Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

+24
joyce0606
smooch
Supertalentje
Annie24
pitbullgup
Star007
Floor
Slakje
mickey
strawberry
Aimee
Ayla
hellowkitty
iloverose
_Lana_
studiebol
blondje1313
Twellie
Parel
Puggle
pindaatje
*Lookie*
Arwyn
Mute_
28 plaatsers

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol di 11 dec 2012 - 20:54

Mickey ik zie nu pas dat jouw zoon al jarig is geweest! als nog gefeliciteerd!! Heb jullie een leuke dag gehad? Is die goed verwend?

Blondje is helemaal waar dat de maxicosi het veiligst is maar ik had geen zin in die strijd elke keer met de dames ze vonden eht er gewoon echt niet meer leuk in dat ding. Nu kunnen ze veel meer zien in de auto dus ik snap dat wel.

Blondje ik was ook wel ff benieuwd wat jou kleine dame weegt, zij was ook altijd een lichtgewichtje toch?

Parel hoe is het met je nieuwe baan?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  blondje1313 di 11 dec 2012 - 23:39

Daarom gaan wij ook over hoor studiebol, omdat ze het niet leuk meer vindt, maar zolang een kindje het wel gewoon goed vindt zou ik lekker de maxicosi blijven gebruiken.

Vorige week, met de 14 maanden controle woog ze 8140 bij een lengte van 72 cm.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  mickey wo 12 dec 2012 - 8:24

@Studie: hij was afgelopen vrijdag inderdaad jarig ja. We hebben zijn verjaardag zaterdag gevierd en hij is behoorlijk verwend ja.

*foto weg*

En dan staat zijn driewieler niet erbij op de foto... Die stond in de garage en ben ik helemaal vergeten te fotograferen...

Wat de autostoel betreft: F is over gegaan naar de grotere stoel toen hij een maand of 9 was, maar hij is dan ook behoorlijk groot natuurlijk. Bij de 11 maanden check woog hij al 11 kilo... Dat was echt geen pretje meer met de maxi-cosi, ook al paste het nog prima. Wij hadden een maxi-cosi van Römer, die is in principe geschikt tot 15 kilo, maar daar wilden wij echt niet op wachten Wink Hij vond het zelf ook niet meer leuk trouwens.

Verder gaat het hier zijn gangetje. F groeit goed, eet en drinkt goed, kan zich goed amuseren en slaapt meestal goed. Alleen heeft hij sinds zondag moeite ermee als we zijn kamer af lopen, als hij in bed ligt. Zondag blééf hij maar huilen. Uiteindelijk heb ik hem in de draagdoek op mijn rug gedaan, want ik wilde de kerstboom opzetten. Na een kwartiertje sliep hij toen... Dus hij was wel echt moe, maar wilde gewoon niet in bed. Maandag weer hetzelfde toen ik hem 's ochtends naar bed bracht. Half uur drama voordat hij eens in slaap viel... Eind van de middag ging het toen wel goed en 's avonds ook, maar gister en vandaag was het weer mis, al huilt hij al steeds minder lang. Hij is ook gewoon hartstikke moe, maar hij lijkt verlatingsangst te hebben. Zodra we weglopen, begint het al... En hoewel ik het heel sneu vind om hem te laten huilen, doe ik het toch. Hij heeft zijn slaap echt nog nodig, anders is hij niet meer te genieten en wilt hij alleen maar bij mij zijn. Das niet altijd even handig. Bovendien wordt hij alleen maar bozer als we bij hem blijven. Als we hem dan oppakken, komt hij helemaal tegen ons aanliggen, knuffel en duim erbij en valt dan bijna in slaap. Maar zodra je hem dan neerlegt, begint het weer van vooraf aan... Nieuwste hobby is overigens ook het weggooien van zijn knuffels... En vervolgens is hij natuurlijk verdrietig, omdat zijn knuffels weg zijn. Afgelopen week lag zelfs zijn muziekmobile naast het bed...


Laatst aangepast door mickey op wo 12 dec 2012 - 11:12; in totaal 1 keer bewerkt
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 12 dec 2012 - 8:45

Ja verstoppertje nijntje!! onze zoon is er echt weg van, hij snapt ook heel goed hoe het spelletje werkt en gaat echt op zoek als nijntje roept en is super blij als hij hem heeft gevonden.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  mickey wo 12 dec 2012 - 9:07

Neu... F snapt het nog niet zo. Hij smijt vooral met Nijntje... Maar jouw manneke is ook wel heel erg pienter he.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Floor wo 12 dec 2012 - 9:10

ah nijntje smijten, hier knuffelt hij hem plat als hij hem vind en hij praat er tegen omdat hij terug praat :P
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol wo 12 dec 2012 - 9:13

Leuk mickey! Hij is idd goed verwend! Fijn dat het verder ook goed gaat!

Ik zag idd dat nijntje ding, leek mij wel leuk om ze dat voor de kerst te geven maar of ze dat hier helemaal snappen ik vraag het me af!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  mickey wo 12 dec 2012 - 10:34

Die brandweerauto op de eerste foto maakt ook geluid. De stem zingt een liedje en vervolgens volgt er een lach. F lacht dan terug Laughing

@Studie: ik heb de hoop dat F het ooooooit zal snappen met Nijntje Wink Ik wist dat Floor die had voor haar zoontje, en het leek me zo leuk, dus heb ik hem ook gevraagd voor F.
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel wo 12 dec 2012 - 10:56

En ik had nog een bon van 10 euro van de speelgoedwinkel dus ik heb hem zojuist ook besteld voor hier onder de kerstboom! Lijkt me erg leuk!

Gefeliciteerd nog Mickey, met je zoon!
En jij met je huwelijk star, al had ik dat geloof ik al ergens gedaan!

Studie,mijn werk is geweldig! Heb het erg naar mijn zin, een fantastisch lief team aan collega's en fijne cliënten met allemaal zo hun uitdagingen. Blij weer uitdaging te hebben en wat te leren! Merk nu wel dat ik op mijn oude werk echt wel uit-ontwikkeld was voor mijn gevoel.

Loïs heeft het mega naar d'r zin op de crèche zo alleen, ze eet goed, slaapt goed, speelt lief. Mijn vriend brengt haar weg en ik haal haar.

Loïs weegt ook maar 9200 gram, is zo'n 76 cm denk ik. Een lange dunne met een opabuik haha
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 wo 12 dec 2012 - 22:11

Goedemorgen,

@Mickey: Lijkt me leuk , Dat nijntje ding !

@Studiebol: Hoe gaat het met de dames, ondertussen allebei aan de wandel?

@Floor: Wat grappig dat hij gaat kletsen tegen nijntje, omdat nijntje ook kletst Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177

@Aimee: D. zit vanaf dat ze 8 maanden was ( geloof ik) in de autostoel. Maargoed zij was/is ook echt een flinkerd, dus zat opgepropt in de maxi cosi.

@Twellie: Hopelijk grijpt je dochter de 1e verjaardag inderdaad aan om geen nachtvoedingen meer te vragen. Krijgt ze nog BV?

@Parel: Hahah Moest even hardop lachen om je opmerking over L. haar opa buik lol!
Inderdaad een slanke, lange dame! Fijn om te lezen dat je nieuwe werk zo goed bevalt. Hoe gaat het met de flex opvang? genoeg uren geschat of houd je ook over net zoals wij? En hoe ervaar je het onregematige werken?

@BeeGee: Hoe gaat het met J.? Loopt hij al?

D. Is vandaag naar het CB geweest. Eigenlijk voor de 14 maanden - prikjes , maar ze heeft een ooronteking, AB-kuur en een temp van 38,2 , dus hebben we de prikjes voor nu even laten zitten. Ze weegt nu 11,4 kilo en is 80,5 cm lang. Ten opzichte van 3 maanden terug is ze 600 gram aangekomen en 4,5 cm gegroeit. Ons reuzinnetje I love you
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel do 13 dec 2012 - 1:37

Jeetje Star! Wat een reuzin idd! Laughing Toch komt ze op fotos helemaal niet zo reusachtig (lief bedoeld he haha, het staat er een beetje raar) over! Hoe gaat het met haar ontwikkeling? Welke maat heeft ze nu? 86-92?

Onregelmatig werken bevalt me eigenlijk prima, heb er geen moeite mee. Ga van het weekend mijn eerste weekend in, zal dan misschien mijn mening bij moeten stellen haha, al denk ik dat het wel meevalt. En wij hebben puur 8 uurs diensten he, geen slaapdiensten bijv. Dat scheelt denk ik ook wel. Voor nu houden we heel veel uur over qua opvang, maar dec-jan is het eigenlijk niet goed te zeggen want we hebben bijv ook een paar weken vakantie tussendoor. En straks ga ik sowieso ook 1 vaste dag naar school, dus dan komen we wel uit. Hebben het nu op 2,5 dag staan, en jullie?
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose do 13 dec 2012 - 1:58

haaiiiiiiiii

Mickey Nog gefeliciteerd met jullie zoon.Wij hebben nu ook sinds een paar dagen dat ik haar savonds op bed doe en als ik dan weg ga dat ze begint te huilen deed ze anders nooit als ik beneden ben moppert ze nog wat en gaat dan gelukkig wel slapen.en dat van die knuffels dat doet madam ook .

Star Gefeliciteerd met jullie huwelijk .......D doet het maar goed kwa gewicht en lengte

Parel mooi dat je nieuw op je werk naar je zin heb.Wat goed dat L ook goed doet op de creche...werkt voor jou ook veel fijner dat ze plezier heeft.

Wat gaat de tijd snel nog even en we zijn al weer kerst heb der wel zin in .DE kerstboom was eerst niks aan voor madam maar ondertussen zijn der al 7 ballen stuk .heb vanmorgen eerst maar weer nieuwe ballen gehaald.Gaan jullie ook allemaal weg met kerst of blijfen jullie lekker thuis.Wij gaan eerste kerstdag na mijn ouder en schoonouders.en tweede kerstdag lekker voor ons zelf mischien dat we der wel even op uit gaan
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Star007 do 13 dec 2012 - 4:57

@Parel: Ze heeft nu bovenkleding/jurkjes maat 86 , broekjes, leggings enzo maat 80. Welke maat draagt die slanke den van jullie Laughing? Fijn dat het onregelmatig werken tot nu toe bevalt! Het weekend zal vast even tegenvallen, tenminste dat had ik het in het begin. Wij hadden altijd 5 dagdelen kdv ( 2,5 dag) en ik heb het deze week terug laten zetten naar 4 dagdelen. Dat kan helaas pas vanaf maart, aangezien ze wijzigingen pas na 2 maanden in te hoeven laten gaan. Ik heb nu met die 5 dagdelen echt iedere week minimaal 1 dagdeel over en ook regelmatig 2 dagdelen. Wel fijn dat ze maximaal 2 dagen naar het kdv gaat, terwijl ik toch 29 uur werk en mijn man ( hahah vind het nog zo gek klinkenMama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 394967) 36 uur.

@iloverose: Thanks voor je felicitatie! Balen van de kerstballen Wink Met kerst gaan we kerstavond, 1e kerstdag en 2e kerstdag naar familie. 2e kerstdag eten we het avondeten gezellig met zijn drietjes thuis en doen we wat cadeaus enzo.
s'avonds ga ik waarschijnlijk nog even de kroeg in met vriendinnen. Is altijd erg gezellig met kerst Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel do 13 dec 2012 - 5:34

Star, het tuniekje wat ze nu draagt is 86/92.
80/86 qua broeken, qua leggings 86. Rokjes kan ze nog 74 aan, maar ook 80.
Shirts toch wel 86, ze heeft een lang bovenlijf.

Ik ga straks 32 uur werken, vanaf februari.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 13 dec 2012 - 6:54

Parel wat fijn dat je werk zo goed bevalt! Lekker, ben benieuwd hoe je het vind om in het weekend te werken, hoe gaat je vriend dat doen met voetballen dan?

Star, wat een grote meid hebben jullie! Fijn dat het goed gaat, hoe gaat het met haar motorische ontwikkeling? Nee hoor alleen L loopt hier en V doet nog geen enkele moeite :-)

Wat betreft kledingmaat, jurkjes en zo zitten ze al wel in 86 meestal want anders valt het niet ver genoeg over hun billen. De rest meer 80, 74 is wel echt te klein.Ze zijn hier niet gemeten dus ik weet niet hoe lang ze zjn, 2 januari moeten we weer naar het ziekenhuis voor controle dus dan zullen ze het wel weer meten.

Iloverose, kerstavond zijn we gewoon thuis en ga ik lekker eten met mijn vriend, 1e kerstdag gaan we naar mijn familie en tweede kerstdag vieren we het bij vrienden maar dat is pas vanaf 3 uur daarvoor denk ik thuis.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel do 13 dec 2012 - 7:23

Studie, hou maar op! Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 1371890812 Ze moet een paar uur naar mn schoonouders deze zondag (1ste keer), maar mijn vriend haalt haar na zijn wedstrijd gelijk op (heeft ie mij iig beloofd). De volgende keren, mocht het nodig zijn, dan mag ze naar strawberry (als zij thuis is, natuurlijk). Heeft heel erg sterk mijn èn onze voorkeur, strawberry.

Wij gaan trouwens zondags voor kerst naar mijn ouders, gewoon op bezoek. En kerstavond naar mijn schoonouders. 1ste en 2de kerstdag moet ik overdag werken, s`avonds doe ik lekker NIKS.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 13 dec 2012 - 7:39

Haha parel ik dacht al dat zoiets de oplossing zou zijn! Gaat je vriend dan nog overdag weg met kerst of blijft die lekker thuis met l?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Parel do 13 dec 2012 - 7:51

Nee die blijft thuis, denk ik, ik werk van 7 tot 15.45 uur allebei de dagen, dus mocht ie weg willen kunnen we alsnog.

Ik wil haar echt, echt, ECHT niet naar mijn schoonouders, maar mijn vriend vind het voor 1x een prima oplossing en leuk voor zijn moeder. Ik heb de strijd even opgegeven, puur voor mijn eigen gesteldheid en de leukheid van onze relatie.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol do 13 dec 2012 - 8:24

Haha parel ik snap je heel goed hoor! Maar ja je zult dat denk ik wel vaker krijgen nu jij onregelmatig werkt! Maar gelukkig heb je strawberry nog achter de hand.

Hebben jullie ook al plannen voor oud&nieuw? Wij geven hier thuis een feestje! Jullie nog ideeen voor hapjes waar ik niet uren voor in de keuken hoef te staan maar die wel lekker zijn en misschien wat anders dan anders?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol ma 17 dec 2012 - 7:24

Hoe is het met iedereen?

Parel en Aimee, gewend aan de nieuwe baan? Parel hoe beviel het werken in het weekend? Aimee heb jij nog wat gezegd over de plek waar ze je geplaatst hebben?

Hier is het druk,ben heel druk op het werk, afgelopen weken door een training maar twee dagen per week gewerkt, en deze week staat vol met een kerstborrel en afscheid van collega's en dan wil iedereen nog wat van me voor de kerst, vind er niks aan! gelukkig ben ik tussen kerst en oud&nieuw ff vrij!

Afgelopen weekend L. weer ziek gehad, zij komt er maar niet echt over heen, zaterdag heeft ze veel overgegeven en ze heeft hele vieze luiers.Dus morgen gaat er een kweek van haar ontlasting weg,kijken of er wat uit komt. Ik zelf werd zaterdagavond ook ziek helaas want ik zou naar een feestje gaan dus ik baalde wel goed. Maar het gaat met mij nu gelukkig weer wat beter heb ook geen tijd om ziek te zijn Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Aimee vr 21 dec 2012 - 8:35

Zo, dit topic weer even opgezocht!

Studie: hoe gaat het nu met L.? Is er nog wat uit de kweek gekomen? Wat een drukte bij jou allemaal... Heb je nu vakantie? Of maandag nog werken?

Mijn nieuwe werk is opzich leuk, alleen de doelgroep is niet waar mijn hart ligt. Ik kan het wel, en ik doe het ook, maar mijn werkplezier is wel lager dan op mijn oude werk. Het verbale contact met de cliënten vind ik gewoon leuker. Ik heb mijn leidinggevende alleen nog niet kunnen spreken, helaas Sad Ik hoop maandag!

Even advies van jullie: Luuk heeft vandaag zijn 11 maanden prikken gehad. Inmiddels heeft hij 39 graden koorts. Geven jullie dan paracetamol?

Ook had ze het over halfvolle melk die hij mag ipv opvolgmelk. Zijn jullie dit meteen vanaf de eerste verjaardag gaan geven?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie vr 21 dec 2012 - 9:01

Ik zou dan persoonlijk paracetamol geven, mijn dochters slapen dan vaak ook wat beter in plaats van zo koortsig met in paniek wakker worden en dergelijke.

Ik ben iets voor de eerste verjaardag begonnen met halfvolle melk maar als we alles halfvolle melk zouden gaan doen, gaat er hier vijftien liter melk in de week doorheen (jongste drinkt een liter per dag en oudste ook een halve liter) en da's een beetje zwaar met de zaterdagse boodschappen. We halen gewoon acht liter melk en als dat op is, krijgt ze nog opvolgmelk.

Jammer dat je nieuwe werk niet is wat je 100% leuk vindt, is dat nog te verbeteren denk je?
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Twellie vr 21 dec 2012 - 9:05

Hier gaat alles wel z'n gangetje, jongste heeft een enorme groeispurt gemaakt en zit qua bovenkleding ineens in 86 (broekjes nog 80). Tussen de zussen gaat het ook goed, al hebben ze af en toe een echte meidenruzie met haartrekkerij en veel gegil.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  iloverose vr 21 dec 2012 - 9:18

aimee ik geef altijd voor dat ze prikjes krijgt paracetamol en daarna voor het slapen gaan.
Melk heb ik met 1 jaar ongeveer geprobeert alleen A lust het volgens mij echt niet heb al verschillende merken geprobeerdt koud/warm/lauw ze wil het niet hebben dus ze krijgt nog gewoon opvolg voeding.de laaste dagen eet ze ook niet zo goed warm eten .dus ben wel blij dat ze de opvolg voeding nog wel wil hebben .

Hier gaat alles zijn gangentje wel erg druk op werk .ik merk nu wel dat ik als ik meer werk dat ik A echt begin te missen ,ik vind het werk leuk daarniet van ,maar ben blij dat ik weer thuis ben.Nou op een of.andere manier is de lol der af van de kerstboom ze heeft nog niet weer een kerstbal gerooft hihi...

Studi is l weer wat opgeknapt?? met oud en nieuw blijfen we lekker thuis niks bijzonder wel met lekkere hapjes op tafel .als A lekker slaapt dan laat ik ze mooi liggen vindt het sneu voor haar op haar wakker te maken (en dan kan het wel us een hele lange nacht worden)

nou dames ga zo oekedakke morgen weer vroeg uit bed....
iloverose
iloverose
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 467
Punten : 470
Registratiedatum : 10-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  studiebol vr 21 dec 2012 - 23:40

Mocht tijd worden dat ik niet de enige in dit topic ben Wink Wink

Aimee, balen dat je je leidinggeven nog niet gesproken hebt, hoop dat je haar maandag kan spreken! Succes! Ik ben hier de dag na hun verjaardag tussen de middag begonnen met halfvolle melk, koud wilde ze het niet echt drinken best een poos vol gehouden toen maar de melk warm gemaakt, en dan drinken ze het prima, op het dagverblijf drinken ze het wel koud gewoon uit zo'n tuitbeker, ik gebruik hier altijd rietjesbeker maar nu dus ook maar een tuitbeker aangeschaft, kijken of het helpt. Savonds krijgen ze geen fles meer maar bij het eten gewoon water of rosvicee.

Heeft Luuk goed geslapen?

Twellie en floor is er bij jullie nog wat uit de kweek gekomen van de kids?

Hier heeft L het novovirus, eigenlijk gewoon een buikgriep maar ze heeft een behoorlijk heftige variant, gelukkig eet ze sinds gisteren weer, volgens mij is ze ook alles weer aan het bij vullen want ze eet goed Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 561177
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic - Pagina 16 Empty Re: Mama's met kids van eind 2011 & 2012 - topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 16 van 32 Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 24 ... 32  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum