Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast do 19 apr 2012 - 22:48

Laced schreef:
MissD schreef:
SarahKey schreef:Lily: ik had ook een partijtje kruidvat luiers op de kop getikt. Maatje 1. Er zaten twee verschillende in en 1 soort daar was Siem elke keer nat bij (met schaapjes). De andere soort (met konijntjes) pakte hij wel. Gebruikte die kruidvatluiers overdag en 's nachts pampers. Maar ben wel blij dat ik er vanaf was/op was want vond ze niet fijn, vond ze te stug voor die kleine babybillen.
Dus sta er niet raar van op te kijken als jou kleintje straks telkens nat is. Lees hier meestal dat vanaf maat 3 de luiers wel weer goed zijn. Maar dat moet ik zelf nog ondervinden.

Zou dat niet bij alle kindjes anders zijn? T. was steeds drijfnat in pampers, dus ben kruidvat luiers gaan gebruiken daar heb ik nooit problemen mee. Heb er ook een keer van de etos gehad, en ook daarin was ze nat.

Inderdaad. Ik vond de luiers van pampers niet fijn. Hier nooit problemen gehad met de kv luiers.

Hier ook. Al vanaf maatje 1 kruidvat en nooit problemen mee gehad. Ik had een proefpakketje Pampers en die vond ik echt helemaal niet fijn en vooral ook stinken! Ik denk echt dat het per kindje verschilt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Mamsie do 19 apr 2012 - 23:59

Als je een kruidvat voordeelpas hebt dan kun je vandaag activeren voor de kleine pampers voor 5,75 per pak.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow vr 20 apr 2012 - 0:01

Mamsie schreef:Als je een kruidvat voordeelpas hebt dan kun je vandaag activeren voor de kleine pampers voor 5,75 per pak.

Hehe, je bent al de derde die t zegt nerd :P
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 0:07

Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:
Snoepy87 schreef:
Bruintje Beer schreef:Name-it heeft op geselecteerde kleding 50% korting.
Hier alvast broekjes in maat 74 gekocht voor D. Normaal 68 euro nu 33 euro bijelkaar

Ook in de winkel of alleen online?
ook in de winkel!! Of het online is weet ik niet nog niet gekeken!

Super dan ga ik daar vanavond even kijken smile

Heb 2 truitjes voor zoon en 1 voor dochter. Voor haar hadden ze niet zoveel helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 0:11

studiebol schreef:Nou ik stond vanmorgen bij de kruidvat, netjes mijn kaart geacitveerd enzo.. maar er ging geen korting af, gelukkig aardige mevrouw die het allemaal heeft nagezocht.. maar het was wel ff vervelend.

Jouw meisjes zitten nog wel in de New Baby dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 1:26

Even antwoorden voor Studie, de meisjes wegen las ik net zo´n 6,5 kilo en het maatje 3 gaat tot 7 kilo. Sorry Stuud Laughing L draagt die ook nog.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  blondje1313 vr 20 apr 2012 - 1:28

Oma heeft al twee pakken gehaald, nu ik zelf nog. Hopelijk wil sz er voor mij ook meenemen.
Heeft zo wel zijn voordelen als baby's lang klein blijven!

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 2:01

ow en ik weet niet of het hier al gepost is maar je hebt bij de intertoys ook een baby/speelgoedvoordeelfolder. Hierin zitten kortingscoupons die je in kan leveren bij bepaalde producten en dan krijg je het goedkoper. In de winkel kan je het boekje bij de kassa vragen.

http://www.intertoys.nl/baby-peuter-speelgoed/bon-artikel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  studiebol vr 20 apr 2012 - 2:16

_MamaRosa_ schreef:
studiebol schreef:Nou ik stond vanmorgen bij de kruidvat, netjes mijn kaart geacitveerd enzo.. maar er ging geen korting af, gelukkig aardige mevrouw die het allemaal heeft nagezocht.. maar het was wel ff vervelend.

Jouw meisjes zitten nog wel in de New Baby dan?

Jazeker maatje 3 passen ze nog! Denk niet extreem lang meer.. maar deze aanbieding pakken we nog ff mee!

thanks parel Very Happy
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 2:34

studiebol schreef:
_MamaRosa_ schreef:
studiebol schreef:Nou ik stond vanmorgen bij de kruidvat, netjes mijn kaart geacitveerd enzo.. maar er ging geen korting af, gelukkig aardige mevrouw die het allemaal heeft nagezocht.. maar het was wel ff vervelend.

Jouw meisjes zitten nog wel in de New Baby dan?

Jazeker maatje 3 passen ze nog! Denk niet extreem lang meer.. maar deze aanbieding pakken we nog ff mee!

thanks parel Very Happy

Dat is mooi meegenomen idd. De mijne passen ook nog in 3, maar niet in de van New Baby helaas, en ik ben toen al snel naar maat 3 van Extra Dry overgegaan, omdat die voor mijn gevoel meer opnemen.

Ik had laatst ook zo mooi een Pamper-aanbieding geactiveerd, kom ik bij de kassa, pakt ie 'm niet. Bleek het om de Easy up en Active fit te gaan. En helaas, die gebruik ik nooit. Dus ik dacht dat je misschien per ongelijk de gewone pampers had ipv New Baby, vandaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  SarahKey vr 20 apr 2012 - 2:49

Nicci schreef:
Laced schreef:
MissD schreef:
SarahKey schreef:Lily: ik had ook een partijtje kruidvat luiers op de kop getikt. Maatje 1. Er zaten twee verschillende in en 1 soort daar was Siem elke keer nat bij (met schaapjes). De andere soort (met konijntjes) pakte hij wel. Gebruikte die kruidvatluiers overdag en 's nachts pampers. Maar ben wel blij dat ik er vanaf was/op was want vond ze niet fijn, vond ze te stug voor die kleine babybillen.
Dus sta er niet raar van op te kijken als jou kleintje straks telkens nat is. Lees hier meestal dat vanaf maat 3 de luiers wel weer goed zijn. Maar dat moet ik zelf nog ondervinden.

Zou dat niet bij alle kindjes anders zijn? T. was steeds drijfnat in pampers, dus ben kruidvat luiers gaan gebruiken daar heb ik nooit problemen mee. Heb er ook een keer van de etos gehad, en ook daarin was ze nat.

Inderdaad. Ik vond de luiers van pampers niet fijn. Hier nooit problemen gehad met de kv luiers.

Hier ook. Al vanaf maatje 1 kruidvat en nooit problemen mee gehad. Ik had een proefpakketje Pampers en die vond ik echt helemaal niet fijn en vooral ook stinken! Ik denk echt dat het per kindje verschilt.

Ik zeg het alleen maar. Want ik dacht de eerste keren dat ik de luier niet goed omdeed ofzo. Terwijl dat het niet was.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 3:21

_MamaRosa_ schreef:

Dat is mooi meegenomen idd. De mijne passen ook nog in 3, maar niet in de van New Baby helaas, en ik ben toen al snel naar maat 3 van Extra Dry overgegaan, omdat die voor mijn gevoel meer opnemen.
Nog in maatje 3 joh? Hier hebben ze echt al 4 nodig. (Waren gister 9550 en 8960 gram en 71,5 cm)

Edit: was gister op CB, en daar was een moeder met tweeling van 2 weken ouder, die waren bijna een kop groter, konden al staan en liepen al langs de tafel. Hier kunnen ze nog niet eens zitten laughcry
Al was dat 2 eiig en pas bij 39 weken geboren, maar toch...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast vr 20 apr 2012 - 5:24

Stofzuiger schreef:
_MamaRosa_ schreef:

Dat is mooi meegenomen idd. De mijne passen ook nog in 3, maar niet in de van New Baby helaas, en ik ben toen al snel naar maat 3 van Extra Dry overgegaan, omdat die voor mijn gevoel meer opnemen.
Nog in maatje 3 joh? Hier hebben ze echt al 4 nodig. (Waren gister 9550 en 8960 gram en 71,5 cm)

Edit: was gister op CB, en daar was een moeder met tweeling van 2 weken ouder, die waren bijna een kop groter, konden al staan en liepen al langs de tafel. Hier kunnen ze nog niet eens zitten Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 394967
Al was dat 2 eiig en pas bij 39 weken geboren, maar toch...



Ze zijn nog steeds geen 8 kilo hier. Heb wel het idee dat ze nu zwaarder worden, maar dat denk ik elke keer. We zullen het in juni wel zien!

En dat is wel heel vlot al lopen langs de tafel met 9,5 maand! Hier trekken ze nog steeds niet op, al doen ze verwoede pogingen, en zijn ze best hard vooruit gegaan. De oudste kruipt al een paar weken, en de jongste schuift nog op de billen. De fysio heb ik gestopt, zag er geen meerwaarde meer in.

O, en ik doe ze meestal maat 4 aan tegenwoordig, die nemen al weer wat meer op dan 3, maar qua maat past het nog wel. Als ze maat 4 ophebben in de winkel pak ik altijd 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Mizzie ma 23 apr 2012 - 6:17


Voor de mama's die nutrilon HA gebruiken!

http://nutriciakindervoeding.emsecure.net/images/nutricia/2012/20120418/460020175actiecoupon750.pdf

En ik was vandaag bij de C1000 en daar waren heel veel potjes Olvarit 2 potjes voor 1,00. In mijn winkel was het wel in een aparte display
Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  -Ieniemienie- ma 23 apr 2012 - 7:34

Mizzie schreef:

En ik was vandaag bij de C1000 en daar waren heel veel potjes Olvarit 2 potjes voor 1,00. In mijn winkel was het wel in een aparte display

Dit was hier bij de Plus ook zo. De datum was nog van eind 2013 en soms zelfs 2014.
Maar volegsn mij zijn het 'oude' smaken ofzo.
Nja ik gebruik geen potjes maar het scheelt wel veel!
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 24 apr 2012 - 0:03

-Ieniemienie- schreef:
Mizzie schreef:

En ik was vandaag bij de C1000 en daar waren heel veel potjes Olvarit 2 potjes voor 1,00. In mijn winkel was het wel in een aparte display

Dit was hier bij de Plus ook zo. De datum was nog van eind 2013 en soms zelfs 2014.
Maar volegsn mij zijn het 'oude' smaken ofzo.
Nja ik gebruik geen potjes maar het scheelt wel veel!

Ik zag idd wel potjes apart staan. Zal het eens vragen aan mijn zusje. Voor als we eens weg zijn of ik niet zoveel tijd heb zijn potjes wel handig.

Ik hoorde dat ze vorige week bij sommige Kruidvats ook heel voordelig waren, ook oude smaken ofzo. Misschien is dat nu ook nog wel zo.

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=27028

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 40 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum