Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 38 van 40
Pagina 38 van 40 • 1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Ik zag bij de Albert Heijn een zakje stuiterballen precies in de kleur als jouw avatar. Ik wilde ze bijna meenemen hoe is het met jou?Stuiterbal schreef:haaaiii stormpje....
Gast- Gast
Ik ga me even lekker douchen en dan kom ik even mee beppen ben al een paar daagjes niet zo actief geweest
Gast- Gast
Storm schreef:Ik zag bij de Albert Heijn een zakje stuiterballen precies in de kleur als jouw avatar. Ik wilde ze bijna meenemen hoe is het met jou?Stuiterbal schreef:haaaiii stormpje....
wahahahahaha muts !
Wel goed moet ik zeggen. Ik heb een heel goed gesprek gehad gisteren wat me eigenlijk wel dingen heeft laten inzien. Ik heb voor mezelf besloten dat de hele situatie rondom mijn ex nu eenmaal zo is en ik me daarbij neer ga leggen. Ik laat me niet meer klein krijgen door hem en doe alles in het belang van mijn zoon.
Door die keuze is er best wel een rust over me heen gekomen moet ik zeggen en ik heb vandaag echt lekker genoten met mijn zoon op de kermis !!! En ik zit nu zelf heerlijk op de bank en vind het fijn.... ook zowat de 1e keer.
Gast- Gast
Goed van je, ik heb zoveel respect voor jou! Vond S. het leuk op de kermis? Ik moet je nog terugmailen, maar heb er niet echt puf voor op dit moment.
Gast- Gast
**Storm schreef:Goed van je, ik heb zoveel respect voor jou! Vond S. het leuk op de kermis? Ik moet je nog terugmailen, maar heb er niet echt puf voor op dit moment.
Laatst aangepast door Stuiterbal op di 21 jun 2011 - 9:22; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Gast- Gast
Verdorie, waarom ben ik zoooo klein. Ik kan amper bij het plafond komen op een trappetje. En dat maakt dus dat ik heel erg lelijk heb geverfd.
Gast- Gast
Ooh wat lief van hem! Je pinpas deed het zaterdagavond ook al niet! Weet je waar het aan ligt? klote om te horen dat je bent ingestort..gelukkig heb je een beetje rust kunnen vinden en die M. klinkt als een goede vent.
Gast- Gast
Ja mijn pinpas is helemaal kapot ik heb een nieuwe aan moeten vragen. Ja hij is erg lief voor me en heeft me toch nog een leuke avond bezorgt en uuhhhh op het einde heb ik me 9 flugels naar binnen gegooid en lachend en waggelend naar huis gelopen en ik heb heerlijk geslapen haahahahaha.
Gast- Gast
Absoluut en de booster was helemaal the hot item !!!!!! Ikke wil morgen weer hahaha
Gast- Gast
Stuiterbal, gelukkig gaat het nu weer wat beter met je. Jammer dat je daarvoor eerst moet instorten, maar zo gaat het meestal. Nu lekker genieten met je ventje
Gast- Gast
Jij bent echt knetter!!!Stuiterbal schreef:Absoluut en de booster was helemaal the hot item !!!!!! Ikke wil morgen weer hahaha
Gast- Gast
Storm schreef:Jij bent echt knetter!!!Stuiterbal schreef:Absoluut en de booster was helemaal the hot item !!!!!! Ikke wil morgen weer hahaha
Jij had gewoon met mij mee moeten gaan daarin
Gast- Gast
Ik heb zojuist mijn badkamer, één muur, gesausd... Wat vinden jullie van het contrast?
Let niet op de afwerking. Want kon er niet goed bij, dus moest improviseren....
Let niet op de afwerking. Want kon er niet goed bij, dus moest improviseren....
Gast- Gast
Ik vind het wel mooi!
Hee Maple, jij ook hier?
Hee Maple, jij ook hier?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Haai allemaal! Kom eventjes buurten, maar ga zo lekker op tijd slapen
Suus- Lady Post-a-lot