Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

+22
Ambivalence
M_as
Mysterious
SoGood
Suus
Silva
Cha0s
stargirl
Blond
Sterre
Laced
NerdChic
Julia
Zeester
Lotus
Mermaid
Qiara
Jeanette
Zwerver
Toet
Alias
Merai
26 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:10

Vind je jezelf dan okée, of zie je alleen maar negatieve punten?

Bij mij is het het laatste. Ik zit niet zo okée in mijn vel, en als ik (bloot of alleen gezicht) in de spiegel kijk, ben ik niet blij. Ik heb een heel vlekkerig gezicht (allergie?) zie er moe uit, ben wit, mijn haar zit niet zoals ik wil, ik zie overal vet waar ik het niet wil. Nee, ik word er niet blij van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:13

Ik ben veul en veulste dik! En dat is het enige wat ik zie!




Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:13

Minella, als ik goed heb wie je eerst was, is er echt geen reden om te balen als je in de spiegel kijkt!

Ik ben tevreden met mijn figuur, met haar en huid momenteel toch echt wat minder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Merai ma 3 jan 2011 - 11:13

Dat heeft eigenlijk niks met mijn spiegelbeeld te maken maar vooral met mijn gemoedstoestand. Over het algemeen voel ik me wel prima bij wat ik zie maar als ik toch al mijn dag niet heb vermijd ik spiegels liever smile.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:18

Ik vind dat ik er slecht uitzie.. Maar dat is inderdaad ook meer mijn gemoedstoestand. Wil nu wel wat afvallen, maar vooral om wat meer energie te krijgen. Ik kan wel wat kleur gebruiken en moet weer eens wat tijd aan mezelf besteden. (Kapper, zonnebank, wenkbrouwen en wimpers verven enz).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Alias ma 3 jan 2011 - 11:18

Het ging de laatste tijd best goed, maar sinds een week ongeveer schrik ik een beetje van mijn figuur als ik in een spiegel kijk. Mijn buik lijkt iets opgezwollen en ik ben volgens mij sinds de feestdagen toch 2 kilootjes aangekomen. Maar gelukkig ziet mijn gezicht er dan wel weer egaal uit dus dat compenseert een beetje. Verder ben ik meestal wel tevreden als ik in de spiegel kijk. Foto's kijken vind ik meestal echt erger.
Alias
Alias
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 02-12-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Toet ma 3 jan 2011 - 11:20

Een ongelofelijk lekkerding!!

Vooral in mijn micky-mouse pyjama


Laatst aangepast door toetje_ op ma 3 jan 2011 - 11:21; in totaal 1 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:20

toetje_ schreef:Een ongelofelijk lekkerding!!
Nou, ik heb de foto's gezien..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Zwerver ma 3 jan 2011 - 11:21

Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Een ongelofelijk lekkerding!!
Nou, ik heb de foto's gezien..
Hahaha, en ik ook........ silent
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Toet ma 3 jan 2011 - 11:21

Smikkell schreef:
toetje_ schreef:Een ongelofelijk lekkerding!!
Nou, ik heb de foto's gezien..

Sad
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:22

Twellie schreef:Minella, als ik goed heb wie je eerst was, is er echt geen reden om te balen als je in de spiegel kijkt!

Ik was op het vorige forum ook Minella haha, en daarvoor E.milie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Toet ma 3 jan 2011 - 11:23

Oké, ik zal even serieus reageren. Voordat we wéér een topic verpesten.

Ik vind mezelf best oké, mits ik me opgemaakt heb.
Voor het eerst sinds mijn leven vind ik mezelf wel te dik, ik wil sowieso 5 kilo kwijt. In de spiegel zie ik dan nog niet zo, want dan let ik onbewust op mijn houding.
Maar als ik (onverwachtse) foto's van mezelf zie, dan schrik ik echt van m'n hoofd, onderkin, bovenarmen en buik vooral..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 11:32

Minella schreef:
Twellie schreef:Minella, als ik goed heb wie je eerst was, is er echt geen reden om te balen als je in de spiegel kijkt!

Ik was op het vorige forum ook Minella haha, en daarvoor E.milie.

Dat dacht ik ook. Ik had voor het laatst foto's gezien onder je oude naam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Jeanette ma 3 jan 2011 - 12:03

Alias schreef:Het ging de laatste tijd best goed, maar sinds een week ongeveer schrik ik een beetje van mijn figuur als ik in een spiegel kijk. Mijn buik lijkt iets opgezwollen en ik ben volgens mij sinds de feestdagen toch 2 kilootjes aangekomen. Maar gelukkig ziet mijn gezicht er dan wel weer egaal uit dus dat compenseert een beetje. Verder ben ik meestal wel tevreden als ik in de spiegel kijk. Foto's kijken vind ik meestal echt erger.

Hier hetzelfde. En ik ben gewoon lui en moet gaan sporten. Maar ben fanatiek begonnen met de wii fit haha.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Qiara ma 3 jan 2011 - 12:10

Het hangt bij mij van het moment af. Soms vind ik mezelf er wel goed uitzien en op een ander moment weer wat minder. En ik moet eigenlijk wel afvallen, omdat ik volgens mijn bmi te zwaar ben en dat wil ik ook erg graag, maar het wil op het moment niet echt vlotten.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 12:13

toetje_ schreef:Oké, ik zal even serieus reageren. Voordat we wéér een topic verpesten.


Spreek voor jezelf.

On topic: Ik zie overal vet. Mijn armen zijn ongeveer even dik als mijn benen, mijn buik is ongeveer even dik als mijn billen en ik heb een heel groot/bol hoofd met hangogen. Oh én ik ben echt héél wit! Overal! Verder ben ik heel tevreden. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Mermaid ma 3 jan 2011 - 12:17

Ik zie dat ik moet douchen Laughing Morgen wel weer nu moet ik gaan slapen. En ik zie dat ik hard aan mn eindverslag heb gewerkt, heb er rode wangen van.

maar meestal ben ik best tevreden als ik in de spiegel kijk. Ik vind mezelf er gezond uitzien en ben tevreden met mijn uiterlijk. Ik vind mezelf niet extreem mooi maar ook niet lelijk (maar nu even wel met mn vette haar en rode hoofd Laughing )
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 18:51

Ik ben op dit moment wel tevreden. Het kan allemaal wel wat dunner maar het zit mij nu niet in de weg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 19:20

Ik ben op dit moment gewoon tevreden. Dit is al een
hele tijd zo gelukkig. Ik ben wat dikker geweest, wat dunner geweest en dan voelde ik me onzeker enz. Maar ik heb besloten dat ik me niet meer druk ga makennom een vetje meer of minder. Heb alleen mezelf er maar mee, een ander vindt me er niet lelijker om. En wat als ze dat wel vinden, whatever. Waarschijnlijk valt niemand het op want iedereen is daarvoor te druk met zichzelf Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Lotus ma 3 jan 2011 - 19:23

Ik alleen maar dingen die ik niet wil zien. Walg van mezelf.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Zeester ma 3 jan 2011 - 19:58

Ik ben op zich best tevreden. Ik ben ongeveer 8 kilo afgevallen. Nu is het me wel opgevallen dat mijn borsten erg zijn gekrompen. Hier baal ik wel van, is zou zo weer een paar kilo erbij eten om dit te compenseren... Kijk, zo is er altijd wel wat.
Als je lekker in je vel zit, kun je je eigen lichaam ook meer waarderen.
Zeester
Zeester
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 85
Punten : 105
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 20:15

Ik kijk het liefst alleen naar mijn buik. Ik kan maar niet wennen aan mijn dikke kont en bolle wangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Julia ma 3 jan 2011 - 20:20

Niet helemaal tevreden..er moeten nog wat kilo's af van de zwangerschap en ik ben over het algemeen gewoon niet 100% tevreden met mijn uiterlijk. Ben niet lelijk, maar ook niet heel mooi. Vind ik dan smile
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 20:23

Ik ben eigenlijk best wel blij met mezelf op het moment. Alleen mijn buik vind ik niet mooi, maar wordt aan gewerkt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  NerdChic ma 3 jan 2011 - 20:41

Als ik in de spiegel kijk vind ik mezelf niet mooi. Mijn gezicht wel, maar ik vind mezelf te dik. Ik zou graag een paar kilo kwijt willen, maar toch geef ik dan toe aan een vreetbui. Ik weet wel dat ik niet te dik ben, maar zo voel ik mij wel.
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat vind je van jezelf als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum