Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 36 van 40
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Sjaantje schreef:Ik jou ookProudMama schreef:Hahahaha, Sjaan!!
Ik ga je missen meis
Zal sowieso het forum wel missen, ben hier de laatste tijd zoveel! Maar ik kom af en toe wel even spieken, wil tenslotte wel op de hoogte blijven van hoe het met jou gaat
Geniet van je rust Sjaan!
Gast- Gast
Ik ga echt niet stiekum bevallen hoorSjaantje schreef:Ik jou ookProudMama schreef:Hahahaha, Sjaan!!
Ik ga je missen meis
Zal sowieso het forum wel missen, ben hier de laatste tijd zoveel! Maar ik kom af en toe wel even spieken, wil tenslotte wel op de hoogte blijven van hoe het met jou gaat
Gast- Gast
Da's je geraden ook! En anders moet je het even laten weten want dan kan ik inloggen voor de livestreamProudMama schreef:Ik ga echt niet stiekum bevallen hoor
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaan, wanneer is het eigenlijk zo ver bij jou? Dat is me even ontgaan.
Ben je er al uit wat je met je parkietjes doet?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Dat is nog niet bekend, maar zal augustus worden denk ik aangezien de chirurg half juli op vakantie is voor 3 weken. Ik verwacht niet dat ik vóór die tijd al aan de beurt ben, eerst nog pre-operatief onderzoek en dan zou alles in de eerste 2 wkn van juli plaats moeten vinden... Dat gaat trouwens al niet bedenk ik me nu, aangezien ik 2 operaties krijg, 2 weken na elkaar... hmmm..toetje_ schreef:Sjaan, wanneer is het eigenlijk zo ver bij jou? Dat is me even ontgaan.
Conclusie, ik weet het nog niet. weet wel dat eindelijk de aanvraag binnen is bij de afdeling opnameplanning en ik mag eind vd week even bellen of er al meer bekend is.
Ben er nog niet uit wat de beste oplossing zal zijn... je hoort nog! Of wil je het vóór een bepaalde tijd weten, misschien ivm je vakantieperiode ofzo?
Helleuuuuuuu lady's!
Ik ben net terug van het reisbureau en ga samen met n vriendinnetje van de zomer naar Kos
Oh en eh sinds wanneer is Sannie89 weg? Want het dagtopic is nu geopend door een gast en het stond eerst toch op haar naam?
Ik ben net terug van het reisbureau en ga samen met n vriendinnetje van de zomer naar Kos
Oh en eh sinds wanneer is Sannie89 weg? Want het dagtopic is nu geopend door een gast en het stond eerst toch op haar naam?
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Hmm, dat is ook wel vervelend, dat je het nog niet precies weet. Maargoed, ik hoef het niet voor een bepaalde tijd te weten, ben alleen van 12 t/m 16 augustus in berlijn maar dan zul je het al wel weten toch? Ik was nog in C het weekend, dus moest aan je denken!
Toet- Lady Post-a-lot
Oh gezellig Ik was er niet anders had je wel even op bezoek kunnen komen
Zou je mij even een PM willen sturen met de dagen dat je in Berlijn bent? Dan vergeet ik het niet En zodra ik meer weet, laat ik het je horen!
Zou je mij even een PM willen sturen met de dagen dat je in Berlijn bent? Dan vergeet ik het niet En zodra ik meer weet, laat ik het je horen!
Oeeehhh... lekker!!Chocolate Cookie schreef:Helleuuuuuuu lady's!
Huh? Da's dan sinds vandaag ofzo, gister stond er nog gewoon Sannie...
Gast- Gast
HOIII!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
ProudMama schreef:Om 12.10 is er een account verwijdert, dus dat zal S wel geweest zijn..
Jammer
Gast- Gast
Sjaan, pm.
Er gaan wel weer veel forummers weg de laatste tijd, of lijkt dat maar zo?
Er gaan wel weer veel forummers weg de laatste tijd, of lijkt dat maar zo?
Toet- Lady Post-a-lot
Burn: Heb je nog meer foto's van het feest van je ouders?
Toetje: Ja, daar lijkt het wel op
Toetje: Ja, daar lijkt het wel op
Gast- Gast
Ik vind het ook jammer dat ze weg is!
Hoi Burn!
Hoi Burn!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
ProudMama schreef:Burn: Heb je nog meer foto's van het feest van je ouders?
Zeker!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Zo mn lunch pauze weer gehad.. Net weer de grootste actie van de week gemaakt.. Vraagt een collega of ik nog zoetjes besteld had, ik zo nee hoeft niet *rammelt met een vol doosje* en toen ploep.. dop eraf en ik de zoetjes over de hele grond liggen en tussen mn tieten..
Fijn collega lag kreupel...
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Mogen we ze ook zien?Burn schreef:ProudMama schreef:Burn: Heb je nog meer foto's van het feest van je ouders?
Zeker!
Gast- Gast
Ik moet nog beginnen..SunnyScience schreef:Klaar met studie voor vandaag (vind ik)!
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
loontjes-power schreef:Zo mn lunch pauze weer gehad.. Net weer de grootste actie van de week gemaakt.. Vraagt een collega of ik nog zoetjes besteld had, ik zo nee hoeft niet *rammelt met een vol doosje* en toen ploep.. dop eraf en ik de zoetjes over de hele grond liggen en tussen mn tieten..
Ik gebruik nooit zoetjes en een keer in een schoonmaakbui had ik de lege zoetjeshouder weggegooid op het werk En mensen vroegen zich telkens af welke idioot dat had kunnen doen.. Oops!!
Try- Kletskop
Wattan?SunnyScience schreef:Ik ga met mijn eigen souvenier uit Australië uit de LonelyPlanet winkel spelen!
Try- Kletskop
Pagina 36 van 40 • 1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40
Pagina 36 van 40
Permissies van dit forum: