Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

+22
minoessepoes
*Rainbow
M-G
xxDila
Mamsie
Roze Roos
Ella
Arwyn
Smurf
PrimaBella
Alias
Lotus
Merai
Laquisia
Blond
smooch
BJA
Zininzon
JD
Tsjip
Caroow
Jeanette
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:25

En dan bedoel ik niet alleen tegen je eventuele partner, maar ook familie en vrienden.

Ben jij iemand die dat makkelijk zegt, of ga je er van uit dat ze het wel weten? Ik zeg zelf heel snel wat ik denk en voel, dus hiermee ben ik niet zuinig. Ik zeg dagelijks tegen mijn vriend dat ik van hem hou, verder zeg ik het heel erg vaak tegen mijn moeder, mijn zusje, de man van mijn moeder, en mijn ex-stiefvader als ik hem zie. En toen mijn beste vriendin en ik nog on speaking terms waren, zei ik het ook wel eens, zij ook.

Wil jij het graag horen of geloof je het zo ook wel? En als je het graag hoort is dat dan omdat je bevestiging zoekt of omdat het gewoon zo heerlijk voelt te weten dat er mensen zijn die van je houden?

En zeg jij makkelijk "ik hou van je"?

I love you Tea


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:27

Ik zeg het nooit.
Nu ben ik al helemaal niet zo van het tonen van mijn gevoelens, maar mocht ik het een keer zeggen, dan zal het ook op z'n Engels zijn, want in het Nederlands vind ik het niet klinken, op de 1 of andere manier.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 4:40

Ik zeg het wel regelmatig ja.
En vind het ook fijn om te horen dat andere van mij houden smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Jeanette za 19 maa 2011 - 4:44

Om eerlijk te zijn niet. Nu heb ik ook geen partner, want tegen mijn ex zei ik het wel op bepaalde momenten. Tegen vrienden en familie geef ik gewoon aan dat ze belangrijk voor me zijn, maar daartegen zeg ik geen 'ik hou van je'.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Caroow za 19 maa 2011 - 4:45

Tegen mijn vriend zeg ik het vaak. Heel vaak. Ik ben echt een enorme slijmbal smile
Maar hij is wel de enige tegen wie ik het zeg eigenlijk..
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Tsjip za 19 maa 2011 - 4:57

Caroow schreef:Tegen mijn vriend zeg ik het vaak. Heel vaak. Ik ben echt een enorme slijmbal smile
Maar hij is wel de enige tegen wie ik het zeg eigenlijk..

+1

Tsjip
Prater
Prater

Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:01

Ik zeg het eigenlijk alleen tegen mijn vriend.

Ik hou echt ontzettend veel van mijn ouders maar spreek dat niet uit. Dat laat ik liever op andere manieren zien, door leuke dingen samen te ondernemen etc. Ik weet ook dat zij weten dat ik ontzettend van hun houd.

Misschien dat ik het ga zeggen als ze binnekort ruim 5 weken naar Australie gaan. Wel eens goed om over na te denken misschien Embarassed Ik ga ze dan wel ontzettend missen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  JD za 19 maa 2011 - 5:02

ik zeg het ook alleen tegen mn vriend.

ik zou het wel willen zeggen tegen mijn ouders bijvoorbeeld, maar heb dit gewoon niet zo meegekregen in mijn opvoeding. wij hebben dat nog nooit tegen elkaar gezegd, dus vind het zo raar om dat opeens te zeggen...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 5:09

Ik zeg het nooit
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:10

Weet je dat het heel moeilijk is om zoiets te zeggen tegen iemand? Ik kon het ook nooit, tot ik een aantal mensen verloor in mijn leven en het psychisch slecht ging met me.






Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:11

Zininzon schreef:Ik zeg het nooit

Waarom niet? Vind je het eng? Onnodig?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  BJA za 19 maa 2011 - 5:19

Ik zeg het nooit, want vind het moelijk om mijn gevoelens op die manier te uiten.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Zininzon za 19 maa 2011 - 5:21

Tea-Leaf schreef:
Zininzon schreef:Ik zeg het nooit

Waarom niet? Vind je het eng? Onnodig?

Ik heb geen relatie (tegen mijn ex zei ik het wel) en bij mijn ouders en vrienden is het niet gebruikelijk om dit te zeggen (ze zeggen het ook niet tegen mij).
Zininzon
Zininzon
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  smooch za 19 maa 2011 - 5:24

*Marietje* schreef:ik zeg het ook alleen tegen mn vriend.

ik zou het wel willen zeggen tegen mijn ouders bijvoorbeeld, maar heb dit gewoon niet zo meegekregen in mijn opvoeding. wij hebben dat nog nooit tegen elkaar gezegd, dus vind het zo raar om dat opeens te zeggen...

+1
Maar ik merk dat we nu ouder worden het wel vaker wordt gezegd. Ik voelde me eerst ongemakkelijk bij, maar het went nu wel. Vreemd dat het zo raar moet zijn terwijl het je ouders/broers/zussen zijn.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Blond za 19 maa 2011 - 5:31

BJA schreef:Ik zeg het nooit, want vind het moelijk om mijn gevoelens op die manier te uiten.

+1
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Laquisia za 19 maa 2011 - 5:34

Ik zeg het wel eens tegen mijn moeder maar niet vaak.
Een vriendin zegt het weleens tegen mij maar ik zeg het nooit terug.
Ik heb geen partner maar tegen mijn ex zei ik het relatief vaak.

Ik vindt het moeilijk om tegean anderen behalve mijn moeder te zeggen dat ik van ze houdt. Ik zeg wel dat ik veel om ze geef en dat ze een belangrijk persoon in mijn leven zijn. Niet vaak maar af en toe op momenten die erg dierbaar voor mij zijn in de relatie met die persoon.
Laquisia
Laquisia
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1531
Registratiedatum : 05-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:38

Ik zeg het af en toe tegen mijn vriend en tegen mijn vader en moeder, en ik heb het wel eens tegen twee van mijn allerbeste vriendinnetjes gezegd.

Ik ben er wel spaarzaam mee, omdat het bijzonder moet blijven. De waarde van die woorden moet wel hoog blijven als je het vaak zegt, wordt dat minder naar mijn idee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:47

Wel regelmatig tegen mijn vriend, maar niet tegen andere mensen.
Ik heb dat toen ik klein was wel heel veel tegen mijn moeder gezegd. Dan bracht ze me naar bed en dat zeiden we het even in allerlei talen tegen elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Merai za 19 maa 2011 - 5:49

Ik zeg het tegen mijn vriend wel vaak en soms tegen goede vriendinnen maar ik ben er wel zuinig mee, ik zeg het alleen op de momenten dat het echt kriebelt van binnen smile Mijn vader zegt heel soms dat hij van me houdt en dan zeg ik wel dat ik ook van hem hou maar uit mezelf heb ik dat nog niet gezegd tegen hem.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:51

Tegen andere mensen dan mijn vriend volgens mij nooit. Oh ja, ik heb het trouwens een keertje gezegd tegen een vriendin en tegen mijn ouders toen er ruzie was geweest.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Lotus za 19 maa 2011 - 5:55

Ik zeg dat nooit, geloof ik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 5:57

Behalve dan tegen mijn man eigenlijk nooit. Wel dat ik mensen lief vind, maar ook dat zeg ik niet zo extreem vaak. Hoe vaak heb ik eigenlijk geen idee van, dat hangt een beetje van het moment, de situatie en hoe ik me voel af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:24

Nooit tegen m`n ouders of familie..

Tegen vrienden soms..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gast za 19 maa 2011 - 6:25

Nooit en tegen niemand eigenlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Alias za 19 maa 2011 - 6:26

Ik zei het wel toen ik nog een relatie had vaak tegen mijn vriend. Tegen een vriendin heb ik het ook weleens gezegd, verder volgens mij niet.
Tegen mijn katten zeg ik het wel heel vaak. Dat is niet zo eng ofzo denk ik, maar zeker niet minder waar.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen? Empty Re: Hoe vaak zeg jij "Ik hou van je" tegen mensen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum