Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stilte dodenherdenking openbare plekken

+20
Vanilla Queen
Toet
Bosjesvrouw
Caroow
Ella
Arwyn
Tinus
_Summer
Darius
Bazinga
Zora
Inge
Blond
Aziraphale
Monte
Rush
Jordana
Poubelle
Lady4
Nora
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 6:43

Oh ja, ik vergeet dat elk jaar weer. Dit jaar zit ik ws in de bioscoop en daar draait de film (weet ik uit ervaring) gewoon door. Die keer ben ik even de bios uitgegaan en ben ik buiten 2 minuten stil geweest. Maar ik weet niet of ik dat nu weer doe. Op de een of andere manier voelt het toch niet 'echt' als ik het op zo'n plek doe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Ella wo 2 mei 2012 - 6:46

Een paar jaar terug reed ik toevallig op de snelweg en zag toen heel veel auto's op de vluchstrook stilstaan
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Gast wo 2 mei 2012 - 6:49

Yvette schreef:Een paar jaar terug reed ik toevallig op de snelweg en zag toen heel veel auto's op de vluchstrook stilstaan

Dat gebeurd inderdaad genoeg. Vind ik wel mooi om te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Caroow wo 2 mei 2012 - 6:50

Op mijn werk (Mac) stoppen we allemaal met werken, we moeten dan met zijn allen op een rij gaan staan. De gasten vertellen we van te voren dat we dat gaan doen en stilte verwachten. De deur en de drive gaan dicht.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Bosjesvrouw wo 2 mei 2012 - 11:38

Ik werk in de zorg (moet vrijdag ook werken). Wij zijn dan altijd even 2 min. stil.
We hebben in de hal een tv zettem die dan even aan.

Bosjesvrouw
Prater
Prater

Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : fryslan

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Toet wo 2 mei 2012 - 11:46

Wij doen op het werk ook mee, in de kroeg gaat de muziek uit.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Vanilla Queen wo 2 mei 2012 - 13:58

Een jaar of 10 geleden stond ik op het station toen het werd omgeroepen toen ik vanuit de trein vandaan stond te wachten op de bus. De bus kwam heel hard aangereden, opende de deuren maar niemand die stond te wachten stapten in, de bus sloot de deuren en reed net zo vrolijk weer door, doei. Ik was toen echt trots op ons volk, behalve op de bus-bestuurder dan. Misschien heeft onze generatie (of meer die daarna dan) weinig nog met dodenherdenking, maar ik vind het echt opvoeding en bovenal respect.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  minoessepoes wo 2 mei 2012 - 20:56

Wij hebben een verjaardag vrijdag, ik denk dat we daar pas na 8 uur naar toe gaan en dat we thuis gewoon even stil zijn. Meestal staat de tv dan aan en daar wordt het vanzelf stil op.

Misschien gaan we ook wel naar de herdenking op de Dam en fietsen we daarna door naar de verjaardag. Het lijkt me opzicht wel indrukwekkend om daar een keer bij te zijn.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Flippin' Bitch wo 2 mei 2012 - 21:07

In de bios waar ik werk, gaat de muziek uit en begint de film om 20.02 i.p.v. om 20.00.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Truttebol wo 2 mei 2012 - 21:58

Toen ik een aantal jaar geleden nog een bijbaantje bij MacDonalds had, werd ook alles 2 minuten stil gezet en kwamen alle medewerkers voor bij de kassa staan. Vond ik toen ook wel mooi gebaar Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 561177
Truttebol
Truttebol
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 239
Registratiedatum : 05-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  PrimaBella wo 2 mei 2012 - 22:13

2 jaar geleden waren mijn vriend en ik totaal vergeten dat die avond herdenking was. Stipt 20.00 uur liepen wij de bioscoop binnen.. Net voordat wij naar binnen liepen was er omgeroepen dat er 2 minuten stilte zouden zijn en dat hadden wij dus even gemist. Resultaat; wij lopen druk pratend de bioscoop binnen, kopen een kaartje bij de automaat, en realiseren ons dan pas dat iedereen wel heel erg stil en vreemd doet?! Wij druk fluisteren en discussiëren wat het zou kunnen zijn.. Schaam me nog als ik er aan terug denk Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 1578173417 Maar nu vergeet ik het wel nooit meer! Haha
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stilte dodenherdenking openbare plekken - Pagina 2 Empty Re: Stilte dodenherdenking openbare plekken

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum