ervaringen met het flexibath?
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
ervaringen met het flexibath?
zijn er mensen die ervaring hebben met het flexibath?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Re: ervaringen met het flexibath?
Ik heb m gekocht, maar nog niet in gebruik.
Onze badkamer zit beneden, maar daar hebben we geen verwarming. Boven wel op de babykamer, maar daar hebben we weer geen water.
Zal ze meestal in de keuken in bad doen, en dan is iets wat je makkelijk tussen de cv en de muur wegstopt ideaal. Beter als een badje met standaard wat in de weg staat!
Onze badkamer zit beneden, maar daar hebben we geen verwarming. Boven wel op de babykamer, maar daar hebben we weer geen water.
Zal ze meestal in de keuken in bad doen, en dan is iets wat je makkelijk tussen de cv en de muur wegstopt ideaal. Beter als een badje met standaard wat in de weg staat!
Gast- Gast
Dat is handig! Wij hebben een hele kleine badkamer (± 1,5x3m). Nu doe ik J. steeds op z´n kamertje in bad maar nu J. wat ouder wordt vindt ie spetteren erg leuk maar m´n laminaatvloer wat minder... In de badkamer kan ik dan wel het badje weer kwijt maar het aankleedkussen e.d. weer niet. Als hij straks wat ouder wordt is dit makkelijker denk ik want het badje kan ik alleen op het standaard zetten.
ekjir@M- Prater
- Aantal berichten : 790
Punten : 872
Ik heb hem in de winkel gezien en vond hem uiteindelijk vrij klein. Wij hebben ook een heel kleine badkamer (2,5 x 1) en ik heb een soort grote witte kunststof wasmand/teil waar ik N. in in bad doe. Deze zet ik gewoon in de douchebak, zet haar erin (nu nog in zo'n badzitje) en ga er zelf op mijn knieën naast zitten. Dat badzitje zet ik ook wel eens gewoon in de douchebak. Ik pak dan de douchekop en sproei haar daar mee af. Dit vindt ze vaak nog leuker dan in een badje. Het gebruiken van de douchekop vind ik ook ideaal om haar haar mee te wassen Die grote witte teil/wasmand droog ik na gebruik af en laat ik in de douchebak staan. Douchegordijn er weer voor en je ziet er niks van. Het badzitje laat ik er dan ook in zitten. Als mijn vriend of ik gaan douchen zetten we de teil even op de gang. Na het douchen zetten we hem weer terug. Gaat prima zo!
Oja, ik doe N. na het douchen een badcape om in de badkamer en neem haar daarna mee naar haar kamertje, waar ik haar gewoon op de commode afdroog.
Oja, ik doe N. na het douchen een badcape om in de badkamer en neem haar daarna mee naar haar kamertje, waar ik haar gewoon op de commode afdroog.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
ik heb op dit moment een bad/commode combinatie,opzich wel makkelijk want je hebt een commode op het badje,dus badje staat niet echt in de weg,maar we willen snel V in een ledikantje doen en die moet bij ons op de kamer,daar voor moeten een aantal dingen wijken,en wil ik een commode kastje in de woonkamer neerzetten,maar dan moet het bad dus weg,vandaar dat ik hier aan zat te denken,zodra V echt goed zelf kan staan gaat hij onder de douche.maar wat Parisienne zegt van onder de sproeier in bad is zeker wel handig,ik heb nu als ik V zijn haren heb gewassen en weer uit gespoeld alweer vies water zeg maar.
ik kwam net ook dit tegen op internet:
mauwmauw- Kletskop
Vind je dit dan niet makkelijker om zoiets neer te zetten ipv een los ledikantje en een losse commode?
ekjir@M- Prater
dat is inderdaad handig waar heb je die gezien?
mauwmauw- Kletskop
mauwmauw schreef:dat is inderdaad handig waar heb je die gezien?
www.kadocus.nl (als ik eigenschappen van foto bekijk tenminste)
Gast- Gast
mauwmauw schreef:ik heb op dit moment een bad/commode combinatie,opzich wel makkelijk want je hebt een commode op het badje,dus badje staat niet echt in de weg,maar we willen snel V in een ledikantje doen en die moet bij ons op de kamer,daar voor moeten een aantal dingen wijken,en wil ik een commode kastje in de woonkamer neerzetten,maar dan moet het bad dus weg,vandaar dat ik hier aan zat te denken,zodra V echt goed zelf kan staan gaat hij onder de douche.maar wat Parisienne zegt van onder de sproeier in bad is zeker wel handig,ik heb nu als ik V zijn haren heb gewassen en weer uit gespoeld alweer vies water zeg maar.
Hebben wij, een biba bad. Ben er erg blij mee omdat ie in te klappen is en zo geen ruimte inneemt. Hier gaan de oudste 2 in.Nadeel vind ik wel dat het doek weinig kan hebben. Ik ben er echt heel zuinig op, maar heb er allemaal kleine sneetjes inzitten. Gelukkig gaat het water er niet door, maar toch jammer.
Gast- Gast
Het lijkt mij ook erg handig, maar moet eerlijk zeggen dat ik het zonde van het geld vind (vind hem namelijk ook vrij duur). Wat MamaRosa zegt klopt ook heb ik gehoord. Het kan niet heel veel hebben. Het is zonde als er iets fout mee gaat en hij kapot gaat.
Kan V. al goed zelfstandig zitten? En wat hebben jullie voor badkamer? Ik doe met die grote witte wasmand/teil ook trouwens om mijn was uit de wasmachine te halen en in de droger te doen, om het mee te nemen naar de woonkamer op het daar op te vouwen of om natte kleding daar op te hangen, om het vervolgens daar in te doen en naar de slaapkamer te brengen, enzovoorts. Als hij verder op de kledingkast staat of in de douchebak heb ik er geen last van qua ruimte
Kan V. al goed zelfstandig zitten? En wat hebben jullie voor badkamer? Ik doe met die grote witte wasmand/teil ook trouwens om mijn was uit de wasmachine te halen en in de droger te doen, om het mee te nemen naar de woonkamer op het daar op te vouwen of om natte kleding daar op te hangen, om het vervolgens daar in te doen en naar de slaapkamer te brengen, enzovoorts. Als hij verder op de kledingkast staat of in de douchebak heb ik er geen last van qua ruimte
Parisienne- Ratel
ekjir@M schreef:Vind je dit dan niet makkelijker om zoiets neer te zetten ipv een los ledikantje en een losse commode?
Zoiets verkopen ze ook bij babydump. Ik heb nu precies zo'n bedje te leen van mijn schoonzus en zwager omdat een commode én een ledikant teveel werd in het kamertje.
Ideaal!
Gast- Gast
Babydump verkoopt hem idd ook. Maar volgens mij als je gaat googlen op combi ledikant zal er gerust goedkoper aan te komen zijn.
ekjir@M- Prater
Dat ledikant gecombineerd met commode heb ik weer gezien bij Baby&Tiener in Sliedrecht. Ze verkopen het dus bij meerdere winkels.
Qua badje, wij hebben gewoon een badje op standaard gekregen dus nooit nagedacht over een ander badje, ik zou eigenlijk niet weten waar ik het kwijt moet maar dat lost zich vanzelf wel op denk ik.
Qua badje, wij hebben gewoon een badje op standaard gekregen dus nooit nagedacht over een ander badje, ik zou eigenlijk niet weten waar ik het kwijt moet maar dat lost zich vanzelf wel op denk ik.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb het badje op de standaard overigens maar een aantal weken gebruikt. Daarna ging N. al heel snel mee met een van ons onder de douche of zette ik haar badje in de douchebak en deed haar zo in bad. Vond het heen en weer lopen met emmers ook maar zo' gedoe..
Parisienne- Ratel
heb net een flexibath besteld.ben benieuwd of het gaat bevallen.
mauwmauw- Kletskop
Soortgelijke onderwerpen
» Iemand ervaring met Flexibath?
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen met kolven
» Ervaringen LLL en VBN
» Co-sleeper ervaringen
» Ervaringen met GV?
» Ervaringen met kolven