Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het ik wil het nú gevoel

4 plaatsers

Ga naar beneden

Het ik wil het nú gevoel Empty Het ik wil het nú gevoel

Bericht  Pussycat ma 27 jun 2011 - 8:43

Ow ja ik had nog een vraag haha.
Vind ik ook wel even leuk om te weten:

De eerste keer zwanger raken... Weet het nog heel goed hoe graag ik het wilde. Het kon me niet snel genoeg gaan... het liefste wilde ik nú zwanger zijn. Het gevoel was gewoon super sterk!

We willen graag een 2e kindje. Hoeft niet per se nu, maar als het zou gebeuren zou dat natuurlijk hartstikke leuk zijn.
Maar ik vraag me af of ik zou moeten wachten tot ik dat gevoel weer heb zeg maar... of gewoon zullen kijken hoe het loopt.

Het zal jullie een worst zijn wanneer ik het doe haha, maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel. Ik ben zeg maar benieuwd of ik ooit wel weer het ooh ik wil het echt nu en ik kan niet meer wachten gevoel zal hebben. Ja misschien als ik er een paar jaar overheen laat gaan.
Maar eigenlijk wil ik niet een al te grote leeftijd tussen 2 kinderen. Zeg maar tussen nu en 2 jaar. Maar ik vraag me af of ik binnen die tijd dat gevoel wel zou hebben... Niet dat dat per se moet, maar dat is wel leuk haha.

Maar goed wanneer hadden jullie dat gevoel weer? Na de 1e.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik wil het nú gevoel Empty Re: Het ik wil het nú gevoel

Bericht  Tania ma 27 jun 2011 - 8:46

Ik wilde wel al een tweede kindje, maar sinds 1-2 maanden heb ik echt weer het gevoel van toen ik de eerste keer zwanger wilde worden. We zijn nu dus ook weer bezig voor een tweede. Ik hoopte dat ik er de tweede keer minder mee bezig zou zijn. En hoewel de tijd wat sneller gaat nu doordat ik het natuurlijk druk heb met m'n zoontje voelt het toch net zoals de eerste keer en kan ik niet wachten tot ik weet of het deze maand gelukt is.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik wil het nú gevoel Empty Re: Het ik wil het nú gevoel

Bericht  ekjir@M ma 27 jun 2011 - 9:26

Ik dacht een paar maanden terug ook dat dat gevoel nooit nog eens zou komen. Maar een paar weken terug begon dat gevoel toch echt weer te komen. M'n vriend wil heel graag een tweede maar hij moest wel heel hard lachen toen ik er zelf over begon. Voor, tijdens en na m'n bevalling heb ik hem echt laten beloven dat als ik ooit een tweede zou willen hij me wel even moest herinneren aan hoe ik me toen voelde... En zelfs dat houd dat IK WIL NÚ GEVOEL niet tegen

ekjir@M
Prater
Prater

Aantal berichten : 790
Punten : 872
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik wil het nú gevoel Empty Re: Het ik wil het nú gevoel

Bericht  maiadebij ma 27 jun 2011 - 9:31

Toen N 3 maanden was en mijn nichtje vertelde dat ze zwanger dacht ik meteen "oooooh ik wil ook weer!" ik schreef het toen toe aan de hormonen. Maar toen ik weer ongesteld werd na 10 maanden gingen we er meteen weer voor en was ik toen N 11 maanden was zwanger van J.

We (vooral ik Embarassed ) willen ooit een derde. Maar nu heb ik het gevoel helemaal niet dat ik dat binnen nu en een jaar wil. Dus dat is wel een groot verschil.

maiadebij
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het ik wil het nú gevoel Empty Re: Het ik wil het nú gevoel

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum