Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L zo 20 nov 2011 - 8:31

little people vliegveld...donderdag/vrijdag/zaterdag voor 29 euro.

http://www.bartsmit.com/little-people-vliegveld-speelset

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Printje zo 20 nov 2011 - 8:39

Flower_L schreef:little people vliegveld...donderdag/vrijdag/zaterdag voor 29 euro.

http://www.bartsmit.com/little-people-vliegveld-speelset
Ik twijfel hier ook nog over...maar we hebben voor de rst vrijwel alles al van lp Embarassed . Wij zijn net een kleine bart smit Embarassed
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 8:42

Was gister bij de Kruidvat.

daar stonden diverse pakken van nutricia geloof ik, vanaf 12maanden pap, 8granen d8 ik, 1,79 PER pak normaal gesproken,

nu 3 voor 2,50

Dus heb even een voorraadje ingeslagen! Was houdbaar tot 2013

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L zo 20 nov 2011 - 8:46

Printje schreef:
Flower_L schreef:little people vliegveld...donderdag/vrijdag/zaterdag voor 29 euro.

http://www.bartsmit.com/little-people-vliegveld-speelset
Ik twijfel hier ook nog over...maar we hebben voor de rst vrijwel alles al van lp Embarassed . Wij zijn net een kleine bart smit Embarassed

smile begin er ook beetje fan van te worden. We hebben nu de bus plus losse poppetjes. Zaterdag krijgt hij op mijn werk nog een lp voertuig en met kerst dat reuzerad. Zag ook een kerststalletje bij kruidvat maar vind niet leuk. de dierentuin lijkt mij wel heel leuk!
Ik ga nog drie dagen over nadenken...dat vliegveld smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Printje zo 20 nov 2011 - 8:47

hahahah Flower L hier is het ook een heel groot succes, hij speelt er altijd mee. Grootste favoriet is het kasteel! Echt een tip, heb hem via marktplaats gekocht en hij is er helemaal dol op. Laatst was ik alles weer aan het wassen en schrok/schaamde me over de hoeveelheid poppetjes/dieren.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Liadan zo 20 nov 2011 - 8:50

Flower_L schreef:little people vliegveld...donderdag/vrijdag/zaterdag voor 29 euro.

http://www.bartsmit.com/little-people-vliegveld-speelset
Ooh die is leuk! Ik denk dat we die gaan kopen voor Kian z'n eerste verjaardag (nu alleen niet vergeten donderdag/vrijdag of zaterdag te gaan halen/bestellen...).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Linda zo 20 nov 2011 - 22:04

Schattige meisjesschoentjes van Lief!, dagtopper van vandaag.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 L402547-301_kleur230_5

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  woezel zo 20 nov 2011 - 22:17

Die schoentjes zijn wel leuk zeg. Jammer dat de knip even dicht moet blijven.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  -Ieniemienie- ma 21 nov 2011 - 4:50

Die luchthaven van Little people is leuk!!!!
Misschien ga ik hem ook maar vast halen voor T zn eerste verjaardag of volgens jaar kerst ofzo haha!
Want ik heb hem eigenlijk nog nooit ergens eerder gezien...

Ook van little people, de Kerststal bij de trekpleister voor €24.99

Vanaf dinsdag in de winkel, maar nu wel al online





Laatst aangepast door -Ieniemienie- op di 17 jan 2012 - 1:38; in totaal 1 keer bewerkt
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast ma 21 nov 2011 - 10:57

Bij kleertjes.com is het nu 30% korting op de wintercollectie. Niet goed voor mijn Mim Pi verslaving angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  M@niek ma 21 nov 2011 - 11:25

-Ieniemienie- schreef:Die luchthaven van Little people is leuk!!!!
Misschien ga ik hem ook maar vast halen voor T.ijn zn eerste verjaardag of volgens jaar kerst ofzo haha!
Want ik heb hem eigenlijk nog nooit ergens eerder gezien...

Ook van little people, de Kerststal bij de trekpleister voor €24.99

Vanaf dinsdag in de winkel, maar nu wel al online




Die kerststal zag ik een tijdje geleden bij de v&d staan voor 50 euro! Ik hoop dat ie woensdag nog in de winkel is.
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  kwak ma 21 nov 2011 - 22:06

voor 20 euro een bon kopen met de waarde van 40 euro bij LIEF!
http://livingsocial.com/cities/758-arnhem/deals/190520-40-te-besteden-aan-de-hele-collectie?temp_skip_roadblock=1
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flip Fluitketel di 22 nov 2011 - 0:59

Bij V&D vandaag en morgen 20% korting op speelgoed (en damesmode, accesoires en partymode) met de kortingscode sint20
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Linda di 22 nov 2011 - 3:03

Flip Fluitketel schreef:Bij V&D vandaag en morgen 20% korting op speelgoed (en damesmode, accesoires en partymode) met de kortingscode sint20

Thanx! Heb zojuist zulke leuke Lief! jurkjes besteld! Very Happy

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  M@niek di 22 nov 2011 - 6:59

kwak schreef:voor 20 euro een bon kopen met de waarde van 40 euro bij LIEF!
http://livingsocial.com/cities/758-arnhem/deals/190520-40-te-besteden-aan-de-hele-collectie?temp_skip_roadblock=1

Hoe werkt dit? moet je eerst lid worden of registreren ofzo? en krijg je dan een speciale code die dan 20 euro van je bedrag afhaald?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L di 22 nov 2011 - 7:04

Die kerststal vind ik jammer omdat het zo seizoensgebonden is.
Echt iets voor december. Sprak gister mn schoonmoeder op msn en l krijgt van hen de boerderij. hebben ze hier op CB om mee te spelen en vind m zo leuk smile

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  PapillonRose di 22 nov 2011 - 7:43

Slecht topic dit Wink Moest vanmiddag naar een drogist voor vitamines en ben toen maar naar Trekpleister gegaan. Drie keer raden wie de kerststal van Little People niet kon laten staan Embarassed Zet 'm denk ik op een hoogte neer weer A. goed bij kan, maar waar hij ook leuk staat als decoratie wanneer ze er even niet mee speelt. Heb ik er zelf ook nog plezier van (ik ben gek op kerststallen).
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 7:46

PapillonRose schreef:Slecht topic dit Wink Moest vanmiddag naar een drogist voor vitamines en ben toen maar naar Trekpleister gegaan. Drie keer raden wie de kerststal van Little People niet kon laten staan Embarassed Zet 'm denk ik op een hoogte neer weer A. goed bij kan, maar waar hij ook leuk staat als decoratie wanneer ze er even niet mee speelt. Heb ik er zelf ook nog plezier van (ik ben gek op kerststallen).
Hahah! Oh, oh, oh.. foei! Wink

Ik vind kerststallen ook erg leuk en heb ook echt getwijfeld om die van Little People te halen. Heb me in kunnen houden en uiteindelijk bij de Action een hele simpele houten kerststal (en houten figuurtjes) gehaald die speciaal voor kinderen is om mee te spelen. Kostte is van 2,99 :P Vind het wel even best zo!

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Action_top100_-_20101004013645_-_3170
Niet goed te zien, maar zo heb je een beetje een idee.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  PapillonRose di 22 nov 2011 - 7:51

Die van de action van het plaatje heb ik ook Embarassed Heb ik al een paar jaar trouwens. Ik had een hele mooie stenen kerststal maar de vriend van mijn moeder had hem per ongeluk gesloopt met opbergen.. Toen ik vervolgens op mezelf ging wonen in een studentenwoning wilde ik toch een kleine kerststal die niet veel ruimte innam en voor een studentenbudget :P Dus toen had ik die genomen. Zou A. dus eigenlijk ook prima mee kunnen spelen. Bedenk ik me nu ik dat plaatje zie laughcry
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  M@niek di 22 nov 2011 - 9:36

kwak schreef:voor 20 euro een bon kopen met de waarde van 40 euro bij LIEF!
http://livingsocial.com/cities/758-arnhem/deals/190520-40-te-besteden-aan-de-hele-collectie?temp_skip_roadblock=1

maar als ik goed begrijp kun je pas vanaf 6 dec gebruiken?
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Parisienne di 22 nov 2011 - 9:51

PapillonRose schreef:Die van de action van het plaatje heb ik ook Embarassed Heb ik al een paar jaar trouwens. Ik had een hele mooie stenen kerststal maar de vriend van mijn moeder had hem per ongeluk gesloopt met opbergen.. Toen ik vervolgens op mezelf ging wonen in een studentenwoning wilde ik toch een kleine kerststal die niet veel ruimte innam en voor een studentenbudget :P Dus toen had ik die genomen. Zou A. dus eigenlijk ook prima mee kunnen spelen. Bedenk ik me nu ik dat plaatje zie laughcry
Haha.. slimmerd! Wink Ik snap best dat de kerststal van Little People een stuk leuker is, dat vind ik ook, maar vond 't voor een paar weken dat je hem hebt staan toch nog wel een aardig bedrag.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Dora di 22 nov 2011 - 9:58

M@niek schreef:
-Ieniemienie- schreef:Die luchthaven van Little people is leuk!!!!
Misschien ga ik hem ook maar vast halen voor T.ijn zn eerste verjaardag of volgens jaar kerst ofzo haha!
Want ik heb hem eigenlijk nog nooit ergens eerder gezien...

Ook van little people, de Kerststal bij de trekpleister voor €24.99

Vanaf dinsdag in de winkel, maar nu wel al online




Die kerststal zag ik een tijdje geleden bij de v&d staan voor 50 euro! Ik hoop dat ie woensdag nog in de winkel is.


Mocht ie er niet meer zijn moet je het maar even laten weten (even pm-en), dan wil ik hier in Etten-Leur wel voor je kijken, dan kun je hem bij mij ophalen.

(kun je meteen nog even naar Callou voor de uitverkoop)
Dora
Dora
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1997
Punten : 2121
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : In het Brabantse land

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  kwak di 22 nov 2011 - 10:00

M@niek schreef:
kwak schreef:voor 20 euro een bon kopen met de waarde van 40 euro bij LIEF!
http://livingsocial.com/cities/758-arnhem/deals/190520-40-te-besteden-aan-de-hele-collectie?temp_skip_roadblock=1

Hoe werkt dit? moet je eerst lid worden of registreren ofzo? en krijg je dan een speciale code die dan 20 euro van je bedrag afhaald?
geen flauw idee, zag het op een andere site langskomen Wink
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Novalee di 22 nov 2011 - 10:17

Heb net ook even de folders door zitten bladeren en kwam nog wel wat leuke aanbiedingen tegen.

100-delige blokkenset, €12,50 bij Formido
Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 ZoihbloIiP

Little People vliegveld van €49,99 voor €27,-, alleen op donderdag, vrijdag en zaterdag bij Bart Smit

Luisterboeken, o.a. Nijntje, Kikker en Pippi, €4,99 pst, 2 voor €8,- (er staan ook luisterboeken in de Kruidvatfolder zag ik)

En bij Boni supermarkten, Pampers easy up pants, active fit, babydry of new baby voor €8,47
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L do 24 nov 2011 - 2:00

Voor de mamas die nog een slee zoeken. Bij de multimate hebben ze nu een kunstof peuterslee voor geloof 14euronogwat. Alleen weet ik niet of mutimate door heel het land zit...
Is met riempjes zo te zien

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 11 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum