dubbel gevoel
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
dubbel gevoel
aan de ene kant heb ik zin in morgen oud en nieuw vieren aan de andere kant helemaal niet. het is toch een afsluiting van een naar jaar, mijn vader is in september overleden, dit was toch het laatste jaar waarin hij heeft geleefd die herinerringen wil je toch vast houden, aan andere kant is het wel fijn om een nieuw jaar te beginnen en kijken wat het nu weer brengt, hopelijk word 2011 echt een beter jaar voor me,
ik schrijf een beetje warrig precies, maar hopelijk begrijpen mensen hoe ik me voel, kan het beetje moeilijk onder woorden brengen.
liefs moon
ik schrijf een beetje warrig precies, maar hopelijk begrijpen mensen hoe ik me voel, kan het beetje moeilijk onder woorden brengen.
liefs moon
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: dubbel gevoel
Heel veel sterkte meis morgen. Kan me wel voorstellen dat je dit jaar eigenlijk niet wil afsluiten. Het is meer een gevoel wat je heb omdat je vooruit gaat. Het wordt een nieuw jaar, nieuw hoofdstuk en een ander wordt nu afgesloten. Ik hoop dat 2011 een goed jaar gaat worden voor je met veel liefde.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
dank je wel sweety voor je reactie, je verwoord precies hoe ik het voel.
banjer49- Prater
Ik kan me ook wel voorstellen hoe je je voelt. Mijn moeder is 'n paar jaar geleden overleden en sindsdien voelt deze dag ook altijd dubbel; je wilt vooruit kijken naar 'n mooi nieuw jaar maar dat betekend tergelijkertijd dat je weer een jaar zonder, in jouw geval je vader, ingaat en de herinneringen aan diegene verder weg raken... Die hou je natuurlijk altijd wel bij je maar er komen steeds meer herinneringen bij aan dingen waar diegene niet bij is geweest.
Nou ja, ook 'n beetje warrig haha...
Sterkte vanavond!
Nou ja, ook 'n beetje warrig haha...
Sterkte vanavond!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Heb je een beetje een leuke avond gehad?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Heb je een beetje een leuke avond gehad?
hoi, op zich heb ik een hele leuke avond gehad, maar alleen om 23.55 kreeg ik wel de kriebels, toen het echt 0.00 was ging het helemaal mis, was erg verdrietig en moest erg huilen, ging iedereen dus huilend gelukkig nieuwjaar wensen vond het wel erg moeilijk.
ben door veel mensen getroost en dat hielp wel, ben even later naar buiten gegaan vuurwerk kijken en dat was een goede afleiding.
vandaag ging het goed, er zullen nog wel meer moeilijke dagen komen, maar gelukkig heb ik lieve man, lieve vrienden en family om me heen, samen komt het goed.
en ik moet gewoon toegeven als ik rot dag hebt, dat helpt beter dan dat ik het voor me hou.
dank je wel sweety voor je reactie
liefs moon
banjer49- Prater
Soortgelijke onderwerpen
» dubbel gevoel..
» Dubbel gevoel
» dubbel gevoel vandaag :( :)
» dubbel gepost
» Dubbel - mag verwijderd worden!