Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

4 plaatsers

Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:12

Ik wilde net gaan reserveren bij een Tapas restaurant in Uden voor begin Juli maar dat zat helemaal vol tot de 20ste !

Weet er iemand een goed restaurantje waar je lekkere Tapas kan eten? En dan het liefst onbeperkt voor een vast bedrag

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Gast za 18 jun 2011 - 6:18

Hahaha, 't Zusje zeker?
Daar moet je snel bij zijn inderdaad!

Verder ken ik e rgeen. Ik reserveer altijd 2 tot 3 maanden vooraf daar en reserveer dan meestal meteen voor 3 of 4 keer...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Lotus_ za 18 jun 2011 - 6:36

Ik ben laatst bij t pakhuys geweest. Daar kun je ook onbeperkt eten. Ik vind t zusje wel beter, maar t is ook zeker goed te doen.
Lotus_
Lotus_
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 545
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Coccinelle za 18 jun 2011 - 9:00

In Den Bosch zitten wel een aantal tapas barretjes. De Dirigent is goed, klein maar gezellig (volgens mij niet onbeperkt). En in de stoofstraat schijnt ook een goede te zitten (weet de naam zo niet), maar daar ben ik zelf nooit geweest.

Coccinelle
Prater
Prater

Aantal berichten : 1391
Punten : 1576
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Kabouter zo 19 jun 2011 - 1:26

Senor PP in Uden is ook heel erg lekker (vind ik persoonlijk leuker en lekkerder dan 't Zusje..die viel me erg tegen). Het is een Mexicaans tapas restaurant...
http://www.senorpp.nl
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:16

Hazeltje schreef:Hahaha, 't Zusje zeker?
Daar moet je snel bij zijn inderdaad!

Verder ken ik e rgeen. Ik reserveer altijd 2 tot 3 maanden vooraf daar en reserveer dan meestal meteen voor 3 of 4 keer...

Ja klopt. Ik dacht dat ik redelijk op tijd zou zijn maar niet dus. Over een aantal weken gaan ze verbouwen en wordt het nog groter. Dan hoef je ook niet meer zo veel weken van de voren te reserveren vertelde de jongen die ik aan de lijn had.

Ik zal eens gaan kijken bij Senor PP en bij het Pakhuys

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Shadowfax zo 19 jun 2011 - 4:20

.


Laatst aangepast door Shadowfax op ma 2 sep 2013 - 1:30; in totaal 1 keer bewerkt
Shadowfax
Shadowfax
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 132
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 4:34

Nee niet onbeperkt. Ik heb net gereserveerd bij Senor PP. Ik ben benieuwd Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)  Empty Re: Goed Tapas restaurant? (omg. Den Bosch)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum