Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 5:48

Bij ons zijn ze zowat alle bushaltes aan het vernieuwen. Voordat men onze straat in kan rijden kan je dus ook links, maar wij moeten naar rechts.
Nu is het dus tijdelijk afgezet waardoor we dus een klein stukje moeten omrijden.
Helaas houden veel mensen zich niet aan die regel en spookrijden dus een stukje.
Ik heb kijk op de straat en zie dus vaak zat dat ze ff dat stukje erlangs rijden om vervolgens op de goede kant te rijden.

Sommigen hebben ook echt geen geduld en kunnen blijkbaar niet lezen!
Bovendien is het nog gevaarlijk ook, want ik zag het laatst bijna mis gaan toen een gek langs reed en bijna tegen de bus zat die van de andere kant op dezelfde baan kwam.

Stomme mensen! Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Sarah1985 za 10 sep 2011 - 5:50

irritant is dat he onze straat is een u vorm en eenrichtingsverkeer 9 van de 10 auto's rijd van de verkeerde kant erin. Gevolg dat je heel vaak mensen tegen komt in het korte stuk van de u. Ik ga dan echt niet aan de kant.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 5:54

Sarah1985 schreef:irritant is dat he onze straat is een u vorm en eenrichtingsverkeer 9 van de 10 auto's rijd van de verkeerde kant erin. Gevolg dat je heel vaak mensen tegen komt in het korte stuk van de u. Ik ga dan echt niet aan de kant.

Dat snap ik, zou ik ook niet gauw doen iig, maar als die ander niet achteruit wilt rijden dan doe ik het toch maar en echt een keuze heb ik dan niet. Wel zou ff goed boos kijken naar diegene.

Trouwens gister zag ik een politieauto het ook doen. Mijn man zei dat ze dan misschien iemand achterna gingen, maar dan nog vind ik het niet kunnen met of zonder sirene (was zonder).
Stel als er een bus of een auto keihard aankomt kunnen ook zij de klap niet tegen houden dus diegene die spookrijd is dan altijd fout ondanks dat de ander misschien (te) hard reed.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 6:09

In zo'n situatie vind ik het ook niet kunnen inderdaad.

Wij moeten ook een stuk tegen de richting in op dit moment, maar dat komt omdat ze hier zo achterlijk zijn om een 1 richtingstraat af te sluiten, zodat we er niet meer in kunnen. Ik wil toch echt mijn eigen straat in, dus nu rijden we een deel tegen het verkeer in, zodat we onze straat in kunnen (met het verkeer mee gewoon).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 7:00

Weetje, ik denk dat ze best kunnen lezen maar gewoon even haast hebben en niet weten wat ze met de situatie moeten.. Mijn tomtom stuurt me dan ook 100 keer om terwijl ik eerder vertrek ivm dit soort situaties. Ik doe het dus ook wel eens. Op jaarbasis 2 keer in een uitzonderlijk geval. Als je werkt en afstanden moet rijden kan het eens voorkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 7:02

Caribbeanlover schreef:
Sarah1985 schreef:irritant is dat he onze straat is een u vorm en eenrichtingsverkeer 9 van de 10 auto's rijd van de verkeerde kant erin. Gevolg dat je heel vaak mensen tegen komt in het korte stuk van de u. Ik ga dan echt niet aan de kant.

Dat snap ik, zou ik ook niet gauw doen iig, maar als die ander niet achteruit wilt rijden dan doe ik het toch maar en echt een keuze heb ik dan niet. Wel zou ff goed boos kijken naar diegene.

Trouwens gister zag ik een politieauto het ook doen. Mijn man zei dat ze dan misschien iemand achterna gingen, maar dan nog vind ik het niet kunnen met of zonder sirene (was zonder).
Stel als er een bus of een auto keihard aankomt kunnen ook zij de klap niet tegen houden dus diegene die spookrijd is dan altijd fout ondanks dat de ander misschien (te) hard reed.
Jezus! Niet vinden kunnen? Nadenken is lastig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Minx za 10 sep 2011 - 7:48

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Heilig%20boontje
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  silly-one za 10 sep 2011 - 20:35

Dan vind ik het irritant dat er zoveel auto's bestaan zonder richtingaanwijzers. Of in elk geval werkzame richtingaanwijzers. Op de snelweg levensgevaarlijk en zeker als ik op de motor zit hou ik er altijd rekening mee. Plus dat mensen slecht kunnen inschatten wat de snelheid van de medeweggebruikers is.

In het verkeer zullen er altijd asociale rijders zijn en helaas voor de rest moeten we het er mee doen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 20:41

Hier is een weg zo goed als opgebroken. En sommige mensen wagen het om te gaan spookrijden. Ik rijd ze allemaal klem. Want het is omrijden, zoals het al jaren is geweest, niet spookrijden. angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Darius za 10 sep 2011 - 23:42

Hier is ook een stuk weg wat alleen voor fietsers en bestemmingsverkeer is. Er ligt een gewone weg met flitspaal naast. Gevolg: zoveel auto's die lekker hard over dat andere weggetje scheuren. En dan ga ik op mn fietsie dus echt niet aan de kant. Grrr!
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 0:07

Pippa schreef:In zo'n situatie vind ik het ook niet kunnen inderdaad.

Wij moeten ook een stuk tegen de richting in op dit moment, maar dat komt omdat ze hier zo achterlijk zijn om een 1 richtingstraat af te sluiten, zodat we er niet meer in kunnen. Ik wil toch echt mijn eigen straat in, dus nu rijden we een deel tegen het verkeer in, zodat we onze straat in kunnen (met het verkeer mee gewoon).

Nou je moet het niet, want het mag gewoon niet dus moet je gewoon omrijden. Wat jij doet is net zo fout als hier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gast zo 11 sep 2011 - 0:09

Lorna mercedez schreef:Weetje, ik denk dat ze best kunnen lezen maar gewoon even haast hebben en niet weten wat ze met de situatie moeten.. Mijn tomtom stuurt me dan ook 100 keer om terwijl ik eerder vertrek ivm dit soort situaties. Ik doe het dus ook wel eens. Op jaarbasis 2 keer in een uitzonderlijk geval. Als je werkt en afstanden moet rijden kan het eens voorkomen.

Nou dan hebben er veel haast en dat lijkt me stug. Het is gewoon lui zijn en daar heeft een tom tom niks mee te maken aangezien het van te voren duidelijk staat aangegeven dmv borden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in! Empty Re: Eigenwijze mensen rijden hier tegen het verkeer in!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum