Dagcafé
+35
Moezie
VeryCherry
Paper Crown
Curious
Angela_1986
Lejow
Sjaantje
Lies
Feline
Bubbelicious
Mamsie
Raindrop
Tiana
Zwoesj
Cheesegirl
Toet
Winegum
Oasis
Jordana
Phileine
aniet
Chocolate Cookie
Suus
Tullow
silly-one
Xanna
ExpressoB
May
Zininzon
Caroow
Mscene
Pussycat
Burn
Lynn_
Atelier Madame
39 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
ProudMama schreef:Wat zijn we toch een stel saaie huismu(s)(t)sen he?!Maple schreef:Ik ook bankhangen en wasjes draaien...
Heb trouwens Brigitte Kaandorp aanstaan, geweldig!
Dat heet gewoon een huishouden runnen
Ik heb nu de jongens tegen de meisjes aan staan.
Gast- Gast
PM; Geweldig he.. Haha!
M'n 'huissie' is bijna weer schoon! Kan weer bezoek ontvangen! (Komt toch niemand, maar toch..)
M'n 'huissie' is bijna weer schoon! Kan weer bezoek ontvangen! (Komt toch niemand, maar toch..)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Reva schreef:Oh ja, kuuuuut, de was die is wel klaar ondertussen, haha.
haha Reva je hebt wat met de was...of ja juist niet
Gast- Gast
Ja, ik weet het Dat is natuurlijk ook nooit meer droog morgen Moet ik weer in half natte kleding de deur uit, is niet de eerste keer
Gast- Gast
Reva schreef:Ja, ik weet het Dat is natuurlijk ook nooit meer droog morgen Moet ik weer in half natte kleding de deur uit, is niet de eerste keer
Ik hang het dan op de verwarming en dan zorg ik dat ie wel ff aan staat en dan is het morgen droog
Gast- Gast
Ik kan geen droger kwijt Mijn hele huis incl badkamer, keuken, slaapkamer, grote gang en mega gangkast is nog geen 40m2
Maar ik kan lekker wel springtouwen
Gast- Gast
hahah Reev Wij zouden er wel een kwijt kunnen, maar bespaard energie en zo heb ik ook alles op tijd droog als ik op tijd was hahaha
Gast- Gast
Da's wel balen dan!
Ik heb amper droogruimte, of ik moet alles op een dichte zolder hangen. Maar dat gaat zo stinken en duurt veel te lang voor het droog is.
Zeker straks met bergen was van die 2 ukkies.
Ik heb amper droogruimte, of ik moet alles op een dichte zolder hangen. Maar dat gaat zo stinken en duurt veel te lang voor het droog is.
Zeker straks met bergen was van die 2 ukkies.
Gast- Gast
Hoi! Daar ben ik weer...
Ik heb zojuist in mijn slaap ruzie gemaakt met mijn vader en moeder. Ik wilde praten, maar mijn vader zei:"Dat je hier komt, hoeft van mij niet zo. Als ik behoefte heb om je te zien, dan kom ik wel naar jou toe". Mijn broertje vond het geweldig. Mijn moeder zat achter bij tafel, zoals gewoonlijk niets te doen en te zeggen en voor zich uit te staren. En toen heb ik geschreeuwd en het huis kort en klein geslagen. Wat een kutdroom.
Ik heb zojuist in mijn slaap ruzie gemaakt met mijn vader en moeder. Ik wilde praten, maar mijn vader zei:"Dat je hier komt, hoeft van mij niet zo. Als ik behoefte heb om je te zien, dan kom ik wel naar jou toe". Mijn broertje vond het geweldig. Mijn moeder zat achter bij tafel, zoals gewoonlijk niets te doen en te zeggen en voor zich uit te staren. En toen heb ik geschreeuwd en het huis kort en klein geslagen. Wat een kutdroom.
Gast- Gast
Baahh het onweert hier en ik zit hier helemaal alleen...
Met kind dan.. maar die slaapt er gewoon doorheen en dat terwijl het huis gewoon trilde letterlijk!
Met kind dan.. maar die slaapt er gewoon doorheen en dat terwijl het huis gewoon trilde letterlijk!
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Mag ik me bij jullie voegen?
Mscene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Theedoosje schreef:Aah gatsie wat een nare droom ABE
Ben nu ook niet erg blij. Vooral omdat, niet in dezelfde strekking, met dezelfde woorden, dit altijd voorkwam. Mijn vader hoefde mij niet zo zeer en zette mij het huis uit en mijn moeder zat in een stoel te kijken, niets te zeggen en voor zich uit te staren. Mijn broertje grijnsde van oor tot oor en vond het geweldig. En ik schreeuwde alles bij elkaar om maar gehoord te worden. Ach, kennelijk zat het me even dwars, omdat mijn moeder nu hetzelfde doet, alleen dan met een vriend in het spel.
Gaat wel weer over!
Gast- Gast
Mscene schreef:Mag ik me bij jullie voegen?
Nee!
Tuurlijk, dat hoef je niet te vragen.
Gast- Gast
Dagcafe is vrij om te komen hoor, hoef je geen toestemming voor te vragen
Welkom, gezellig!!
Welkom, gezellig!!
Gast- Gast
@ Pussycat Ik zit ook bijna alleen (de hond zit trillend naast me). Ik haat onweer.....
Mscene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: