Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

+20
Rapunzel
NerdChic
CCC
loura
Sorella
PluDan
SoGood
SuperGrover
nina
Lotus
bolus26
Suus
Tiana
Tullow
Ugly Betty
Caro
sanne-84
Lavendel
Antibes
Bet Weter
24 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:33

Dromertje schreef:dat ik nodig wat kilo's erbij moet hebben en dat ik nodig naar de kapper moet.

Hier heel wat kilo's eraf en inderdaad ook naar de kapper Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  PluDan vr 5 aug 2011 - 7:34

Chipp schreef:
Suus schreef:Meestal vind ik dat ik er wel mee door kan. Over mijn gezicht ben ik wel tevreden, mijn haar wisselend. Ik vind mijn buik eigenlijk altijd te dik, maar hangt van de kleding af of me dat opvalt. Voor de rest ben ik wel tevreden.

+1

+ 2
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Sorella vr 5 aug 2011 - 7:36

Bij mij hangt het er vanaf wat ik net daarvoor op de weegschaal heb gezien. Over het algemeen vind ik mijn lijf vreselijk en mijn gezicht hangt erg af van mijn humeur. Ik heb er goede en slechte dagen tussen zitten!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  loura vr 5 aug 2011 - 9:27

Ik had het er van de week met mijn vriend over, vroeger was ik namelijk echt nooit tevreden. Mijn benen te dik, mijn huid te wit, mijn haren te dun mijn middel te dun noem maar op. Maar in de loop van de jaren ben ik mezelf gaan accepteren en ben ik tevreden. Niet 100% maar ja het is je lichaam en je moet het er maar mee doen haha. Ik denk dat hoe ouder je wordt hoe makkelijker je er mee om kan gaan. Het helpt ook als je gewoon leuke kleding draagt natuurlijk, want als je je goed kan aankleden dan vallen de min punten van je lichaam minder op.
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 9:31

Ehmm.. Nou toen ik net in de spiegel keek, dacht ik echt 't volgende;

".. Daar was ik weer. Damn ik zie echt scherper met die bril op :/ En eigenlijk vind ik mezelf er ook wel leuker uitzien met bril.. Of toch niet op? *bril op en af*. Waarom .. Is mijn haar niet lichter nadat ik 't blond heb geverfd.... Ik moet écht aan de lijn, die buik is zoo vies.... Naja misschien na 't weekend.. Ik zou best 't kunnen hardlopen.. Maar ik fiets al elke dag bijna een uur.. Je overdrijft.. Ja nouja, ongeveertje. Niet hardlopen.. nahh k heb hier geen zin meer in; ik ben te dik, heb een puistje op m'n neus... Maar ik heb nog Kinder chocolade liggen en pringles, ik heb weer hard gewerkt en heb weekend; 't zal me worst wezen."

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  CCC vr 5 aug 2011 - 9:36

Vandaag dacht ik na lange tijd weer eens: ik zie er goed uit! smile Maar wisselt wel heel erg, ene dag vind ik mezelf enorm dik... Andere dag zoals vandaag voel ik me mooi, slank (slanker dan voorheen), mijn gezicht vind ik trouwens altijd wel stralen, mooie uitstraling... Als ik me niet lekker voel, gaat het meer over mijn buik/heupen/ billen zeg maar...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 9:39

Stylegirl schreef:Ik zie in de spiegel iemand die dik is en waar ik van walg, het grootste deel van de tijd.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  NerdChic vr 5 aug 2011 - 20:59

Als ik in de spiegel kijk zie ik alleen maar mijn buik. Niet dat ik dik ben, maar ik vind hem wel dik. Ik erger me er kapot aan...Ik wil eens blij kunnen zijn met wat ik zie. Met mijn gezicht ben ik vaak wel tevreden, maar ook niet altijd. Dat ligt volkomen aan mijn bui.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  SoGood vr 5 aug 2011 - 21:09

Gisterenavond dacht ik oh my god, wat zit mijn haar geweldig!!

Vanochtend dacht ik allemaal maar oh my god.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Rapunzel vr 5 aug 2011 - 21:20

Dat verschilt. 's ochtends denk ik meestal bleh, wat een ziek hoofd. En als ik me dan heb aangekleed, opgemaakt en mijn haar heb gedaan vind ik mezelf wel mooi. Vind ik mezelf niet mooi, dan ga ik net zo lang door tot ik wel tevreden ben. Daar heb ik natuurlijk niet altijd tijd voor, dus op mijn werk ben ik vaak ontevreden over hoe mijn haar zit. Over mijn figuur ben ik wel tevreden met kleren aan, maar naakt ben ik toch niet helemaal gelukkig als ik in de spiegel kijk...
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Sweety vr 5 aug 2011 - 21:28

" Meid wat sta je toch weer verschrikkelijk voor de spiegel. Er moet iets aan je veranderen. Uiterlijk kan er wel mee door maar je innerlijk. Wanneer wordt je toch eens sterk en kies je voor jezelf en wacht je niet op anderen! Je zal zelf een keuze moeten maken die niemand anders voor je gaat maken! Ga je op deze manier verder met de kans dat je hart weer gebroken gaat worden of stop je ermee?! Maak toch eens een beslissing! Maar verder zie je er wel goed uit hoor... Beetje make up op doen."

Ik zie meer mijn innerlijk dan mijn uiterlijk als ik voor de spiegel sta. En de ene keer ben ik er blijer mee dan een andere keer. Voor uiterlijk denk ik aan mee-eters die op mijn neus zitten en dus weg moeten en dat ik een beetje dikke buik heb. Verder valt het wel mee.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 21:32

Bet Weter schreef:Haal je jezelf steeds neer? Of denk je ook wel eens: wauw ik zie er goed uit? Oftewel: hoe kritisch ben je op je eigen spiegelbeeld?

Dikgedrukte is helaas altijd op mij van toepassing. Ik kan niet naar mezelf kijken zonder die drilbenen en die blubberbuik te zien, om nog maar niet te spreken over die bibberarmen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 21:33

Stylegirl schreef:Ik zie in de spiegel iemand die dik is en waar ik van walg, het grootste deel van de tijd.

Dit dus eigenlijk ...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 21:35

Ik vind mezelf leuk als ik in de spiegel kijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  PluDan vr 5 aug 2011 - 21:52

Alex schreef:
Stylegirl schreef:Ik zie in de spiegel iemand die dik is en waar ik van walg, het grootste deel van de tijd.

Dit dus eigenlijk ...

hug hug
PluDan
PluDan
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1506
Punten : 1718
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 0:55

Meestal ben ik wel tevreden. Ik ben wie ik ben en kan er weinig aan veranderen op dat moment.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Highway za 6 aug 2011 - 1:02

Als ik nu in de spiegel kijk: zo je ziet er al een stuk beter uit dan 3 maanden geleden maar er is nog een hoop werk aan de winkel.

Ik ben nu zeker meer tevreden als eerst maar nog niet goed genoeg smile
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Merai za 6 aug 2011 - 3:29

chococupcake schreef:Vandaag dacht ik na lange tijd weer eens: ik zie er goed uit! smile Maar wisselt wel heel erg, ene dag vind ik mezelf enorm dik... Andere dag zoals vandaag voel ik me mooi, slank (slanker dan voorheen), mijn gezicht vind ik trouwens altijd wel stralen, mooie uitstraling... Als ik me niet lekker voel, gaat het meer over mijn buik/heupen/ billen zeg maar...

+1 zo ongeveer, al kan ik me ook wel druk maken om mijn gezicht, meestal ben ik er wel tevreden mee maar als ik dan foto's terug zie Evil or Very Mad
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Bet Weter za 6 aug 2011 - 3:42

Ik vind mezelf meest van de tijd mooi als ik in de spiegel kijk. Ik vind het wel shocking hoeveel mensen zichzelf hier niet mooi vinden. Laatst las ik een artikel dat echt 95% van de vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Jammer toch eigenlijk?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 4:25

Bet Weter schreef:Ik vind mezelf meest van de tijd mooi als ik in de spiegel kijk. Ik vind het wel shocking hoeveel mensen zichzelf hier niet mooi vinden. Laatst las ik een artikel dat echt 95% van de vrouwen zichzelf niet mooi vinden. Jammer toch eigenlijk?
ik vraag me af hoe dat komt. Ik ken niet heel veel mensen die onzeker over hun lichaam zouden hoeven zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Zwoesj za 6 aug 2011 - 4:45

Ik ben niet tevreden. Maar dat is denk ik meer tijdelijk. Mijn huid heeft slechte zin, ben ietsjes aangekomen en mijn haar is net stro. Maar ach, zo hebben we allemaal wel eens wat te klagen.
Overall had ik wel ietwat knapper willen zijn, maar we kunnen niet alles hebben smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 6 aug 2011 - 5:07

De laatste tijd kijk ik liever niet in de spiegel, ik heb een beetje een dip wat dat betreft.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? - Pagina 2 Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum