Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

+20
Rapunzel
NerdChic
CCC
loura
Sorella
PluDan
SoGood
SuperGrover
nina
Lotus
bolus26
Suus
Tiana
Tullow
Ugly Betty
Caro
sanne-84
Lavendel
Antibes
Bet Weter
24 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Bet Weter vr 5 aug 2011 - 0:13

Haal je jezelf steeds neer? Of denk je ook wel eens: wauw ik zie er goed uit? Oftewel: hoe kritisch ben je op je eigen spiegelbeeld?

Bet Weter
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 351
Punten : 372
Registratiedatum : 21-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Antibes vr 5 aug 2011 - 0:16

Combinatie van, hangt er vanaf hoe ik me voel. Als ik me een beetje opgetut hebt ben ik best positief over mezelf en ik vind dat ik een leuk koppie heb. Maar ik ben te dik. Als ik me rot voel, dan is zelfs mijn leuke koppie een lelijke plofkop, haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 0:17

Ik denk: kan er wel mee door, maar het zou beter zijn als er nog 3 kilo af is. En als die 3 kilo eraf is, klaag ik dat ik kleine tieten heb. Conclusie: het is nooit goed haha!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Lavendel vr 5 aug 2011 - 0:18

Verschilt, de ene dag denk ik 'looking goooood' en de andere dag 'wat een lijf en hoofd, laat ik vandaag maar binnen blijven'.


Laatst aangepast door Lavendel op vr 5 aug 2011 - 0:18; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 0:18

Ligt eraan. Ik heb momenten dat ik mezelf wel echt knap kan vinden en dan ben ik blij. Dan kan ik ook wel een tijdje blijven kijken, haha. Maar ik heb ook momenten dat als ik teveel puistjes heb, enorm baal en het liefst weer weg kijk. In ieder geval is mijn zelfbeeld enorm verbeterd door de jaren heen. Mijn uiterlijk ook hoor, ik moest nog even bloeien en iedereen deed dat rond z'n 14/15e en ik deed dat rond mijn 18e/19e. Maar nu ben ik over het algemeen wel tevreden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  sanne-84 vr 5 aug 2011 - 0:19

pff als ik die buik eens kwijt was (want de rest kan er wel mee door)
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Caro vr 5 aug 2011 - 0:24

Antibes schreef:Combinatie van, hangt er vanaf hoe ik me voel. Als ik me een beetje opgetut hebt ben ik best positief over mezelf en ik vind dat ik een leuk koppie heb. Maar ik ben te dik. Als ik me rot voel, dan is zelfs mijn leuke koppie een lelijke plofkop, haha!

+1
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Ugly Betty vr 5 aug 2011 - 0:26

Dat is ook wisselend. Ik ben wel tevreden over mijn figuur, alleen m'n hoofd en haar vaak wat minder. Vooral als mijn krullen alle kanten opstaan behalve de goeie en ik wallen heb...
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Tullow vr 5 aug 2011 - 0:41

Als ik een paar kilo's kwijt ben, zou ik meer tevreden zijn. Als ik nu in de spiegel kijk, zie ik alleen maar die hangbuik. Maar I'm working on it!
Tullow
Tullow
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Tiana vr 5 aug 2011 - 0:45

Ik zie in de spiegel iemand die dik is en waar ik van walg, het grootste deel van de tijd.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Suus vr 5 aug 2011 - 0:50

Meestal vind ik dat ik er wel mee door kan. Over mijn gezicht ben ik wel tevreden, mijn haar wisselend. Ik vind mijn buik eigenlijk altijd te dik, maar hangt van de kleding af of me dat opvalt. Voor de rest ben ik wel tevreden.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 1:01

Ik ben sinds de bevalling veel afgevallen, dus daar ben ik heel tevreden over, zit ruim 12 kilo onder mijn startgewicht, maar zelf vind ik mijn uiterlijk maar suffig op het moment, heb pas mijn haren weer wat korter laten knippen, maar ik vind het telkens maar saai.
Ik zie er moe uit, en ook dat staat me niet aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 1:16

dat ik nodig wat kilo's erbij moet hebben en dat ik nodig naar de kapper moet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  bolus26 vr 5 aug 2011 - 1:23

ik heb echt een heke+ aan mn eigen spiegelbeeld.
mn hoofd en haar gaan wel maar mijn lijf vind ik echt vreselijk. en ja ik doe er wel wat aan maar mn schildklier werkt voor geen meter mee
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Lotus vr 5 aug 2011 - 2:42

Heel soms ben ik wel blij met wat ik zie, maar meestal zie ik vooral een veel te dikke buik.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 3:05

Suus schreef:Meestal vind ik dat ik er wel mee door kan. Over mijn gezicht ben ik wel tevreden, mijn haar wisselend. Ik vind mijn buik eigenlijk altijd te dik, maar hangt van de kleding af of me dat opvalt. Voor de rest ben ik wel tevreden.

+1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 3:56

Meestal ben ik wel redelijk blij met wat ik zie.. Ik vind alleen dat ik een hangkont en cellulite bovenbenen heb dus mijn achterkant vermijd ik een beetje :P En verder vind ik dat mijn huid mooier kan.. van een afstand ziet het er prima uit maar van dichtbij zie ik glimplekjes, droge plekjes en porieen.. ik wil helemaal mat zijn Laughing

Ik moet alleen wat met mijn haar doen. Doe er nu niets mee en doe er altijd maar weer een spelt of elastiekje in.. Als ik het stijl dan is het echt zo mooi lang en glanzend.. maarja dan moet ik elke keer stijlen en daar ben ik weer te lui voor. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 4:19

Niks wat erg genoeg is om te onthouden, want ik weet het serieus niet...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  nina vr 5 aug 2011 - 4:34

Op dit moment kijk ik naar mn rechterbil en die is helemaal blauw..

Omdat ik gister van de trap ben gevallen... Sad Embarassed
(en bloedverdunners werken niet mee qua blauwheid, integendeel)
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  SuperGrover vr 5 aug 2011 - 5:54

Niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik ben eigenlijk best wel tevreden met mezelf. Ik kijk in de spiegel en denk: goh wat heb ik een bolle kont. Wat vrouwelijk Very Happy Ik heb de laatste tijd ook z.g.a. geen pukkels meer, ik denk dat ik daar overheen gegroeid ben. En mijn haar, tja, dat zit nou eenmaal op mijn hoofd. Ik zou het eigenlijk vaker moeten stijlen, maar goed, boeiend. Ook ben ik best wel tevreden over mijn figuur, ook een godswonder haha smile Alleen heb ik nog een aantal hele lelijke en pijnlijke littekens, omdat mijn lichaam keloïdlittekens maakt, die wil ik nog eens laten weghalen bij een plastisch chirurg. Moet alleen nog uitzoeken hoe dat zit qua verzekering, en daar ben ik dan eigenlijk weer te lui voor.

Edit: Oh ja, en ik zou graag iets meer spieren willen hebben. Geen beenspieren, die heb ik wel, maar buikspieren/rugspieren/armspieren. Ik ben echt een dweil.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 5:57

Ik denk dan: O help, komt dit ooit nog goed? Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 6:08

Ik ben 9 van de 10 keer wel tevreden met mezelf.

Heb alleen soms wat wondjes in m'n gezicht als ik moe ben, en een dikke buik als ik een weekend veel gesnoept en gegeten heb. Dan baal ik van mezelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  SoGood vr 5 aug 2011 - 6:22

Ik heb net gekeken en het zag er goed uit, alleen nog een laagje extra mascara. Ik ga zometeen met vriendinnen uit eten en daarna stappen.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:00

"Je hebt je best gedaan. Het wordt er niet veel beter van. Maar ze moeten het er maar mee doen". Dat is eigenlijk iets dat ik elke dag tegen mezelf zeg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gast vr 5 aug 2011 - 7:23

Ligt er aan waarom ik in de spiegel kijk.

' Ochtends denk ik vaak; nou, schiet niet op met die kilo's he?
Maar als ik me 's avonds om kleed oid dan bekijk ik hoe ik er uit zie, of de kleren leuk zijn en ben ik meestal weer heel positief.

Ik wil wat afvallen, maar ik 'val mezelf er gelukkig niet te veel mee lastig'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat denk jij als je in de spiegel kijkt? Empty Re: Wat denk jij als je in de spiegel kijkt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum