Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat een rot gevoel..

+14
Jente10
Pussycat
Susan
RYW
Sugarfall
Melis_je
Rush
ButterflyEffect
Janelie
Tabbert
Sweety
Moezie
Suus
klavertje
18 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Rapunzel do 23 jun 2011 - 8:48

[quote="klavertje"]

Misschien kan het wel zo zijn dat het hem opeens ''beangstigd'' om nu echt een relatie te hebben en hij opeens heel onzeker wordt. Helemaal omdat hij ook nog nooit echt een relatie heeft gehad. Dan is het toch wel allemaal wennen, ook al is het heel leuk!
[quote]

Dat denk ik ook. Alles is nieuw voor hem en hij is nu onzeker en zit met z'n gevoelens in de knoop. Misschien een idee om wat afstand te nemen. Als blijkt dat hij geen enkel gevoel meer voor je heeft zou ik het laten gaan, maar wie weet is dat helemaal niet zo. Hij komt niet voor niets huilend bij je aanzetten, dat zegt toch wel iets.
Rapunzel
Rapunzel
Prater
Prater

Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje do 23 jun 2011 - 10:24

[quote="Rapunzel"][quote="klavertje"]

Misschien kan het wel zo zijn dat het hem opeens ''beangstigd'' om nu echt een relatie te hebben en hij opeens heel onzeker wordt. Helemaal omdat hij ook nog nooit echt een relatie heeft gehad. Dan is het toch wel allemaal wennen, ook al is het heel leuk!


Dat denk ik ook. Alles is nieuw voor hem en hij is nu onzeker en zit met z'n gevoelens in de knoop. Misschien een idee om wat afstand te nemen. Als blijkt dat hij geen enkel gevoel meer voor je heeft zou ik het laten gaan, maar wie weet is dat helemaal niet zo. Hij komt niet voor niets huilend bij je aanzetten, dat zegt toch wel iets.

nja dat was dus ook wat ik denk en hij zei vorige wk dat hij echt veel voor me voelde.. en hij kon het ook niet echt uitleggen.. morgen komt ie praten.. mja mn nichtje zegt dat ie dan wss al wel gesmst had... maar ik zelf had gezegd dat ie vrijdag moest komen. dus wie weet dat ie ook wel zoiets heeft van ik laat haar ff met rust.. morgen weet ik het..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Tabbert do 23 jun 2011 - 11:22

Klavertje echt, maak jezelf niet te hoopvol. Woorden, smsjes, ect. hoeven echt niet zoveel te betekenen als de waarde die jij eraan geeft. Ik heb dit ook op een vervelende manier moet leren. Als illustratie: mijn eerste lange relatie nam mij na een jaar eindelijk mee ook naar zijn vader. Daarna heeft hij mij op de trein gezet met kus, omhelzing, het hele 'hou van je' gebeuren. Daarna heeft hij een week niets van zich laten horen en toen ik hem eindelijk weer zag maakte hij het uit. Ik ben hier letterlijk ziek van geweest en snap op de dag van vandaag nog steeds niet hoe en wat. Wat ik wil zeggen; dergelijke dingen gebeuren. En jouw gevoel hoeft niet gelijk te zijn aan jou gevoel.


Ps. wat in mij opkwam bij het lezen van zijn dategeschiedenis: misschien mist hij wel een man? Dat verklaart dat hij veel om jou geeft en voelt en het prettig vind met jou, maar toch het idee heeft dat er iets mist. Sorry hoor, maar dit zou de reden zijn die ik erachter zou zoeken ipv 'relatie angsten'. Maar dat ben ik.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje do 23 jun 2011 - 20:07

Tabbert schreef:Klavertje echt, maak jezelf niet te hoopvol. Woorden, smsjes, ect. hoeven echt niet zoveel te betekenen als de waarde die jij eraan geeft. Ik heb dit ook op een vervelende manier moet leren. Als illustratie: mijn eerste lange relatie nam mij na een jaar eindelijk mee ook naar zijn vader. Daarna heeft hij mij op de trein gezet met kus, omhelzing, het hele 'hou van je' gebeuren. Daarna heeft hij een week niets van zich laten horen en toen ik hem eindelijk weer zag maakte hij het uit. Ik ben hier letterlijk ziek van geweest en snap op de dag van vandaag nog steeds niet hoe en wat. Wat ik wil zeggen; dergelijke dingen gebeuren. En jouw gevoel hoeft niet gelijk te zijn aan jou gevoel.


Ps. wat in mij opkwam bij het lezen van zijn dategeschiedenis: misschien mist hij wel een man? Dat verklaart dat hij veel om jou geeft en voelt en het prettig vind met jou, maar toch het idee heeft dat er iets mist. Sorry hoor, maar dit zou de reden zijn die ik erachter zou zoeken ipv 'relatie angsten'. Maar dat ben ik.

wat vervelend dat het bij jou zo gelopen is tabbert..
dat van een man had ik er nog niet achter gezocht zo kun je het natuurlijk ook bekijken haha.. maar ik denk het niet.. k weet het niet heb gewoon een heel raar gevoel steeds.. misschien is het zo dat, ik heb een beperking waardoor ik niet alles kan.. misschien dat ie dit toch een probleem vind? hij houd van reizen zonder te plannen zegmaar, hij is ook door cambodja gereist met alleen het boeken van een vliegticket.. nja dat soort dingen kunnen voor mij gewoon niet. dus ik ben een beetje bang dat dat misschien achteraf toch het struikelblok is, al hoop ik van niet..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Melis_je do 23 jun 2011 - 20:53

Eens met Tabbert dat jouw gevoel over zijn smsjes niet zoveel zegt. Idd, maak het jezelf niet te hoopvol. Om welke reden dan ook zal hij wel niet straalverliefd op je zijn. Probeer hem iig niet over te halen ofzo, het is nu vervelend dat het zo loopt, maar je komt er wel weer overheen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Sweety do 23 jun 2011 - 20:56

Succes vandaag en ik hoop dat je duidelijkheid krijgt vandaag. Hoe laat komt hij naar je toe?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  RYW do 23 jun 2011 - 21:05

Ik hoop dat je vandaag wat aan jullie gesprek hebt. Ik sluit me alleen wel aan bij de anderen: hij heeft aangegeven dat hij het niet meer ziet zitten. Er is natuurlijk een kleine kans dat hij daarop terugkomt, maar ik zou er niet van uit gaan. Je hebt er een gevoel over, maar denk je niet dat dat gevoel wel eens ingegeven zou kunnen zijn doordat je het zo ontzettend graag wil?

Je zoekt ook allemaal redenen om het te verklaren... Maar voorlopig zou ik hen gewoon op zijn woord geloven als hij zegt niet verder te willen. Ik vind het hard om te zeggen, maar ik denk dat je jezelf even in bescherming moet nemen...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje do 23 jun 2011 - 21:30

RYW schreef:Ik hoop dat je vandaag wat aan jullie gesprek hebt. Ik sluit me alleen wel aan bij de anderen: hij heeft aangegeven dat hij het niet meer ziet zitten. Er is natuurlijk een kleine kans dat hij daarop terugkomt, maar ik zou er niet van uit gaan. Je hebt er een gevoel over, maar denk je niet dat dat gevoel wel eens ingegeven zou kunnen zijn doordat je het zo ontzettend graag wil?

Je zoekt ook allemaal redenen om het te verklaren... Maar voorlopig zou ik hen gewoon op zijn woord geloven als hij zegt niet verder te willen. Ik vind het hard om te zeggen, maar ik denk dat je jezelf even in bescherming moet nemen...

ik weet wel dat ik mezelf in bescherming moet nemen.. maar mijn gevoel dat er iets niet klopt nav zijn gedrag naar mij toe en ken hem natuurlijk wel een beetje nu (of toch niet..) is gewoon echt heel sterk.. nav de gesprekken die we hebben gehad, naar hoe hij over mij praatte met vrienden en familie zijn plannen ed. en de manieir waarop hij ineens om sloeg vh een op het andere uur.. en het kan natuurlijk dat ie zichzelf voor de gek heeft gehouden omdat ie zo graag wilde, maar dan denk ik weer van dan doe je bepaalde dingen toch niet? sja ik weet, ik maak mezelf (en jullie wss ook..) gek met mijn gedachten maar ik kan het niet van me afzetten

sweety hij komt vanavond om half 8..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  papilon do 23 jun 2011 - 21:39

heey meisje... ik kan je wel een beetje misschien uitleggen wat het met hem is... ik vind dit heel herkenbaar... ik heb dit namelijk zelf ook vaak gehad... het is een soort van bindingsangst denk ik .. en het is moeilijk te verwoorden maar ik heb een paar keer gehad dat ik een jonge leerde kennen en het daar supper gezellig mee had.. rustig aan gedaan maar wilde diegene dan zo vaak mogelijk zien het liefst elke dag.. veel smsen. en kriebels als ik bij diegene was.. en dan indd ook wel eens seks.. en die seks was dan op dat moment geweldig en ook echt gemeend met veel gevoel en liefde... en dan opeens was het dat ik er gek van werd, dat ik dit niet kon en ik helemaal niet echt verliefd was. en dan probeerde ik me over die gevoelens heen te zetten en te denken aan die super tijd die ik had maar dat werkte echt niet.. ik ging me storen aan die jongens en sommige zelfs echt hate... ik irriteerde me dan zo erg aan die kerel dat ik hem niet in mijn buurt kon hebben.. ik heb dit al een paar keer gehad.. mijn langste relatie is dan ook maar 2maanden. op een of andere stomme manier ben ik gelukkig met iemand en denk ik dat ie dat is en klapt dat in een keer om.. en het ergste is dat ik het zelf niet kan uitleggen hoe dit kan en wat dit is.. en ik heb het idee als ik jou verhaal zo lees dat hij dit ook heeft.. en dan is het niet dat hij het je niet wil uitleggen of je absoluut niet leuk vind of vond,,, want dan zijn zijn gevoelens wel degelijk echt geweest maar in een klap veranderd wat zelfs voor hem... net als steeds voor mij heel pijnlijk kan zijn.. want je wil juist gelukkig worden met een ander maar het lukt je niet... en ik denk dat het een soort angst is die je ontwikkeld hebt door iets wat er vroeger in je leven gebeurd is... ik heb zelf een tijd een depressie gehad en dit ook met mijn psycholoog besproken en dan komt eruit dat dit een angst is dat je vroeger ontwikkeld hebt.. en dat doorbreek je niet makkelijk...

ik hoop echt voor jou dat hij dit niet zo heeft... maar misschien heb je er wat aan in je gesprek vanavond en kan je dit nog redden... maar probeer anders als hij echt niet wil en niet kan gewoon nuchter vrienden te blijven... misschien ooit in de toekomst... maar ga vooral niet te dicht op zijn lip zitten want dat werkte bij mij altijd heel erg averechts... als een jonge dat deed kwam de haat en dat is echt verschrikkelijk...

succes meid... hug
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje do 23 jun 2011 - 23:36

nja weet je wat t is.. ik hij had voor mij gevoelens voor een collega, dat was eerst wederzijds maar later niks geworden omdat zij een ander had.
dus hij zegt tegen mij ja eigenlijk heb je aan haar te danken dat je mij hebt leren kennen want "ik vond het wel leuk om iemand te hebben"..
(eigenlijk ook een beetje een vreemde opmerking mja.. haha..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Zwoesj do 23 jun 2011 - 23:53

Klavertje, heel duidelijk, als hij vanavond niets zegt over opnieuw beginnen, ga er dan ook niet om zeuren of naar vragen, maar laat hem los! Jij wilt zien dat er iets anders is, omdat je hem leuk vindt / verliefd bent. Maar inderdaad, misschien is het gevoel wel omgeslagen, misschien wil hij zich niet binden of kan hij het niet, of misschien, inderdaad hoe pijnlijk ook, kan hij niet leven met je beperking.

Geef hem de ruimte, laat hem zijn gang gaan, als jullie bij elkaar horen komt hij vanzelf terug.

Zoals je nu praat en denkt ga je jezelf alleen maar meer pijn doen. Prent in je hoofd, het wordt niets meer we ronden dit als vrienden af. Dan is ieder extra puntje mooi meegenomen.

Hou jezelf geen bord voor je kop and face the truth...
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje do 23 jun 2011 - 23:59

klopt wel wat je zegt zwoesj das ook gewoon het beste en ik wil dat ook wel maar ik krijg het niet voor elkaar, wordt er zelf ook gek van
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Zwoesj vr 24 jun 2011 - 0:02

klavertje schreef:klopt wel wat je zegt zwoesj das ook gewoon het beste en ik wil dat ook wel maar ik krijg het niet voor elkaar, wordt er zelf ook gek van

Is het dan wel slim om uberhaupt te gaan praten? Dalijk wil hij het toch nog een keer proberen, en zegt hij na 2 weken toch van nee dit wordt hem niet.
Hoe denk je dat je je dan voelt? Dan is het gat alleen maar groter geworden he..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje vr 24 jun 2011 - 0:12

denk dat het wel goed is, nu zit ik met zoveel vragen.. en stel dat ie zegt dat ie het nog es wil proberen en het werkt niet, dan hebben we het in ieder geval nog geprobeerd, ik heb nu echt het gevoel alsof het niet klopt omdat t zo leuk was en ineens zooo omgeslagen is.. en dan zie ik het misschien aankomen en kan ik het beter accepteren.
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  papilon vr 24 jun 2011 - 2:16

ik hoop dat je duidelijkheid gaat krijgen meid.. en dat het goed komt..

succes
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje vr 24 jun 2011 - 2:49

hoop t ook, anders ben ik bang dat ik hem helemaal kwijt ben.. daar hebben we het wel es over gehad.. dat contact met exen toch op niks uitloopt vond hij bah.. moet er niet aandenken..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Sugarfall vr 24 jun 2011 - 22:50

Hoe is jullie gesprek gegaan?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje vr 24 jun 2011 - 22:53

fijn gesprek gehad, en had gister ook het gevoel dat ik alles heb kunnen zeggen.. hij luisterde en hij begreep het ook.. ja, het was echt een fijn gesprek.. nog niet echt over alles duidelijkheid omdat hij zijn gevoel gewoon moeilijk kan uitdrukken.. hij zit met zichzelf in de knoop en wellicht dat het daar ook mee te maken heeft. vanochtend had ik we weer wat dingen waar van ik dacht van dat had ik anders moeten zeggen oid. maar het was al met al een fijn gesprek.
Ik hoop dat hij over mijn woorden na denkt en mocht er niks uitkomen, dan hoop ik dat er een fijne vriendschap overblijft
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Sugarfall vr 24 jun 2011 - 22:59

Fijn dat je een goed gevoel over jullie gesprek hebt smile. Laat hem nu inderdaad maar met zichzelf aan de slag gaan en over jouw woorden nadenken, je ziet vanzelf wat ervan komt. Mocht er toch niets uitkomen dan hoop ik ook dat je misschien na een tijdje weer een vriendschap met hem kunt opbouwen, iemand helemaal kwijtraken is gewoon heel erg naar.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje za 25 jun 2011 - 3:05

sja weet je wat het stomme is? ik ben gewoon bang dat ie gelijk weer zich ergens anders in stort.. hij gaf ook wel aan dat ie heel graag een relatie wilde.. maar wss staat dat hij niet lekker in zn vel zit hem in de weg..
ik moet er ook echt niet aan denken dat ie al snel met iemand anders wat zou proberen...
ik heb hem ook wel gezegd dat ik hoop dat ie over mijn woorden nadenkt en dat ie eerst aan zichzelf moet werken voor hij zich weer ergens instort.. anders doet ie andere mensen alleen maar pijn en verdriet..
en ik hoop indd dat ie nadenkt en gaat denken van wat heb ik nou eigenlijk weggegooid.. maar goed. de tijd zal het uitwijzen..
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  papilon za 25 jun 2011 - 4:10

hug goed zo meissie.,.. hoop dat alles beetje goed komt..
papilon
papilon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 62
Registratiedatum : 15-05-11
Woonplaats : uden

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Tabbert ma 27 jun 2011 - 5:53

Fijn klavertje dat je een beetje je ei kwijt kon. Ik hoop voor jou dat je er snel overheen bent en een echte leuke tegenkomt die 100% voor jou gaat!!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Gast ma 27 jun 2011 - 8:22

klavertje schreef:
Jente10 schreef:Ik snap dat je het heel raar vind Sad Zou ik ook hebben als mijn vriend opeens dat soort dingen gaat zeggen. Hij zegt nu ook elke dag dat ik lief ben en dat hij zin heeft om mij weer te zien.

Misschien kan het wel zo zijn dat het hem opeens ''beangstigd'' om nu echt een relatie te hebben en hij opeens heel onzeker wordt. Helemaal omdat hij ook nog nooit echt een relatie heeft gehad. Dan is het toch wel allemaal wennen, ook al is het heel leuk! Het lijkt wel alsof hij twijfelt over ''hoe een relatie hoort'' maar zoals je zelf ook al zegt is dat per relatie weer verschillend en moet je niet met anderen gaan vergelijken..

Hoop dat je vrijdag goed met hem kunt praten!! En het echt duidelijk voor je wordt wat er nu aan de hand is. Sterkte ermee! hug

dat is dus precies wat ik denk.. misschien dat we daarin te snel zijn gegaan en dat het beter was gelopen als we het rustiger aan hadden gedaan.. ergens hoop ik, met oog op alle leuke dingen die we in de afgelopen tijd hebben gedaan dat we een nieuwe start kunnen maken.
hij is 30, altijd alleen geweest, een tijdje een buitenlandse vriendin gehad die hij 2x 2weken heeft geziien..
we zijn ook wel snel gegaan.. dus misschien indd dat hem dat beangstigd omdat hij het gevoel niet kent.. tisgewoon ook tegenstrijdig, in ons laatste gesprek zei hij dat ie gek op me was, me echt heel leuk vond en ik hem gelukkig maakte en dat hij nog nooit zoveel voor iemand gevoeld had, maar hij het idee had iets te missen..

Ik snap het wel, je hoopt dat het goedkomt, omdat je hem zo leuk vindt. Maar je bent excuses voor hem aan het verzinnen. He's just not that in to you.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  klavertje di 28 jun 2011 - 21:21

ja jen ik snap je wel.. en het is ook zo dat ik nogsteeds wel een beetje hoop dat het goedkomt en dat ie gaat nadenken.. maar tis toch ook wel een beetje tegenstrijdig allemaal? of ligt dat nou aan mij?
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Sterre di 28 jun 2011 - 21:26

klavertje schreef:ja jen ik snap je wel.. en het is ook zo dat ik nogsteeds wel een beetje hoop dat het goedkomt en dat ie gaat nadenken.. maar tis toch ook wel een beetje tegenstrijdig allemaal? of ligt dat nou aan mij?

Weet je wat het is... je kan het wel blijven analyseren maar het enige waar je echt op af kunt gaan zijn zijn woorden. Hij heeft aangegeven dat dit het niet is voor hem, en of dat nou is omdat hij angst heeft of omdat hij not that into you is, wat maakt dat uit voor hoe de situatie is?

Ik begrijp natuurlijk dat het voor je gevoel uitmaakt, maar in beide gevallen moet je nu dealen met zijn wensen en gevoelens. Hoe moeilijk het ook is, ik zou het proberen te accepteren en verder te gaan. Hoop houden heeft zo wenig zin, daar kwel je vooral jezelf mee. Sterkte er mee!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat een rot gevoel.. - Pagina 2 Empty Re: wat een rot gevoel..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum