Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 8:30

Zo ja, dan zou via de pm graag advies willen vragen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:36

Ik! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  mzcharlotte ma 18 jun 2012 - 8:37

Ik niet, maar ik hoop dat de reden waar je het om vraagt niet ernstig is?
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:40

Ik wil ook wel het een en ander proberen uit te zoeken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Sanne ma 18 jun 2012 - 8:41

Ik ook, dus je mag me altijd een pm sturen, dan kijk ik of ik je kan helpen. Het familierecht is breed, van het ene onderdeel weet ik meer dan van het andere, maar ik kan het altijd uitzoeken voor je.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Gast ma 18 jun 2012 - 8:43

Ik smile

Typ echt net de laatste letter van mijn scriptie over gelijkwaardig ouderschap na echtscheiding en de rechtspositie van de vader.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 8:48

Zo, wat een reacties!

PB, jou ga ik zéker een pm sturen zometeen. Het kan best zijn dat ik anderen van jullie ook nog een pm stuur, maar ik heb via pm ook al enkele reacties gehad. Voor nu dus heel erg bedankt, ik hoop van harte dat er wat positiviteit uit voort zal vloeien.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  luisa ma 18 jun 2012 - 8:54

ik ben jurist, maar zit tegenwoordig niet meer zo in het familierecht. Powerbabe zo te lezen wel.
Maar ik wil je er wel op wijzen dat het (familie)recht heel specifiek is en ingewikkeld kan zijn. Ik zou daarom niet alleen afgaan op adviezen die je hier krijgt. Als advies wel, maar m.i. niet om gelijk actie te ondernemen. Niks ten nadele overigens van diegene wie hier hulp aanbieden, geen idee wat voor opleiding/baan zij hebben.
hoewel ik gezien eerdere posts van je wel vermoed waar het over gaat. Aan scriptie te zien weet PB daar wel het een en ander van. Sterkte in ieder geval.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Lady4 ma 18 jun 2012 - 8:56

Het is een hele geschiedenis inmiddels, maar voor nu is het vooral een financiële kwestie die speelt. Misschien valt dit wel helemaal niet onder het familierecht, maar de situatie is hierdoor wel ontstaan.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  luisa ma 18 jun 2012 - 9:00

Ik hoop dat je in ieder geval wat wijzer wordt en misschien duidelijkheid krijgt.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht? Empty Re: Zijn hier juristen of mensen met kennis van familierecht?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum