Dagcafé
+22
Bimbam
Happydobby
May
Leine
ExpressoB
SleepingBeauty
Merai
Zwoesj
Lotus
Curious
Chocolate Cookie
Jordana
Suus
Lejow
Try
Tiana
papilon
Toet
Zininzon
Burn
Moezie
VeryCherry
26 plaatsers
Pagina 40 van 40
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Ik maak altijd de wc schoon vóór er bezoek komt en direct nadat het bezoek weg is (mits ze gebruik hebben gemaakt van de wc, anders hoef ik het niet schoon te maken). Ik vind het echt vies als anderen op mijn wc hebben gezeten (ik vind het ook vies om bij anderen op de wc te zitten overigens)
Haha, op mijn werk duurt het ook altijd heel lang als ik naar de wc ga! Dan doe ik eerst met mn schoen de klep omhoog (die is altijd dicht, IEEEGH) en dan bekleed ik de hele bril met een paar lagen wcpapier. Dan plas ik. Dan doe ik mn broek omhoog, pak ik een prop wcpapier en trek ik daarmee door en die gooi ik er dan nog snel bij. En dan pak ik zeep (IEEEGH) en was ik mn handen. Dan pak ik met mn gewassen handen zeep, was ik ze nog een keer en dan veeg ik mn handen aan mn broek af en toen ik met mn heup de deur open
Gast- Gast
Reva schreef:BOOSTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Die stond eerst altijd voor mijn huis, tien dagen lang met de kermis Daarna de katapult.. Bah, booster veel leuker om te zien (en te doen).
Booster rules !!!!!
Het was voor mij de 1e keer. Ik heb er 4 jaar voor gestaan en elke keer toch maar niet gezien de hoogte. En nu wilde ik mijn angst overwinnen en ben erin gekropen ! Hij is zoooooooooooooooooooooooooooo VET !!! Oh en de katapult staat er ook....
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Ik maak altijd de wc schoon vóór er bezoek komt en direct nadat het bezoek weg is (mits ze gebruik hebben gemaakt van de wc, anders hoef ik het niet schoon te maken). Ik vind het echt vies als anderen op mijn wc hebben gezeten (ik vind het ook vies om bij anderen op de wc te zitten overigens)
Haha, op mijn werk duurt het ook altijd heel lang als ik naar de wc ga! Dan doe ik eerst met mn schoen de klep omhoog (die is altijd dicht, IEEEGH) en dan bekleed ik de hele bril met een paar lagen wcpapier. Dan plas ik. Dan doe ik mn broek omhoog, pak ik een prop wcpapier en trek ik daarmee door en die gooi ik er dan nog snel bij. En dan pak ik zeep (IEEEGH) en was ik mn handen. Dan pak ik met mn gewassen handen zeep, was ik ze nog een keer en dan veeg ik mn handen aan mn broek af en toen ik met mn heup de deur open
Daar zou ik ook een kwartier voor nodig hebben...
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Ik heb trouwens een raar dagje achter de rug... Gisteren natuurlijk ruzie gehad en vanmorgen had ik een gesprek met leidinggevende, puur om m'n hart te luchten en aan te geven dat ik het soms niet meer trek, thuis. Het verbaasde haar niets, ze had het al door. Uiteindelijk goed gesprek geweest, wel veel gehuild. Toen weer terug naar de groep, even tot mezelf proberen te komen, ware het niet dat de ene na de andere collega ineens binnen kwam lopen om dingen te vragen. En bij elke collega die vroeg of het wel ging, was het weer huilen, huilen huilen. En uiteindelijk was ik er klaar mee en wilde ik een knop omzetten, ik wil niet huilen op de groep waar de kinderen bij zijn, maar toen begon m'n collega ineens dat ik best wel mócht huilen en dat het er toch uitmoest. Jaaa, je hebt gelijk en je bent een schat, maar niet nu... Arghhhh, hahaha.
Verder nog stevig gebaald, ik heb nog geen vaste collega voor de dinsdag en er zijn twee meiden die dat graag willen, maar die mogen niet. Maar het meisje wat ze wél op de groep hadden gepland, wíl niet... ik sta inmiddels al 3 mnd met wisselende invalkrachten op de dinsdag, doodvermoeiend. Maar desondanks... Mijn disndagcluppie met kids vind ik zo'n fijn groepje, zo goed op elkaar ingespeeld... Beter dan op de andere dagen, dat viel zelfs een ouder op vandaag. Ze kunnen superleuke samenspelen en trekken zich ontzettend aan elkaar op. En stiekem, omdat ik zoveel invalkrachten heb op de di, zie ik dat een beetje als mijn verdienste. En heeel stiekem ben ik daar eigenlijk heel erg trots op
Verder nog stevig gebaald, ik heb nog geen vaste collega voor de dinsdag en er zijn twee meiden die dat graag willen, maar die mogen niet. Maar het meisje wat ze wél op de groep hadden gepland, wíl niet... ik sta inmiddels al 3 mnd met wisselende invalkrachten op de dinsdag, doodvermoeiend. Maar desondanks... Mijn disndagcluppie met kids vind ik zo'n fijn groepje, zo goed op elkaar ingespeeld... Beter dan op de andere dagen, dat viel zelfs een ouder op vandaag. Ze kunnen superleuke samenspelen en trekken zich ontzettend aan elkaar op. En stiekem, omdat ik zoveel invalkrachten heb op de di, zie ik dat een beetje als mijn verdienste. En heeel stiekem ben ik daar eigenlijk heel erg trots op
Gast- Gast
Reva schreef:Alex schreef:Ik maak altijd de wc schoon vóór er bezoek komt en direct nadat het bezoek weg is (mits ze gebruik hebben gemaakt van de wc, anders hoef ik het niet schoon te maken). Ik vind het echt vies als anderen op mijn wc hebben gezeten (ik vind het ook vies om bij anderen op de wc te zitten overigens)
O M G! Ik heb mijn soulmate gevonden!
Gast- Gast
Alex schreef:Storm schreef:Jullie hebben echt smetvrees
Dat kan er ook nog wel bij.
Ja, al is het wel onhandig. Ik kom met een opvlieger die plee weer uit (want mn broek mag ook niet te laag zakken en eventueel de grond raken met de pijpen etc of de zijkant van de wcpot..).
Gast- Gast
Ik voel me een beetje onzichtbaar worden Maargoed, geeft niks, moet toch slapen. Weltrusten!!!
Gast- Gast
Whahaha, ik vind jullie echt heul grappig
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Maple, wat fijn dat de leidinggevende begripvol was en dat je jezelf hebt mogen uiten. Huilen is inderdaad niet slecht, maar snap wel dat je er op een gegeven moment wel klaar mee was.
En een vaste club is inderdaad wel fijn. Dan raak je ook op elkaar ingespeeld en weet je wat je aan elkaar hebt. Hopelijk dat je snel een partner in crime krijgt.
En een vaste club is inderdaad wel fijn. Dan raak je ook op elkaar ingespeeld en weet je wat je aan elkaar hebt. Hopelijk dat je snel een partner in crime krijgt.
Gast- Gast
Bimbam schreef:Whahaha, ik vind jullie echt heul grappig
Ja, het slaat ook eigenlijk nergens op. Al ontelbare keren over me heen geplast, gepoept, gekotst etc door kinderen. Mn handen onder, in mn gezicht/haar gekotst, over mn kleding, wat dan ook. Dat vind ik niet erg Maar wel op de wc Ow en mensen mogen niet mijn kaas aanraken. Soms zie je mensen kaas elkaar aangeven. Dan wil ik dood.
Gast- Gast
Bimbam schreef:Whahaha, ik vind jullie echt heul grappig
Ach, kan er in ieder geval íemand om lachen (ik heb trouwens wel OCS, daar schijnt dit gedrag onder te vallen ...)
Gast- Gast
Reva schreef:Bimbam schreef:Whahaha, ik vind jullie echt heul grappig
Ja, het slaat ook eigenlijk nergens op. Al ontelbare keren over me heen geplast, gepoept, gekotst etc door kinderen. Mn handen onder, in mn gezicht/haar gekotst, over mn kleding, wat dan ook. Dat vind ik niet erg Maar wel op de wc Ow en mensen mogen niet mijn kaas aanraken. Soms zie je mensen kaas elkaar aangeven. Dan wil ik dood.
Ik was vanmorgen bij mijn vriendin op bezoek en zij haalde mijn stroopwafel voor me uit het pakje. Toen deed ik alsof ik heel dom was en ik pakte het pakje aan in plaats van de stroopwafel, onder het mom van 'ik pak 'm zelf wel'.
-------
https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10086
Gast- Gast
Pagina 40 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 40 van 40
Permissies van dit forum: