Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Ha Lexje
Hoe gaat het? Pfff heb je al te lang niet fatsoenlijk gesproken :S
Hoe gaat het? Pfff heb je al te lang niet fatsoenlijk gesproken :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Sjaantje schreef:SuS, ik had je bijna niet herkend met je nieuwe avatar
Met mij is alles wel goed, maar ben doodop want heb heel druk weekend gehad. En heb het koud, hele dag buiten gestaan ivm optreden met het koor. Gelukkig stonden wij overdekt maar jeeeeeeeeeeee wat een regen is er gevallen
Ja het was tijd voor nog wat meer felle vrolijkheid! Ik heb zelfs een onderschrift!
Bleh koud is nooit fijn, maar het heeft behoorlijk geregend inderdaad! Nu lekker thuis dus!
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ben er weer!
Hey!
Je was toch spontaan een weekendje weg?
Hoe was het?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Lies schreef:Maple schreef:Bleghhhh, ik voel me een beetje onrustig Iemand zin om even met me te gaan springen, rennen en vliegen ofzo?
Ik doe wel even met je mee hor!
't Helpt iets...
Gast- Gast
Maple schreef:Lies schreef:Maple schreef:Bleghhhh, ik voel me een beetje onrustig Iemand zin om even met me te gaan springen, rennen en vliegen ofzo?
Ik doe wel even met je mee hor!
't Helpt iets...
Nog iets?
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
SunnyScience schreef:Ik heb vandaag nog een goede daad verricht, voelt toch weer goed!
Vertel?
Lies- Prater
SuS, mooi onderschrift heb je! Wat voor goeie daad heb je gedaan??
Ik ben ook giga moe, vrijdagavond bij paps+ vriendin wezen logeren, gister naar Düsseldorf voor concert van Celtic Women en vannacht bij vriendin gelogeerd en vandaag optreden gehad dus ik ben gewoon écht gaar... Wasmachine draait nu want morgen ga ik op vakantie
Ik ben ook giga moe, vrijdagavond bij paps+ vriendin wezen logeren, gister naar Düsseldorf voor concert van Celtic Women en vannacht bij vriendin gelogeerd en vandaag optreden gehad dus ik ben gewoon écht gaar... Wasmachine draait nu want morgen ga ik op vakantie
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
SunnyScience schreef:Ik heb vandaag nog een goede daad verricht, voelt toch weer goed!
Ik heb vandaag blinde man begeleid tijdens zijn treinreis. Verder met diegene zitten praten, hij bleek eigen praktijk te hebben (sportmasseur) en had ook geholpen bij de Roparun. En wat je nooit geloofd: Hij ging naar de verjaardag van Ed (uit X-factor), prachtig hoe hij ook over zijn vriend sprak!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:SuS, mooi onderschrift heb je! Wat voor goeie daad heb je gedaan??
Vakantie lekker! Geniet ervan!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:SunnyScience schreef:Ik heb vandaag nog een goede daad verricht, voelt toch weer goed!
Ik heb vandaag blinde man begeleid tijdens zijn treinreis. Verder met diegene zitten praten, hij bleek eigen praktijk te hebben (sportmasseur) en had ook geholpen bij de Roparun. En wat je nooit geloofd: Hij ging naar de verjaardag van Ed (uit X-factor), prachtig hoe hij ook over zijn vriend sprak!
Goed gedaan Knap zeg dat hij een eigen praktijk heeft..!
En wat grappig dat hij naar Ed ging!
Lies- Prater
Lies schreef:
Goed gedaan Knap zeg dat hij een eigen praktijk heeft..!
En wat grappig dat hij naar Ed ging!
Ja vond ik ook! Ik heb hem ook geprezen op het feit dat hij eigen praktijk heeft.
Ow ik bedenk dat ik weet waar hij woont, even googlen
Gast- Gast
Het weekend was wel leuk, hoor! Op de heenweg zijn we 8 uur onderweg geweest, omdat er kennelijk nog een plaats was met dezelfde naam als waar we naar toe moesten. Wij werden dus naar de verkeerde gestuurd en zaten bijna in Zwitserland.
Uiteindelijk om half 4 zaterdagochtend kwamen we op de (juiste) plaats van bestemming. Gistermiddag hebben we allemaal wat bijgeslapen en daarna zijn we naar het zwembad gegaan. Gisteravond lekker gegourmet en vandaag weer gezwommen. A vond de glijbaan (97 m lang!) fantastisch, het was moeilijk om haar het zwembad uit te krijgen. Nu gelukkig weer thuis.
Lejow, binnenkort weer daten?
Uiteindelijk om half 4 zaterdagochtend kwamen we op de (juiste) plaats van bestemming. Gistermiddag hebben we allemaal wat bijgeslapen en daarna zijn we naar het zwembad gegaan. Gisteravond lekker gegourmet en vandaag weer gezwommen. A vond de glijbaan (97 m lang!) fantastisch, het was moeilijk om haar het zwembad uit te krijgen. Nu gelukkig weer thuis.
Lejow, binnenkort weer daten?
Laatst aangepast door Alex op zo 19 jun 2011 - 8:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lexie, waar ben je geweest? Zomaar spontaan even ertussenuit geweest?
Sjaantje schreef:Lexie, waar ben je geweest? Zomaar spontaan even ertussenuit geweest?
Ja! Mijn schoonouders zijn een weekje op vakantie in Duitsland en wij zijn er vrijdag spontaan heen gegaan!
Gast- Gast
Oeh wat leuk, Lex! Was het gezellig?
Gelukkig Alex!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796