Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

+5
Jeanette
Lieke128
Zonnetje
Antibes
Arwyn
9 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:25

.. vind je het fijn om naar jezelf te kijken? zie je veel positieve punten? of zie je alleen maar negatieve punten en vermijd je de spiegel liever?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:26

Biecht hier op dat ze elke avond voor en/of na het douchen naakt voor de spiegel staat angel Vermijd hem dus niet, whaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:26

Ik zie mezelf ongeveer 10 kilo zwaarder dan dat ik in werkelijkheid ben helaas...!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:26

Reva, en wat zie je dan? Vind je het fijn om jezelf te bekijken?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:27

Purple schreef:Ik zie mezelf ongeveer 10 kilo zwaarder dan dat ik in werkelijkheid ben helaas...!

En hoe komt dat als ik vragen mag?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:27

De laatste tijd ben ik tevreden als ik in mijn eigen spiegel kijk.
In pashokjes altijd wat minder..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:28

Ik ben meestal tevreden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:29

Princess schreef:In pashokjes altijd wat minder..
Ik vind mezelf juist slanker lijken in de spiegels in de kledingwinkels... :shock: Ik dacht ook een keer gelezen te hebben dat die spiegels iets gebogen staan waardoor je langer en slanker lijkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:29

Isabella schreef:En hoe komt dat als ik vragen mag?
Ik heb geen idee. Dat heb ik mijn hele leven al en mijn moeder ook. Als ik mijn jurkjes zie, vraag ik me hoe ik daar in pas. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:31

Purple schreef:Ik vind mezelf juist slanker lijken in de spiegels in de kledingwinkels... :shock: Ik dacht ook een keer gelezen te hebben dat die spiegels iets gebogen staan waardoor je langer en slanker lijkt.

Ohh, nou dan kom ik bij de verkeerde winkels :p
Ik vind het altijd verschrikkelijk, zo dicht op de spiegel omdat het hok te klein is, en dan nog vol in TL-licht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:32

Messtal ben ik best tevreden, somswil ik alles veranderen. Ik vermijd de spiegel nooit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:34

Isabella schreef:Reva, en wat zie je dan? Vind je het fijn om jezelf te bekijken?

Ik sta meestal gewoon even te kijken of ik ben aangekomen/afgevallen, hoe mn taille eruit ziet, of ik nog rare/enge dingen zie, hoe mn borsten hangen :P, hoe dik mn buik is, of het linker- of rechterzijaanzicht er dikker uitziet, afdekken/inhouden/wegtrekken hoe 't mooi zou zijn, heb altijd wel wat te doen angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:35

Ik vind dat ik nu mooier ben dan voor de zwangerschap.
Door mijn dikkere buik is de rest nu weer wat meer in proportie :P

Maar die onderkin zou best weg mogen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 5:38

Een leuke vooral vrolijke meid zie ik. Die goed bezig is weer met afvallen Very Happy Ik vermijd de spiegel niet dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Arwyn za 28 mei 2011 - 5:43

Ik zie gewoon mezelf, haha.
Ik zie de positieve punten, vind mezelf best een leuke meid om te zien. Niet heel opvallend en geen super geweldig figuur, maar ik schaam me echt niet voor mezelf. Daarnaast zie ik toch ook al gauw die dikke buik en daar kan ik me wel aan storen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:38

Reva schreef:Biecht hier op dat ze elke avond voor en/of na het douchen naakt voor de spiegel staat angel Vermijd hem dus niet, whaha.

Haha dat doe ik ook!
Ben jij nou de Reva uit het dagtopic, of was dat Reza? Haal jullie namen altijd door elkaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Antibes za 28 mei 2011 - 6:49

Zolang ik naar mijn gezicht kijk ben ik blij, het is jammer dat ik zo zwaar ben. Mijn lijf is gewoon niet mooi, dik, bah.. Maar verder ben ik wel blij met de spiegel.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:51

Ene keer denk ik 'ja leuk meisje!', andere keer denk ik 'gatverdamme'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Zonnetje za 28 mei 2011 - 6:54

Dat verschilt heel erg. Meestal vind ik mezelf wel oke. Ik vind mezelf niet heel knap en kan me storen aan mijn wat grotere neus en smal gezicht. Van de andere kant vind ik wel dat ik mooie ogen en mooie lippen heb. Mijn haar vind ik ook wel oke, zeker nu ik gisteren naar de kapper ben geweest.

Ik kijk best vaak in de spiegel eigenlijk.


Laatst aangepast door zonnetje op za 28 mei 2011 - 6:57; in totaal 1 keer bewerkt
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 6:55

Ik heb echt een hekel aan de spiegel. Vreselijk. Ik ben dan ook niet tevreden over mijn lichaam. Ik vind het te hobbelig en bobbelig en er moeten nodig wat kilo's af..

Edit: Mijn gezicht ben ik wel tevreden over, al vind ik mijn neus echt bluh. Mijn huid reageert heel snel op stress en dat is dan ook zichtbaar, wel jammer. Mijn ogen vind ik wel mooi, en mijn gebit ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast za 28 mei 2011 - 22:15

Verschillend. De ene dag vind ik dat ik er goed uit zie en de andere dag baal ik van mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Lieke128 za 28 mei 2011 - 22:27

Ik zie een meisje, ik zie niet mezelf. Al komt dat wel steeds meer. Ik moet wennen aan de nieuwe 'ik', omdat ik voor mijn gevoel (te?) veel veranderd ben afgelopen jaar.
Het is niet negatief, maar als ik verder na ga denken dat ík dat ben, vind ik het nog wel moeilijk, soms...

Lieke128
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 308
Punten : 346
Registratiedatum : 08-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Jeanette za 28 mei 2011 - 22:34

_Liv schreef:Verschillend. De ene dag vind ik dat ik er goed uit zie en de andere dag baal ik van mezelf.

+1

En vaak sta ik te kijken hoever ik mijn buik in moet houden zodat er zoveel af mag.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast zo 29 mei 2011 - 0:11

Als ik mezelf aan de voorkant zie ben ik tevreden.. Als ik me omdraai vind ik het lelijk.. Mijn kont is niet strak genoeg, ik zie dan ineens lovehandles (die ik niet zie als ik mezelf aan de voorkant bekijk) en de achterkant van mijn bovenbenen vind ik ook vreselijk..

Daarom ben ik blij dat je voornamelijk je eigen voorkant ziet haha :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Zwoesj zo 29 mei 2011 - 0:20

Ik ben momenteel absoluut niet blij met mijn spiegelbeeld. Ik vermijd hem niet, maar loop er zeker niet extra naartoe!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zie jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum