Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

+93
Mama_1987
MissD
piene1983
Jasmine
Lindsya
CCC
hellowkitty
Roos
joos
lief
Makamba
Koffieleut
Nijntje
Viva
RiLiJu
Poisongirl
Fiwen
Pussycat
Muis
mauwmauw
Spring
Roodkapje
Limburg85
maiadebij
PiP
East
holaagirl
moepie
Coco
Koeboe82
L!ND@
_Lana_
LotteK
Funk
sabje
Aimee
Bruintje Beer
Coccinelle
Monte
keverke26
woezel
Novalee
Tazz
truestar
Tiara
Kat1980
Shy
Tania
Vancity_girl
Mamsie
Supertalentje
Fearie
koNijntje
ekiaam87
vlindertje
red rose
Fiebje
Aagje!
Dora
PapillonRose
Thunder
Happydobby
Lejow
chipa
teletascha
-Ieniemienie-
duckie
Laced
meisje
Printje
Pien
M@niek
TukTuk
Darius
Mizzie
LMCurious
Annie24
Smaragdje
SarahKey
Linda
Dolphinne
Rush
kwak
Steep
Liadan
mickey
Flower_L
studiebol
Leah
Julia
Flip Fluitketel
snoezel
Parisienne
97 plaatsers

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Happydobby di 6 maa 2012 - 21:44

@Mama2be, welke bon krijg jij per email en hoe kom je eraan?

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:47

Ik krijg altijd nieuwsbrieven van wehkamp, die verdwijnen eigenlijk altijd ongelezen in mijn verwijderde items. Maar nu was het er 1 met een code van 10€ korting. Staat wel bij dat het minimale te besteden bedrag 50€ is. Maar de vorige keer kon je de code ook bij een lager bedrag inwisselen en nu dus weer. Hoef nu alleen verzendkosten te betalen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Laced di 6 maa 2012 - 21:48

mama2be schreef:Misschien kies jij andere doekjes? Ik heb die groene verpakking, de gewone zijn dat volgens mij. Die kosten 10€, dan houd ik alleen verzendkosten over

Ik zie het, dank je wel! Thuis heb ik nog een bon liggen van Lekker in het Leven, dus die ga ik er ook even mee combineren.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast di 6 maa 2012 - 21:49

je hebt ook sites waar je bonnen thuisgestuurd krijgt geloof ik of dat je die inderdaad maar hoeft uit te printen maar op welke sites moet je je dan aanmelden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  woezel di 6 maa 2012 - 22:01

Hier ook de billendoekjes weer besteld.

woezel
Prater
Prater

Aantal berichten : 880
Punten : 1006
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  lief wo 7 maa 2012 - 1:21

Hier ook de billendoekjes besteld. Bedankt voor de tip!

Hoe lang doe je eigenlijk met een pakje billendoekjes?
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 1:27

lief schreef:Hier ook de billendoekjes besteld. Bedankt voor de tip!

Hoe lang doe je eigenlijk met een pakje billendoekjes?

bij een pasgeboren baby met meconiumpoep? Paar dagen :P Als ze ouder worden doe je er wat langer mee, ik denk dat wij nu een goede week met een pakje kunnen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Annie24 wo 7 maa 2012 - 1:32

Rejoy. schreef:
lief schreef:Hier ook de billendoekjes besteld. Bedankt voor de tip!

Hoe lang doe je eigenlijk met een pakje billendoekjes?

bij een pasgeboren baby met meconiumpoep? Paar dagen :P Als ze ouder worden doe je er wat langer mee, ik denk dat wij nu een goede week met een pakje kunnen.

Een week redden we hier niet Embarassed De billendoekjes worden hier voor alles gebruikt: van billen afvegen tot handjes schoonmaken na het eten. Ook als Y. wat drinken geknoeid heeft op de tafel of iets op de grond laat vallen gebruiken we de billendoekjes. Grootverbruiker zijn we dus; we noemen ze hier al schoonmaakdoekjes ipv billendoekjes laughcry
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Pien wo 7 maa 2012 - 1:40

Billendoekjes als snoetepoetser gebruiken is alleen niet voor elke baby geschikt...

Wij gebruiken 2pakjes billendoekjes per week maar zijn royaal in gebruik..

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  joos wo 7 maa 2012 - 1:43

Dat is een goede tip! Ik heb maar wat vaak de €10,- korting 'weggegooid'!!
joos
joos
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 13
Punten : 32
Registratiedatum : 10-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 1:52

Zit er een hhb datum op? (misschien stomme vraag haha) En heeft iemand de code voor mij? Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief maar heb die nieuwe kortingscode niet gekregen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 2:09

Lily schreef:Zit er een hhb datum op? (misschien stomme vraag haha) En heeft iemand de code voor mij? Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief maar heb die nieuwe kortingscode niet gekregen



Daar kun je je ook niet voor opgeven. Wel voor de nieuwsbrief, maar de LIHL-bonnen+ boekje zijn gewoon door hen geselecteerde adressen. En dat krijg je ook sowieso niet eerder dan na je bevalling, dus wie weer krijg jij het straks ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 2:20

aah zo oke smile dan wacht ik geduldig af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Happydobby wo 7 maa 2012 - 2:22

@Lily, als je je inschrijft voor de etos zwangerdoos dan krijg je na de bevalling ook steeds bonnen voor pampers enz opgestuurd.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 2:35

oke, ja daar heb ik me wel al voor ingeschreven maar nog geen afhaalbon o.i.d. thuis ontvangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Happydobby wo 7 maa 2012 - 3:12

Lily schreef:oke, ja daar heb ik me wel al voor ingeschreven maar nog geen afhaalbon o.i.d. thuis ontvangen.

Nee rond de 7 maanden krijg je die binnen, die van prenatal, die van etos iets eerder. En na de bevalling kan je een maand later de babydoos afhalen.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:17

Happydobby schreef:
Lily schreef:oke, ja daar heb ik me wel al voor ingeschreven maar nog geen afhaalbon o.i.d. thuis ontvangen.

Nee rond de 7 maanden krijg je die binnen, die van prenatal, die van etos iets eerder. En na de bevalling kan je een maand later de babydoos afhalen.

etos heb ik een week of 3 geleden al opgehaald!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:27

etos krijg je normaal een kaartje dat je `m in de winkel moet ophalen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 3:30

ik heb het afhaalewijs van etos via de mail gekregen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  PiP wo 7 maa 2012 - 7:02

Bij aanschaf van €30,- bij Lief! Lifestyle (sale uitgezonderd) krijg je een cadeaubon van €20,-!

Is alleen geldig op de site.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Lejow wo 7 maa 2012 - 7:08

_MamaRosa_ schreef:
Lily schreef:Zit er een hhb datum op? (misschien stomme vraag haha) En heeft iemand de code voor mij? Ik heb me aangemeld voor de nieuwsbrief maar heb die nieuwe kortingscode niet gekregen



Daar kun je je ook niet voor opgeven. Wel voor de nieuwsbrief, maar de LIHL-bonnen+ boekje zijn gewoon door hen geselecteerde adressen. En dat krijg je ook sowieso niet eerder dan na je bevalling, dus wie weer krijg jij het straks ook.

Dat is niet waar, Chococupcake had ze deze keer ook en die is echt nog niet bevallen.
Hier nog niets, ook nog steeds geen WIJ trouwens.. Heb hem volgens mij al een hele poos niet meer gekregen.. Morgen maar even bellen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  lief wo 7 maa 2012 - 8:00

Hier ook nog geen WIJ



Edit net even op de website gekeken en daar staat dat hij deze week verschijnt.
lief
lief
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 163
Punten : 175
Registratiedatum : 25-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gast wo 7 maa 2012 - 8:12

PiP schreef:Bij aanschaf van €30,- bij Lief! Lifestyle (sale uitgezonderd) krijg je een cadeaubon van €20,-!

Is alleen geldig op de site.
Zie m ook net voorbij komen Very Happy . Dit zijn de actie voorwaarden:

- Bij aankoop van € 30, een bon van € 20 gratis.
- Geldig t/m 11 maart 2012 of zolang de voorraad strekt.
- Niet geldig bij aankoop van actie-artikelen en sale-artikelen.
- Maximaal 4 bonnen per klant.
- De bon is 2 jaar geldig.
- Bij het retourneren van de aankoop, moet ook de kadobon geretourneerd worden.
- Actie niet van toepassing wanneer er met kadokaart betaald wordt.
- De klanten van www.lieflifestyle.nl ontvangen een kortingsvoucher t.w.v. € 20,- die alleen op www.lieflifestyle.nl verzilverd kan worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Flower_L wo 7 maa 2012 - 9:40

grrr. ik denk , ik doe dat ook eens met die waardebon. Lukt, maar ik denk...nog even snel iets kijken...ga ik terug naar mijn winkelmandje. Korting weg, en code is nu al 'gebruikt' Evil or Very Mad

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Mizzie wo 7 maa 2012 - 9:53

Floor:
Als je naar "mijn wehkamp " gaat en dan naar " mijn betaalgemak" en " mijn administratie"
Dan staat hij er als het goed is!

Mizzie
Mizzie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 416
Punten : 571
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amstelveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic - Pagina 30 Empty Re: Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 30 van 40 Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum