Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

5 plaatsers

Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Julia zo 22 mei 2011 - 19:55

Ik ga aankomend weekend met mijn vriend een nachtje weg naar een hotel in Westerbork. Heeft iemand misschien een tip waar je daar in de buurt lekker kan eten? En misschien nog leuke activiteiten? We gaan zowiezo natuurlijk naar het kamp en het museum kijken.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Phileine zo 22 mei 2011 - 20:03

Ik ben daar vorig jaar ook eens twee dagen geweest en heb toen gegeten Het wapen van Westerbork. Een erg knus, romantisch eetcafé en het eten was er heerlijk (en uitgebreid). Het eetcafé zit in de Hoofdstraat. Verder heb je ook nog een supermarkt in die straat, ook best handig om daar even iets te halen mocht dat nodig zijn.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Julia zo 22 mei 2011 - 20:25

Kijk, dat klinkt goed Very Happy Bedankt!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  rapa nui zo 22 mei 2011 - 23:49

Misschien is Orvelte ook wel leuk om te bekijken. Weet niet wat er allemaal open is dit weekeinde.

http://www.orvelte.net/
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Kqip wo 25 mei 2011 - 3:59

In Westerbork zitten een aantal restaurantjes bij elkaar. Wij zijn er pas nog geweest en er zit idd een c1000 in dezelfde straat. Het kamp kun je idd naartoe, verder zijn wij nog een dagje naar Groningen gegaan maar dat is wel 45 minuten verderop.
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Aziraphale wo 25 mei 2011 - 5:31

Orvelte is idd een erg leuk en schattig dorpje. Daar kun je bijv. een glasblazer in actie zien enzo Wink En er zijn wat open stallen met dieren, mooie ambachtswinkeltjes.
In Emmen (is niet zo ver van Westerbork) kun je best leuk winkelen, er is een bioscoop, de dierentuin natuurlijk. Je kunt er heerlijk eten bij eetcafe Groothuis, vlakbij het centraal station van Emmen.

Westerbork zelf is een prachtig dorp met leuke terrassen. Ik vond het kamp en museum erg indrukwekkend!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:19

Ik weet niet of je een beetje sportief/avontuurlijk aangelegd ben, maar op 15 minuten rijden van Westerbork heb je een groot klimpark. (http://www.outdoorgrolloo.nl/)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 8:32

Wij zijn er ook pas nog geweest maar dan van dinsdag op woensdag. We wilden toen ook gaan eten bij Het Wapen maar die was helaas gesloten. Wat ik gehoord heb is dat restaurant wel een aanrader. Ook een van de goedkoopste daar.
Verder is er in het dorpje zelf eigenlijk niet zo veel te doen. Wij zijn toen nog een middag naar Assen gegaan en hebben uiteindelijk gegeten in Beilen bij De Cerck, een café met eetmogelijkheden.

Gaan jullie naar Golden Tulip?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Julia wo 25 mei 2011 - 8:53

Ik was het hele topic alweer vergeten, zie ik dat er nog meer tips gegeven zijn, leuk!
Orvelte lijkt me ook erg leuk, gaan we zeker even kijken.

We gaan idd naar het golden tullip!

Edit: Zijn er trouwens nog leuke kroegen verder? Waar je kan dansen of poolen?


Laatst aangepast door Julia op wo 25 mei 2011 - 9:06; in totaal 1 keer bewerkt
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Gast wo 25 mei 2011 - 9:03

Leuk! Ook toevallig een kamer met whirlpool bad? Ik vond het er allemaal zeer netjes uit zien daar. Veel plezier!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Julia wo 25 mei 2011 - 9:18

Ik denk het niet, helaas. We hebben de kamer geboekt via een hotelbon die we hadden gekregen, dus ik neem aan dat we dan de kleine kamer krijgen. Was wel leuk geweest Very Happy
Bedankt!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork Empty Re: Goed restaurant/activiteiten omgeving westerbork

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum