Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leuke uitspraken topic

+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers

Pagina 1 van 38 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Volgende

Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Leuke uitspraken topic

Bericht  Gast wo 1 dec 2010 - 10:03


Altijd leuk om te lezen waarmee kleintje op de proppen komen!

Een paar weken geleden was ik Thije aan het verschonen terwijl Fenne aandachtig toekeek. Ik zag vanuit mijn ooghoek dat ze zijn piemeltje aan het bestuderen was, dus ik vroeg me al af wat ze daarvan zou denken. Zegt ze na een tijdje ineen heel enthousiast:
'O, kijk mama! Thije ook staartje daar!' Terwijl ze blij tussen zijn benen wees.

(We waren een paar dagen ervoor bij de kinderboerderij geweest en hadden geconstateerd dat sommige dieren een staart hadden haha. Ik vond het zo schattig.

Jullie kindjes nog leuke uitspraken gedaan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  mirrie wo 1 dec 2010 - 10:50

tygo: papa heeft een pino en mama heeft hagelslag..... Laughing

tygo: (we hadden tygo even mee naar beneden genomen omdat hij zo'n pijn in zijn keel had en hard lag te huilen. toen ik vroeg of papa hem naar bed mocht brengen zei hij:) nee, jij hebt me toch uit bed gehaald?

tygo: ... toen kwam hij bij een dorpje en zei tegen de SMED ! (en hij blijft dat maar zingen)

mirrie
mirrie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 149
Punten : 159
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  VeryCherry wo 1 dec 2010 - 21:07

Mam, ik ben niet irritant en ik ben niet bijdehand, ik ben volwassen! Aldus mijn zéér bejaarde zoontje Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Dolphinne do 2 dec 2010 - 0:10

Mijn zoontje heeft een keukentje en daar ook een setje bij van fruit en pizza die je kunt snijden.
Hij was het mes kwijt en was aan het roepen: snijer, snijer?
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  LMCurious do 2 dec 2010 - 0:36

Joris vroeg van de week rond 16.30 om een boterham. (had er pas 6 op die dag?!)
Dus ik zei dat hij die niet kreeg omdat papa zo thuis zo komen en dan gingen we warm eten.
Komt om 16.50 Dave binnen en vraagt om een knuffel aan Joris.
Zegt Joris; nee eerst koken jij. En toen Dave bleef staan vervolgde hij met; hup naar de keuken!
LMCurious
LMCurious
Prater
Prater

Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Sjonno do 2 dec 2010 - 0:38

- Rick is met Oma in de Etos. Oma is lippenstiften aan het proberen en Rick zegt ' niet alles kopen oma want dat is veel te duur voor jou "

- Rick ziet wat haren op mijn benen en vraagt mama wat doen touwtjes daar?

- Rick; Papa jij hebt net als mij! Alleen dan een grote flupper!

- Rick zit naast me op de bank en zegt ineens ' oh mama, jij bent zo'n lekker stuk! "

- Rick luistert voor geen meter, toen ik weer een opmerking maakte dat ik graag had dat hij is luisterde kreeg ik als antwoord * een hele diepe zucht * en daarna ja koningin.

Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 3:42

Hij is niet helemaal geniaal, maar voor een kind van 1,5.....

Ik zette mijn ontzettend prachtig zelfgekookte maaltijd voor zijn neus. Hij kijkt me aan, schuift het opzij zegt (met zijn wijsvinger wijzend naar de keuken) klaar, mama TOETJE

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Lejow do 2 dec 2010 - 6:46

Whaha Very Happy Er zitten echt leuke uitspraken tussen, dat blijf ik een van de mooiste dingen vinden smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Gast do 2 dec 2010 - 8:28

Ik: "Tygo hou je handen thuis". Diepe zucht op de achterbank van de auto: "Maham, handen hebben helemaal geen huis!"

Ik laat wat op de grond vallen zegt Tygo: "Nou, das niet zo slim he mama, nu kan ik het zeker weer opruimen."

Ik: "Tygo ruim even je kamer op." Tygo:"Dat heeft Jens gedaan, niet ik." Ik:"Jens is helemaal niet boven geweest vanmiddag." Tygo: "Owja, dat was ik vergeten, nu moet ik het zeker toch opruimen."

Jens de hele dag door: "Ow nee toch," En dan echt op de meest theatrale manier incl. het handje voor de mond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  xxjojootjexx do 2 dec 2010 - 8:31

"Mama, wat heb je mooie borsten" Terwijl we in de kleedkamers staan in het zwembad;)

"Sinterklaasje, bonne, bonne, klaasje"

"Goedzo mama! Applaus applaus mama! Paapppaaa, mama heeft grote keutel daan op de Cee!!! "


xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Lindsya do 2 dec 2010 - 8:38

Ik was de tafel aan het afruimen maar ik had te veel in mijn handen dus ik vroeg aan mijn zoontje wil jij even de deur van de keuken op doen, zeg die "moet je niet zoveel in één keer mee nemen mama"

Lopen we in het winkelcentrum slaat mijn zoontje op mijn kont en roep "mama wat heb jij een lekker kontje" Embarassed

Mama ik heb niet dezelfde worstje als jij, ik heb platte worstjes. Hij heeft het over zijn borsten.

We stonden in de winkel en mijn zoontje zag iets en dat wilde die graag hebben, zeg die "mam geef even je pinpas"

Mijn oma is erg doof en als mijn zoontje iets tegen me zeg en ik hoor het niet dan zeg die " je lijken oma wel"
Lindsya
Lindsya
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  ekiaam87 do 2 dec 2010 - 9:46

Geweldig, het is dat ik niet hardop kan lachen, dan krijg ik op m'n donder van m'n vriend :P
Maar, wat een onwijs leuke uitspraken!! sunny
ekiaam87
ekiaam87
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Voorschoten

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Bolleke do 2 dec 2010 - 10:55

Oh wat grappig! Die van Lindsya en Lieskuh zijn uitspraken die we hier ook horen.

Ch.ristian tijdens tv kijken : mam hou nou eens je mond ik kan niks horen.

Als ik iets een 2de keer zeg, maakt niet uit wat, complimentje of dat ie moet dooreten bijv.: Dat heb je net ook al gezegd!

Als de K3 dvd opstaat en ik ben in een gekke bui: Mam doe normaal, dat doen ze helemaal niet.

Tja..
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Tazz do 2 dec 2010 - 11:40

A.ylin had wat langer dan normaal in bad gezeten en toen ze eruit kwam had ze gerimpelde vingertjes, zegt ze "kijk mama, apenvingers! "

Als ze iets doet wat niet helemaal goed gaat zegt ze heel overtuigend "Oh, Sorry!"
Zoals tellen en ik help haar daarbij. bijvoorbeeld, 1,2,4 en ik zeg, "je bent de 3 vergeten". Dan zegt ze "oh sorry! 1,2,DRIE,4."

Of als er iets gebeurd wat niet mag of wat volgens haar niet zo hoort zegt ze enorm overdreven "Oh neeee! "

Ik zeg: nee dat mag niet. Zegt zij: toch wel!

Als er iemand binnenkomt, "Jas uit, sjaal uit, schoenen uit!" en dan pas wordt diegene begroet. Andersom net zo, als wij of visite weggaan "schoenen aan, jas aan"

Ze heeft pas nog een paar geniale uitspraken gedaan waar ik echt om moest lachen, ik moet ze toch echt eens op gaan schrijven.





Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Bolleke do 2 dec 2010 - 11:45

Tazz schreef:A.ylin had wat langer dan normaal in bad gezeten en toen ze eruit kwam had ze gerimpelde vingertjes, zegt ze "kijk mama, apenvingers! "

Als ze iets doet wat niet helemaal goed gaat zegt ze heel overtuigend "Oh, Sorry!"
Zoals tellen en ik help haar daarbij. bijvoorbeeld, 1,2,4 en ik zeg, "je bent de 3 vergeten". Dan zegt ze "oh sorry! 1,2,DRIE,4."

Of als er iets gebeurd wat niet mag of wat volgens haar niet zo hoort zegt ze enorm overdreven "Oh neeee! "

Ik zeg: nee dat mag niet. Zegt zij: toch wel!

Als er iemand binnenkomt, "Jas uit, sjaal uit, schoenen uit!" en dan pas wordt diegene begroet. Andersom net zo, als wij of visite weggaan "schoenen aan, jas aan"

Ze heeft pas nog een paar geniale uitspraken gedaan waar ik echt om moest lachen, ik moet ze toch echt eens op gaan schrijven.





haha, mijn zoon doet ook altijd van die geniale uitspraken maar schrijf ze niet op, benbang dat ze achteraf toch niet zo leuk zijn en dat ik dan overkom als een mus :P
Maar soms moet je ze opschrijven anders vergeet je ze.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Jelin do 2 dec 2010 - 11:49

Mijn man was een keer vroeger thuis van zijn werk en hij was in de douche gegaan. J. had dat alleen niet gezien.. Mama, waar is ie nou? Nou wie dan? Ja papa.. Echt op zo'n bijdehand toontje..

Als ze wakker wordt roept ze altijd mama, mama, mam, mam, maaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmm.. En als het dan te lang duurt hoor ik door de babyfoon, Mama, kom eens hier, nu!! haha.. Of als ze net in bed ligt en ik beneden zit hoor ik ineens.. Mama, waar is mama nou?..

Of als we naar de wc gaan, Mama poepen? Fies..

D'r tandpasta is van Tinkie Winkie, nu heeft mijn man dus aangeleerd dat het Tinkie Winkie Stinkie.. Pff hoor je uit het niets ineens dat..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Flemy vr 3 dec 2010 - 2:42

Onder de douche laatst werd het me duidelijk gemaakt dat ik toch echt moet sporten zo na de bevalling.. Ze legt ineens haar handen op mijn buik en zegt; 'mama, doe je buik eens omhoog'

Gisteravond toen ze naar bed ging; 'Mama, je bent zo lief geweest vandaag.. je mag een snoepje pakken'.

In de supermarkt liep een donkere dame met een soort tulband op haar hoofd; 'Mama kijk, zwarte piet!!' (ik zat er al op te wachten tot die een keer zou komen.. Embarassed )

Als de jongste aan het huilen is loopt ze er heen en zegt dan; 'jaja, mama komt er aan, even geduld hoor'.

Op haar bord hutspot met gehaktbal. Ze vraagt aan mij of ze nog een worstje mag, dus ik zeg dat er toch nog worst op haar bord ligt. Zegt zij 'nee mama, dat is gehaktbal'.

Ik vraag aan d'r of ze iets wil doen, zegt zij; 'ja mama rustig aan, ik kan niet heksen'.


Ohh ik kan een pagina vol schrijven hierover, maar weet ze zo even niet meer haha. Ze heeft zo vaak van die lekkere uitspraken. Ook dingen als 'jeuzes, kijk!!' Maar ook de 'potverdomme' en 'oh my god' gebruikt ze weleens..
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Gast vr 3 dec 2010 - 3:55

Flemy schreef:Onder de douche laatst werd het me duidelijk gemaakt dat ik toch echt moet sporten zo na de bevalling.. Ze legt ineens haar handen op mijn buik en zegt; 'mama, doe je buik eens omhoog'

Laughing hahahahaha! Lekker dan Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Sjonno vr 3 dec 2010 - 4:00

De etalages zijn nu natuurlijk flink versierd met Sinterklaas. Bij 1 winkel in het dorp waar ik woon heeft zwarte piet een wortel in zijn hand. Lisa moet daar altijd naar kijken en ik vroeg laatst aan haar wat zwarte piet nou in zijn hand had. Je zag haar denken maar ze kon er niet opkomen dus ik wilde haar een beetje helpen en zeg wo? Roept Lisa ineens heel hard worsseboodje!!
Sjonno
Sjonno
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 468
Punten : 487
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Flemy vr 3 dec 2010 - 4:24

xxjojootjexx schreef:"Mama, wat heb je mooie borsten" Terwijl we in de kleedkamers staan in het zwembad;)


Haha zo zei Myrthe eens tegen mijn man in het kleedhokje; 'papa heeft een piepie (zo noemen we 'm maar voor haar haha)' Toen hij een beetje giechelig zei dat ze dat zachtjes moest zeggen, zei ze het een paar keer nóg harder, en een lol dat ze er om had! Very Happy

Ze zegt trouwens hetzelfde wat jouw dochter tegen je zei ook weleens tegen me, of gewoon als ik leuke kleding aangetrokken heb 'wat zie je er mooi uit mama'.

Mijn schoonvader was laatst naar de kapper geweest, eerste wat Myrthe zei toen hij binnen kwam; 'hee opa, ben je naar de kapper geweest?'.
Flemy
Flemy
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 552
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  xxjojootjexx vr 3 dec 2010 - 12:33

@Flemy: Haha ze lijken echt veel op elkaar!
Als Tristan huilt gaat ze naar hem toe en zegt: "ah stil maar mannetje, mama komt zo" En als het dan langer duurt. "mama!! kom nu! Tristan is heel drietig!!"

Wij leerden haar regelmatig moeilijke woorden zoals automatisch, youtube etc.. Maar nu praat ze ons niet meer na, dan zegt zeg gewoon: kirsten kent het niet.. Very Happy

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Domingo zo 5 dec 2010 - 7:20

[quote="Lieskuh"] Ik: "Tygo hou je handen thuis". Diepe zucht op de achterbank van de auto: "Maham, handen hebben helemaal geen huis!" [quote]

Hahahaha lol!
Heel scherp!
Domingo
Domingo
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 82
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Angela_1986 zo 5 dec 2010 - 7:53

Ik zei een keer tegen mijn oppaskindje, toen 'n jaar of 7, dat hij moest gaan douchen en dan naar bed moest. Vervolgens begint ie natuurlijk ontzettend te treuzelen, te klieren met z'n zus, mij uit te dagen enzovoorts. Dus ik zeg tegen hem dat hij nu écht moest gaan douchen en dat hij maar beter een beetje op kon schieten. Vraagt hij aan mij waarom hij dat moet dus ik antwoord met een kort maar krachtig 'daarom'. Vervolgens gaat hij met zijn handen in zijn zij voor me staan, kijkt me heel wijs, zelfs 'n tikkeltje arrogant aan en zegt 'Daarom is geen reden, als je van de trap af valt ben je zo beneden. En dan nu graag een goed antwoord'.
Toen moest ik toch heel even m'n best doen om niet te lachen!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Gast zo 5 dec 2010 - 19:51

Hahaha geweldig die bijdehante opmerkingen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Gast wo 8 dec 2010 - 3:28


We waren laatst aan het benoemen wie er 'meneren' zijn, en wie 'mevrouwen'. Dus: 'Wat is oma?' Fenne: 'Een mevrouw'. En wat is opa? 'Een meneer.'

En toen ik vroeg: Wat is papa?

'Papa is gek mama, goed gek!' :P


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leuke uitspraken topic Empty Re: Leuke uitspraken topic

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 38 1, 2, 3 ... 19 ... 38  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum