Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

+32
Mama Titty
Linda
Ella
Snoes
Jasmine
Happinaz
Liadan
Rush
tweeling
M@niek
Sylvana
Slakje
Flip Fluitketel
Shy
Laced
SarahKey
Lejow
CCC
Juutjepetuutje
LDJ
PapillonRose
Sanne
Aimee
Bluestar
Jezzie
Tania
smooch
Caroow
Ayla
MamaDaan
Muppetje
Printje
36 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 9:59

In het andere topic gaat het over wat er leuk is aan zwanger zijn, wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Ik vind vooral die onzekerheid niet leuk, vooral in het begin natuurlijk. klachten vallen hier eigenlijk heel erg mee dus dat valt niet tegen. Wat ik ook minder leuk vind is dat sommige mensen je anders gaan behandelen... net alsof je ik weet niet wat hebt ofzo. Ik kan niet zo goed tegen een uitzonderingspositie die je dan soms krijgt.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Muppetje di 27 nov 2012 - 10:00

Het maagzuur, vreselijk veel last had ik daarvan

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  MamaDaan di 27 nov 2012 - 10:01

Ik vond het op het laatst niet leuk dat ik zo traag was, moeilijk mijn bed uit kwam, niet meer kon slapen/draaien vanwege bekkenpijn en mijn nieuwe schoenen niet kon dragen omdat ik mijn veters niet meer kon strikken!

Oh ja! Maagzuur!En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? 1270000679


Laatst aangepast door MamaDaan op di 27 nov 2012 - 10:04; in totaal 1 keer bewerkt
MamaDaan
MamaDaan
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 486
Punten : 494
Registratiedatum : 29-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Ayla di 27 nov 2012 - 10:02

Oja, ik kon niks bedenken, maar oh dat maagzuur! Dat heb ik wel vervloekt op het laatst. Voor de rest geen klachten, heb met 39 weken nog staan schilderen.
Ik kon er ook niet tegen als ik anders behandeld werd inderdaad, heb héél vaak gezegd, "ik ben zwanger, niet ziek!"
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Muppetje di 27 nov 2012 - 10:04

Ayla schreef:Oja, ik kon niks bedenken, maar oh dat maagzuur! Dat heb ik wel vervloekt op het laatst. Voor de rest geen klachten, heb met 39 weken nog staan schilderen.
Ik kon er ook niet tegen als ik anders behandeld werd inderdaad, heb héél vaak gezegd, "ik ben zwanger, niet ziek!"

Verder had ik ook nergens last van, maar dat maagzuur vond ik vreselijk Sad

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 10:04

Ik ben bij R, en nu ook, gewoon heel erg fit en daarom baal ik ervan als mensen je anders gaan behandelen omdat je toevallig zwanger bent. Aan de ene kant lief dat zorgzame maar kom op denk ik dan, ik ben alleen maar zwanger niet ziek idd.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Caroow di 27 nov 2012 - 10:05

Ik vind het vervelend dat mensen denken dat ik niks meer kan, of zeggen dat ik moet uitkijken als ik op een trapje of stoel sta.
Het vele overgeven de eerste tijd vond ik ook echt niet fijn, maar dat is nu al weer een tijd over gelukkig.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 10:07

Ja caroow precies zulke dingen, sta ik op een (kleuter)tafel in de klas komt een collega de klas binnen wil je dat niet meer doen dadelijk val je. Aan de ene kant heel lief maar aan de andere kant ik val echt niet van een brede tafel af.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Caroow di 27 nov 2012 - 10:08

Ja inderdaad, ik sta op een stoel, niet op een lantaarnpaal.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 10:09

Caroow schreef:Ja inderdaad, ik sta op een stoel, niet op een lantaarnpaal.

hahaha precies. En ik snap aan de ene kant dat mensen zeggen doe toch eens wat rustiger maar aan de andere kant euh hallo een kleuterklas in de Sinterklaastijd, dat is geen combi met rustig aan doen als juf.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Caroow di 27 nov 2012 - 10:11

Ik moet op een stoel staan om de verwarming aan te zetten in de kantine op het werk, ik ga echt niet iemand anders vragen dat te doen en ik ga al helemaal niet in de kou zitten. En als ik even snel een kassa rol nodig heb, ik ga niet staan wachten tot iemand tijd heeft.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  smooch di 27 nov 2012 - 10:12

Ja dat vond ik ook vervelend dat mensen denken dat je niks meer kan.
Ik was tot aan het eind best actief en kreeg echt verbaasde reacties als ik bijvoorbeeld vertelde dat ik met de fiets boodschappen ging doen of dat ik tot het eind nog slaapdiensten heb gedraaid.

De pijn in mijn ribben vond ik ook minder!
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Tania di 27 nov 2012 - 10:13

Een kindje wat de hele dag door veel te hard schopte, bloeverlies, te veel harde buiken, onzekerheid en bekkenpijn.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Jezzie di 27 nov 2012 - 10:17

Ik had geen klachten. Maar toen het zo warm was van de zomer, vond ik dat niet zo fijn. Ik had toen echt nergens energie voor, terwijl ik nog van alles wilde doen. Gelukkig had ik toen al wel verlof.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Bluestar di 27 nov 2012 - 10:21

Idd de klachten: Bekken pijn, snel moe, bloedverlies in het begin, en vooral (voor mijn vriend vooral) mijn 'gezellige buien'.
Bluestar
Bluestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Aimee di 27 nov 2012 - 10:22

Migraine en dan geen medicijnen mogen nemen! Op een gegeven moment heb ik tegen de neuroloog gezegd 'geef me gewoon maar wat! Maakt me niet meer uit als mijn kind er misvormd uit komt...'. Meende ik natuurlijk niet, maar ik was zó ziek!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Printje di 27 nov 2012 - 10:23

Mmmm 'gezellige buien' heb ik nooooooooooooit last van angel
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Sanne di 27 nov 2012 - 10:26

Ik vond de misselijkheid de eerste 20 weken erg heftig. En de vrij algemene gedachte 'je bent zwanger, niet ziek' die toch wel heerst vind ik ook niet fijn. Ik durfde me eigenlijk niet ziek te melden en heb echt te lang doorgelopen met extreme misselijkheid. Pas toen ik uiteindelijk een week thuisbleef, ging het langzaam de goede kant op, maar toen zat ik al op de helft.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  PapillonRose di 27 nov 2012 - 10:28

Dan ga ik toch wel voor de extreme misselijkheid incl ziekenhuisopnames die ik heb gehad. Dat was gewoon echt waardeloos. Aan de andere kant (laten we het dan ook maar positief bekijken) kon ik na die nare periode andere kwaaltjes zoals maagzuur, vermoeidheid, etc. makkelijk aan en stelde dat bijna niks voor vergeleken met die misselijkheid!
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  LDJ di 27 nov 2012 - 10:29

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk echt niet mag klagen, want ik heb een hele goede zwangerschap gehad.
Maar het minst leuke vond ik toch wel de 12 dagen overlopen.
Op gegeven moment was ik het echt zat, voelde ik me een plofkip en baalde ik ervan dat ik niet meer zoveel kon doen als eerst. Maar goed, de 12 dagen overtijd lopen is het meer dan waard geweest, als ik zie wat ik ervoor
terug heb gekregen En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? 2970661624.
LDJ
LDJ
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Juutjepetuutje di 27 nov 2012 - 10:47

De bekkenpijn en de dingen die daardoor niet meer kunnen of willen lukken en het maagzuur
Juutjepetuutje
Juutjepetuutje
Prater
Prater

Aantal berichten : 662
Punten : 693
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  CCC di 27 nov 2012 - 12:11

De eerste weken waren een hel... Ik was zo misselijk, hield serieus niets binnen en stond te trillen op mijn benen. Naarmate de zwangerschap vorderde voelde ik me beperkt, ik kon geen hele stukken meer lopen, mijn energieniveau was minder en daar klaagde ik erg over. Voor de rest vond ik het allemaal best meevallen smile

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Lejow di 27 nov 2012 - 18:42

Het meeste eigenlijk wel. Zwanger zijn is niet mijn ding..
Vond het waardeloos. Was de hele dag door ziek, misselijk en aan het spugen, was doodmoe... Mijn leven bestond uit werken (en de minuten weg kijken tot het tijd was, arme kleuters), eten (en zorgen dat binnen te houden) en maar weer slapen.
En toen het eindelijk een beetje beter ging, is ze geboren :nopompom:
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  SarahKey di 27 nov 2012 - 19:11

het kokhalzen de hele zwangerschap, zwangerschapssuiker, de onzekerheid en met 32 weken lag S al ingedaald en kon toen een stuk minder dingen doen. Viel me ook wel tegen. Oh ja en de intense moeheid in het begin.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gast di 27 nov 2012 - 19:41

Ehm het feit dat iedereen ineens ongezouten zijn mening over je mag geven.

OMG wat ben je dik. Weet je zeker dat er maar 1 in zit? Pfff moet je nog zo lang met die buik???

En inderdaad de onzekerheid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn? Empty Re: En wat vind je niet leuk aan zwanger zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum