Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Overstappen van pil naar spiraaltje

3 plaatsers

Ga naar beneden

Overstappen van pil naar spiraaltje Empty Overstappen van pil naar spiraaltje

Bericht  Huppekee zo 9 sep 2012 - 4:04

Ik krijg 12 oktober een spriaaltje, maar ik slik op dit moment nog de pil. Nu lees ik overal dat je 'm het beste kan laten zetten tijdens je menstruatie. Nu lijkt dat me niet echt prettig,maar ik ben vergeten te vragen wanneer ik nu moet stoppen met de pil.

Dus voor de dames die ook van de pil zijn overgestapt op een spiraaltje; wanneer zijn jullie gestopt met de pil?
Huppekee
Huppekee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 275
Punten : 344
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen van pil naar spiraaltje Empty Re: Overstappen van pil naar spiraaltje

Bericht  Caro zo 9 sep 2012 - 4:29

Uehh ik heb volgens mij gewoon mijn menstruatie laten komen tijdens mijn pilperiode en toen ik ongesteld was heb ik hem laten zetten.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen van pil naar spiraaltje Empty Re: Overstappen van pil naar spiraaltje

Bericht  Marin zo 9 sep 2012 - 5:13

Gewoon de dag voor je spiraaltje. Ik had dat ook, halve pil strip opgemaakt en niet in m'n menstruatie het spiraaltje laten zetten. Dus de avond er voor nog pil en daarna spiraaltje. Was volgens de arts direct veilig, hoefde niet zeven dagen met condoom.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Overstappen van pil naar spiraaltje Empty Re: Overstappen van pil naar spiraaltje

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum