Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Montage kosten badkamer

5 plaatsers

Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Montage kosten badkamer

Bericht  Live Laugh Love vr 17 jun 2011 - 22:30

Haaa!
We zijn flink aan de klus in ons huis en dachten eigenlijk de badkamer te laten voor wat het is. We willen nu gaan kijken of we hem toch gaan verbouwen.
Wat we in ons hoofds hebben, is zelf de spullen kopen en het laten plaatsen, aansluiten en tegelen.
Weten jullie nog wat jullie kwijt waren voor de montage?
Live Laugh Love
Live Laugh Love
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Lady4 vr 17 jun 2011 - 22:38

Kijk eens op www.werkspot.nl. Je kunt daar je klus aanbieden en bedrijven kunnen dan laten weten hoeveel het bij hun gaat kosten. Je kunt ook andere, vergelijkbare, klussen bekijken en zien rond welke prijs je ongeveer uit gaat komen. Het heeft natuurlijk ook met het oppervlak van je badkamer te maken.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 4:40

Onze badkamer kost inclusief slopen 5000 euro. En dan te bedenken dat de badkamer an sich maar 4800 euro was Evil or Very Mad Maar ik hoorde dat badkamers het duurst zijn om te installeren.
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Paper Crown zo 19 jun 2011 - 5:10

Bubbelicious schreef:Onze badkamer kost inclusief slopen 5000 euro. En dan te bedenken dat de badkamer an sich maar 4800 euro was Evil or Very Mad Maar ik hoorde dat badkamers het duurst zijn om te installeren.

Wij hebben nu 4 badkamerspeciaalzaken gehad omdat we telkens dachten dat installatie minder kan kosten.. nope.. het kost zowat duurder dan sanitair en tegels bij elkaar..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Zwoesj zo 19 jun 2011 - 5:13

Trek daar je portemonnee maar voor open...
Ik raad je wel aan om er niet op te bezuinigen, het is wel je badkamer waar je nog jaren tegenaan wilt en moet kijken...
Wij hebben dus wel bezuinigd, wonen er nu 4 maanden, maar irriteer me rot aan de afwerking van de badkamer.. Is niet zoals ik het wilde, verre van. Bij ons heeft een beunhaas het gedaan, wou nu dat we toch op de kosten van de keukenboer ingegaaan waren, en het hen hadden laten plaatsen.

Mocht je toch besluiten om alles los van elkaar te doen, ga dan voor je materialen eens bij Paul Roesscher in Apeldoorn / Rijssen kijken. Hier hebben wij onze spullen vandaan. Waren daar in totaal (sanitair voor badkamer + wc en tegels) 4400 euro voor kwijt. Is het goedkoopste wat we gevonden hebben.
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Bubbelicious zo 19 jun 2011 - 5:36

2CKC2 schreef:
Bubbelicious schreef:Onze badkamer kost inclusief slopen 5000 euro. En dan te bedenken dat de badkamer an sich maar 4800 euro was Evil or Very Mad Maar ik hoorde dat badkamers het duurst zijn om te installeren.

Wij hebben nu 4 badkamerspeciaalzaken gehad omdat we telkens dachten dat installatie minder kan kosten.. nope.. het kost zowat duurder dan sanitair en tegels bij elkaar..

Yup, wij ook. We konden niet geloven dat het zo duur was. Maar het is zo, en je weet wel dat het goed gedaan is. Terwijl de keuken 'maar' 11000 was, waarvan de montage 2500 euro.

Raar.... nerd
Bubbelicious
Bubbelicious
Prater
Prater

Aantal berichten : 638
Punten : 766
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : Den Haag

Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Gast zo 19 jun 2011 - 9:36

LLL: Waar woon je? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Montage kosten badkamer Empty Re: Montage kosten badkamer

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum