Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 2:12

Printje schreef:Ik vond er bij de Hema weinig leuks bijzitten voor ons ventje.

Weet iemand trouwens of de spijkerbroekjes maatje 92 vd Hema ook nog zo'n verstelbare band in de broek hebben zitten, zag het op de website niet staan en durfde het daarom niet te bestellen want we hebben dat wel echt nodig. (al zit hij nog lang niet in broekjes maatje 92 trouwens)

Hier draagt zoon maat 92 van broek en daar zit wel knoopelastiek in. Maar weet niet of dat in allemaal zit. Maar je kan gewoon bestellen en in de winkel ophalen. Als het niet goed is laat je het achter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Printje di 27 dec 2011 - 4:14

Ik had een geweldige deal in de hema zelf. 1 +1 gratis maar ze had het helemaal fout gedaan merkte ik achteraf. Had 2 jurkjes, 1 van 25,- en 1 van 20,- goedkoopste zou gratis zijn maar op een vage manier heb ik slechts 10,- betaald voor 2 jurkjes.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow di 27 dec 2011 - 4:17

Kijk, dat is shoppen Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Printje di 27 dec 2011 - 4:19

Lejow schreef:Kijk, dat is shoppen Very Happy

Haha dat vind ik dus ook haha
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  kwak di 27 dec 2011 - 5:00

bij de kruidvat is alles met een gele sticker 30% korting!
bijna al het speelgoed is afgeprijst!
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L di 27 dec 2011 - 5:16

Heb net ook even twee spijkerbroekjes mt 98 gekocht, met verstelbaar elastiek...gaat nu hard met groeien pfff. Ben zeker wekelijks aan het passen uit zn kledingkast.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  studiebol di 27 dec 2011 - 5:39

Nou de hema site vind mij denk ik niet aardig alles wat ik in mijn winkelwagentje stopte was bij het daad werkelijk bestellen steeds uitverkocht! te irritant!!!!
Maar in de winkel hangt ook nieuwe collectie en daar geld het ook op. En dat meisje achter de kassa keek niet naar het goedkoopste artikel. Ik had van alles twee en hoefde maar steeds een exemplaar te betalen!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Smaragdje di 27 dec 2011 - 5:41

@ Studiebol, wat een geluk heb jij gehad!


Ik ben ook naar de winkel gegaan, helaas hadden ze hier van de helft niet meer de goede maat. Ben nog steeds met 3 broeken, een truitje en een vest en iets voor mijzelf thuis gekomen hoor. Dus moet nog niet klagen Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Smaragdje di 27 dec 2011 - 5:43

Printje schreef:Ik had een geweldige deal in de hema zelf. 1 +1 gratis maar ze had het helemaal fout gedaan merkte ik achteraf. Had 2 jurkjes, 1 van 25,- en 1 van 20,- goedkoopste zou gratis zijn maar op een vage manier heb ik slechts 10,- betaald voor 2 jurkjes.

Een deel van de artikelen was ook nog afgeprijsd. Dat had ik ook op een broekje, waarvan ik toch echt niets op het kaartje kon ontdekken.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  woezel di 27 dec 2011 - 6:27

Iedereen lekker geshopt.
Hier 2 broekjes, shirtje met lange mouw en korte mouw voor E op de lief site besteld

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  holaagirl di 27 dec 2011 - 7:26

Heb inderdaad bij lief besteld en een hele berg bij hummbee.nl! Dat was een mega goede tip! Hele berg leuke kleding voor 100,-! Daar kan je wel mee thuiskomen, Haha!
holaagirl
holaagirl
Prater
Prater

Aantal berichten : 857
Punten : 988
Registratiedatum : 05-01-11
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Pien di 27 dec 2011 - 7:34

Ik ga morgen naar de Hema!!!! Er op los shoppen... Heerlijk!!!

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  -Ieniemienie- di 27 dec 2011 - 7:53

Weet iemand ook tot wanneer dit geld van de Hema?
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Fiebje di 27 dec 2011 - 8:20

Bij de Etos 3 pakken pampers voor 25 euro.

Fiebje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  teletascha di 27 dec 2011 - 10:41

Ik ben ook naar de hema geweest smile
Score: 1 rose vestje, 1 wit vestje, 1 paars broekje, 1 spijkerjurkje, 1 wit shirtje, 1 witte legging. Was samen 29 euro Very Happy
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flip Fluitketel di 27 dec 2011 - 10:48

Is het bij alle Hema vestigingen 1+1? Heb nog cadeaubonnen van de Hema namelijk, ga ik morgen ook maar eens kijken.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Printje di 27 dec 2011 - 10:56

Als het goed is ga ik morgen verder shoppen en dan eens niet teveel voor mijn kleine man maar eens voor mezelf.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Parisienne di 27 dec 2011 - 12:23

Ik ga morgen ook eens even goed bij Hummbee.nl kijken. Heb net al zoveel leuke dingen gezien!
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 18:28

Ik ga ook maar eens naar de Hema zometeen. Kleren hebben ze niet echt nodig, alleen spijkerbroeken. Maar dat scheelt ook al flink.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Fearie di 27 dec 2011 - 19:40

Fiebje schreef:Bij de Etos 3 pakken pampers voor 25 euro.

Met LIHL bonnen maar 15 euro!

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 20:49

Fearie schreef:
Fiebje schreef:Bij de Etos 3 pakken pampers voor 25 euro.

Met LIHL bonnen maar 15 euro!

Welke luiers van pampers gebruiken jullie? Ik haal nooit pampers omdat ik ze te duur vind. Maar ik heb ook nog bonnen van LIHL, dus dan is het zeker de moeite waard. Maar voordat ik met luiers thuiskom die niet fijn zijn hier even de vraag. Hier zitten we inmiddels in maat 3, mijn zoontje woog voor 3 weekjes terug 7,5kg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  moepie di 27 dec 2011 - 21:31

Ik ga zo ook naar de hema!
Alleen is hier zo'n ontzettend kleine hema...die heeft nooit zoveel!
moepie
moepie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Tiara di 27 dec 2011 - 22:36

mama2be schreef:
Fearie schreef:
Fiebje schreef:Bij de Etos 3 pakken pampers voor 25 euro.

Met LIHL bonnen maar 15 euro!

Welke luiers van pampers gebruiken jullie? Ik haal nooit pampers omdat ik ze te duur vind. Maar ik heb ook nog bonnen van LIHL, dus dan is het zeker de moeite waard. Maar voordat ik met luiers thuiskom die niet fijn zijn hier even de vraag. Hier zitten we inmiddels in maat 3, mijn zoontje woog voor 3 weekjes terug 7,5kg.

Ik had ze inderdaad ook voor 15 euro! Echt niet duur. Ik gebruik babydry voor mijn dochter , vind die prettig.
Tiara
Tiara
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1519
Punten : 1643
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:04

aanitaa schreef:
mama2be schreef:
Fearie schreef:
Fiebje schreef:Bij de Etos 3 pakken pampers voor 25 euro.

Met LIHL bonnen maar 15 euro!

Welke luiers van pampers gebruiken jullie? Ik haal nooit pampers omdat ik ze te duur vind. Maar ik heb ook nog bonnen van LIHL, dus dan is het zeker de moeite waard. Maar voordat ik met luiers thuiskom die niet fijn zijn hier even de vraag. Hier zitten we inmiddels in maat 3, mijn zoontje woog voor 3 weekjes terug 7,5kg.

Ik had ze inderdaad ook voor 15 euro! Echt niet duur. Ik gebruik babydry voor mijn dochter , vind die prettig.
hier is de grootste 7,7 kg en we hebben nog maat 3. Die is tot 9 kg dacht ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 27 dec 2011 - 23:42

Ik bedoelde eigenlijk welke soort jullie gebruiken. Er zijn er toch best veel verschillende van pampers, of heb ik dat mis scratch

Ik heb hier volgens mij ook wel eens gelezen van een soort van pampers die juist helemaal niet fijn was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 20 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum