen mij begon te praten, dan reageerde ze daar op door de trappelen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Caroow di 27 nov 2012 - 10:07

Ik vind het heel leuk als hij beweegt, helemaal als ik samen met mijn vriend wakker wordt en hij heel hard tegen de handen van mijn vriend aan trapt.

Ennn shoppen voor de baby is ook leuk Very Happy
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  smooch di 27 nov 2012 - 10:09

Printje schreef:Ook het getrappel in je buik, al voelt het soms zelf wat 'eng ' wanneer ze helemaal draait ofzo, net zo'n alien in je buik hahahaha
+1
Ik kon altijd haar voetje voelen aan de zijkant van mijn buik. Heerlijk, dat mis ik soms nog wel.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Bluestar di 27 nov 2012 - 10:19

Ik vond het ook heerlijk om dat getrappel te voelen!
Ook vond ik het leuk om zo'n mooie buik te hebben. Zelfs in bikini was ik er trots op haha! Nu verstop ik hem weer lekker Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? 253468018

En ik vond het wel fijn dat mijn moeder op het eind elke week mijn huis kwam schoonmaken omdat ik dat zelf niet meer mocht/ kon.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Aimee di 27 nov 2012 - 10:25

Mijn mooie buik vond ik echt gaaf! En dat je kindje gewoon nog helemaal van jou is I love you
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  LDJ di 27 nov 2012 - 10:26

Dat getrappel in mijn buik vond ik heerlijk om te voelen, heel bijzonder ook!
Dit mis ik nu nog wel eens.
Verder was ik best trots op mijn buik en vond ik het gewoon een heel bijzonder en speciaal idee dat er gewoon een kindje in mij groeide I love you.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  PapillonRose di 27 nov 2012 - 10:26

Vooral het getrappel, en mijn buik vond ik echt het leukste!! En de voorbereidingen om de zwangerschap heen, bezig zijn met je kindje en het kamertje, kleertjes, etc. vond ik ook super om mee te maken.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Sanne di 27 nov 2012 - 10:28

Haha, ook hier het getrappel. Als ik 's avonds in bed lag met mijn buik tegen de rug van mijn vriend, dan lag hij soms in een deuk over hoe hard ze trapte, echt leuk. Dat gevoel mis ik soms wel even.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 19:43

Het getrappel! De 'voorpret': alles op orde maken (kamertje, kleertjes enz) en spieken op de echo's.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Laced di 27 nov 2012 - 20:03

Jetje schreef:Het getrappel! De 'voorpret': alles op orde maken (kamertje, kleertjes enz) en spieken op de echo's.

+1. Samen op zoek naar het eerste pakje, namen bedenken, samen het kindje voelen bewegen.. I love you

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Slakje di 27 nov 2012 - 20:20

De buik en het kindje voelen bewegen. En ik vond alles klaarmaken ook heel erg fijn!
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Flip Fluitketel di 27 nov 2012 - 20:22

Het getrappel in mijn buik ondanks de flinke trappen en schoppen die de baby kan uitdelen. En mijn buik die ondanks alles steeds meer in de weg gaat zitten ben ik trots op. Alles rondom de zwangerschap samen beleven, alles voorbereiden e.d..
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 20:37

Aimee schreef:Mijn mooie buik vond ik echt gaaf! En dat je kindje gewoon nog helemaal van jou is I love you

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Snoes wo 28 nov 2012 - 2:03

Ik vind zwanger zijn in het algemeen wel leuk.
Onder andere inderdaad het getrappel in mijn buik, maar ook mijn buik op zich. Ik vind mijn buik erg mooi en ben er ook heel trots op. Daarnaast vind ik ook de echo's leuk en alles in orde maken voor de komst van de baby.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Jasmine wo 28 nov 2012 - 2:07

Inderdaad het getrappel, ook al schopte J. wel eens dusdanig hard dat ik haar toch even verteld heb dat de uitgang beneden was in plaats van aan de voorkant.

En verder: het fantaseren, de voorpret van alles in orde maken en de echo's!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn? Empty Re: Wat vind/vond je leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum