Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Dagcafé
Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef: Iemand die je graag wil zien, maar die je afhoudt..
Het verbaast me dat ik nog geen sms heb gehad vanavond met de vraag: "Heb je tijd?"
Ik vind hem heel erg lief en hij is ook gewoon lief, maar meer dan seks zit er gewoon niet in. Al word ik elke keer weer een beetje verliefd als we samen in één bed liggen, wakker worden, de volgende dag samen op zijn balkon zitten e.d. Of hij uit mijn raam kijkt. En dat wil ik gewoon niet.
Burn: Ik mag al blij zijn dat hij voor mij aan het werk is gegaan. En zijn uurloon ligt niet zo hoog, en zijn huurprijs wel. Of hij nu in de WW zat of aan het werk is, hij heeft nog steeds geen geld. Dat is echt kut te noemen.
Moeilijk! Mijn date is afgeschreven... maar dat heeft hij zelf geloof ik (nog steeds) niet door.
In de tussentijd heb ik met iemand gegeten die ik al even ken, en erg leuk blijkt te zijn!
Gast- Gast
Dames, ik verveel me!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:Dames, ik verveel me!
Ik ben er nog! Ik kijk wel met een half oog een film en heb een chatgesprek met die leuke persoon die ik al even kende
Gast- Gast
Zullen we ons samen vervelen Burn?
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
silly-one schreef:Zullen we ons samen vervelen Burn?
+1
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Ik wacht op een smsje, maar die komt al 2 weken niet!
Burn- Lady Post-a-lot
SunnyScience schreef:
Moeilijk! Mijn date is afgeschreven... maar dat heeft hij zelf geloof ik (nog steeds) niet door.
In de tussentijd heb ik met iemand gegeten die ik al even ken, en erg leuk blijkt te zijn!
Dat is moeilijk inderdaad. Of althans, dat lijkt me moeilijk voor hem. Dat als je hem niet meer wilt, je daarin best duidelijk bent, maar hij het niet snapt of wil begrijpen. Wel leuk dat je nu een leuk iemand bent tegengekomen.
Mijn scharrel, want het is nooit mijn date geweest, wel mijn collega, is gewoon ontzettend lief. We zouden ooit daten, maar dat is er door mij nooit van gekomen. Wist altijd met smoezen af te zeggen. Een jaar geleden zijn we bij elkaar in bed belandt en sindsdien hebben we no stings attached seks. Maar doordat ik continu verliefd op hem word, wanneer ik bij hem ben, houd ik dat af.
En hij is maar jaloers op mijn beste vriend en gaat voor mij aan het werk, maar is niet verliefd. Niet verliefd, omdat hij denkt dat ik de hots heb voor mijn beste vriend. En omdat ik zeg niet verliefd op hem te zijn. Ach, wie weet wat de toekomst brengt, bv 23/7, en dan zien we wel weer.
Gast- Gast
Burn schreef:Ik wacht op een smsje, maar die komt al 2 weken niet!
Tja, misschien eens vragen of er problemen met een telefoon zijn.
silly-one- Ratel
Angel Blue Eyes schreef:SunnyScience schreef:
Dat is moeilijk inderdaad. Of althans, dat lijkt me moeilijk voor hem. Dat als je hem niet meer wilt, je daarin best duidelijk bent, maar hij het niet snapt of wil begrijpen. Wel leuk dat je nu een leuk iemand bent tegengekomen.
Mijn scharrel, want het is nooit mijn date geweest, wel mijn collega, is gewoon ontzettend lief. We zouden ooit daten, maar dat is er door mij nooit van gekomen. Wist altijd met smoezen af te zeggen. Een jaar geleden zijn we bij elkaar in bed belandt en sindsdien hebben we no stings attached seks. Maar doordat ik continu verliefd op hem word, wanneer ik bij hem ben, houd ik dat af.
En hij is maar jaloers op mijn beste vriend en gaat voor mij aan het werk, maar is niet verliefd. Niet verliefd, omdat hij denkt dat ik de hots heb voor mijn beste vriend. En omdat ik zeg niet verliefd op hem te zijn. Ach, wie weet wat de toekomst brengt, bv 23/7, en dan zien we wel weer.
Haha prachtig verhaal ABE! We wachten in spanning af!
Mijn date zei dat hij geen verwachtingen van mij had, en wel zag waar het zou stranden. Hij vond het prima en gezellig zoals het was (beetje knuffelen en daar stopte het). Ik mis gewoon een goed gesprek!
Die andere persoon vergaderde ik al een aantal keren eerder mee, met borrel erna. Nu kwam ik hem laatst tegen op een borrel van de studievereniging, erg gezellig ook weer! Elkaar maar eens op facebook toegevoegd en gedag gezegd tot volgende vergadering. Afgelopen maandag ben ik er wezen eten en donderdag na wat uitdaging nog wat wezen drinken. Vanwege het slechte weer buiten, ben ik blijven slapen (was doodop en door regen fietsen wilde ik niet). Nu ga ik morgen weer bij hem eten. Hij is wel heel lief en ergens vind ik hem wel leuk, wie weet... hij heeft nog geen specifieke gevoelens oid. Eerst elkaar maar eens beter leren kennen!
Gast- Gast
Hooooooooooooi! Hoe ist hier?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Rustig.
silly-one- Ratel
Nou jullie zijn t iig met elkaar eens
Sjaantje schreef:Nou jullie zijn t iig met elkaar eens
maar toch zo druk op mijn pc dat ik niet toekom aan de film op tv kijken!
Hoe gaat het met jouw Sjaan?
Gast- Gast
SuS - Klinkt heel erg goed! Houd ons op de hoogte van de gebeurtenissen en de gevoelens die wel of niet komen. Altijd fijn, zoiets beginnends.
Hij wil nu wel naar mij komen....
Gast- Gast
Bleghhhh, ik voel me een beetje onrustig Iemand zin om even met me te gaan springen, rennen en vliegen ofzo?
Gast- Gast
Tja, kon de post nog aanpassen. Aan de andere kant de boodschap dubbel komt nog duidelijker over. En SuS bevestigd het nog eens.
silly-one- Ratel
Het is dat ik te gaar ben van het tennissen vandaag, anders had ik zo met je meegedaan.Maple schreef:Bleghhhh, ik voel me een beetje onrustig Iemand zin om even met me te gaan springen, rennen en vliegen ofzo?
silly-one- Ratel
Maple schreef:Bleghhhh, ik voel me een beetje onrustig Iemand zin om even met me te gaan springen, rennen en vliegen ofzo?
Nee, maar wil je wel een geven.
Sinds gisteren was ik extreem onrustig. Zelfs terwijl ik ontzettend moe was, ging het slapen van geen kant. Ben blij dat ik van het onrustige gevoel af ben.
Gast- Gast
Dat denk ik niet.. Ik denk dat hij gewoon niet door heeft hoe belangrijk een smsje is!silly-one schreef:Burn schreef:Ik wacht op een smsje, maar die komt al 2 weken niet!
Tja, misschien eens vragen of er problemen met een telefoon zijn.
Burn- Lady Post-a-lot
SuS, ik had je bijna niet herkend met je nieuwe avatar
Met mij is alles wel goed, maar ben doodop want heb heel druk weekend gehad. En heb het koud, hele dag buiten gestaan ivm optreden met het koor. Gelukkig stonden wij overdekt maar jeeeeeeeeeeee wat een regen is er gevallen
ABE, ben je op msn? Je wou me nog spreken vanaaf, geloof ik?
Met mij is alles wel goed, maar ben doodop want heb heel druk weekend gehad. En heb het koud, hele dag buiten gestaan ivm optreden met het koor. Gelukkig stonden wij overdekt maar jeeeeeeeeeeee wat een regen is er gevallen
ABE, ben je op msn? Je wou me nog spreken vanaaf, geloof ik?
Maple schreef:Bleghhhh, ik voel me een beetje onrustig Iemand zin om even met me te gaan springen, rennen en vliegen ofzo?
Ik doe wel even met je mee hor!
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Angel Blue Eyes schreef:SuS - Klinkt heel erg goed! Houd ons op de hoogte van de gebeurtenissen en de gevoelens die wel of niet komen. Altijd fijn, zoiets beginnends.
Heel leuk... opeens ben je spontaan bij een vriendin
Ik houd jullie op de hoogte. Als ik hier niet post maandagavond/dinsdagochtend vroeg, dan was ik waarschijnlijk niet thuis 's nachts...
Gast- Gast
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: