Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

+16
Isilme
Theezakje13
Caroow
_Lacey_
Dolphinne
Shisha
CCC
joyce0606
Melis_je
Susan
Pien
Honey*Bee
Atelier Madame
minoessepoes
Ugly Betty
Labeendje
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  minoessepoes ma 20 jun 2011 - 1:27

Toch denk ik ook dat het scheelt dat wij de boodschappen op de fiets moeten doen, ik kan echt niet meer mee slepen dan dat ik voor een euro of 40 koop. Laatst had ik al mijn boodschappen in tassen gedaan en pakte ik het op, zei een jongen achter me in de rij als grapje: " Pas maar op dat je niet achterover valt en succes met bij de auto komen". Dus ik reageer heel nonchalant:" Ow nee mijn fietst staat voor de deur". Hij keek me echt aan van je bent gek!

Eerst deden wij ook echt maar 1 keer in de week boodschappen en dat scheelt ook. Nu ben ik woensdag vrij en dan ga ik vaak even naar de Albert Cuijp, groenten en fruit halen, dat vind ik gezellig en het is ook echt voordelig. Vaak koop ik dan zo in dat we daar wel een week mee vooruit kunnen.

En het scheelt ook dat wij weinig thuis zijn, wij drinken de hele dag koffie en thee van het werk bijvoorbeeld, of bij de lunch cup a soup uit de automaat, mijn vriend pakt gratis fruit op zijn werk en we nemen verder geen tussendoortje mee, alleen een paar boterhammen voor de lunch. Als je de hele dag thuis bent moet je ook gewoon veel meer drank kopen bijvoorbeeld.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Atelier Madame ma 20 jun 2011 - 3:45

Amazzonia schreef:
Melis_je schreef:
Amazzonia schreef: Ik snap ook niet hoe sommige mensen zo goedkoop boodschappen kunnen doen?
(...)
-1/2 brood -afbakpistolets -stukje geitenkaas/honing -handzeep navulfles -koffiemelk cupjes -spekjes -pak optimel -pak icetea -appels -aardbeien -slagroom -douchegel -ijs -wereldgerecht + ingredienten (moet nog kijken welke) -filet americain

Jullie horen straks wat ik kwijt was..

Pistoletjes zijn duurder dan normaal brood, geitenkaas/honing is duur beleg, koffiemelk is in een pak goedkoper, pakken drinken 'kunnen geschrapt', aardbeien zijn duur fruit, slagroom hangt af van soort en merk. Douchegel reken ik niet tot boodschappen, maar is goedkoper in de aanbieding per twee flessen, ijs is niet echt nodig ;-). Pakjes zijn duuuur! Je krijgt alleen een zakje kruidenmix+één dingetje voor 2 euro of meer. Zelf wat kruiden bij elkaar doen is veel goedkoper. Je betaalt eigenlijk gewoon voor het recept. Filet americain is ook ronduit duur. Prima dat je het kan betalen, maar ik begrijp wel waarom je op dat bedrag komt smile.
Als je vaak wereldgerechten eet, kan je wachten tot ze 2 voor één zijn en ze dan inslaan. Dingen op voorraad ehbben scheelt veel geld.

Oke dan snap ik het maar als je al niet eens aardbeien en filet americain kunt betalen? Sorry dan zou ik echt een kutleven hebben :P Alleen maar water drinken is ook pure armoede in mijn ogen.. Pistoletjes kosten trouwens 50 cent voor 4 :P

Ik heb er altijd 6 voor 32 cent Wink als je geen diepvries hebt en je brood moet weggooien omdat het oud wordt is dat juist vaak duurder :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast ma 20 jun 2011 - 3:52

Atelier Madame schreef:
Amazzonia schreef:
Melis_je schreef:
Amazzonia schreef: Ik snap ook niet hoe sommige mensen zo goedkoop boodschappen kunnen doen?
(...)
-1/2 brood -afbakpistolets -stukje geitenkaas/honing -handzeep navulfles -koffiemelk cupjes -spekjes -pak optimel -pak icetea -appels -aardbeien -slagroom -douchegel -ijs -wereldgerecht + ingredienten (moet nog kijken welke) -filet americain

Jullie horen straks wat ik kwijt was..

Pistoletjes zijn duurder dan normaal brood, geitenkaas/honing is duur beleg, koffiemelk is in een pak goedkoper, pakken drinken 'kunnen geschrapt', aardbeien zijn duur fruit, slagroom hangt af van soort en merk. Douchegel reken ik niet tot boodschappen, maar is goedkoper in de aanbieding per twee flessen, ijs is niet echt nodig ;-). Pakjes zijn duuuur! Je krijgt alleen een zakje kruidenmix+één dingetje voor 2 euro of meer. Zelf wat kruiden bij elkaar doen is veel goedkoper. Je betaalt eigenlijk gewoon voor het recept. Filet americain is ook ronduit duur. Prima dat je het kan betalen, maar ik begrijp wel waarom je op dat bedrag komt smile.
Als je vaak wereldgerechten eet, kan je wachten tot ze 2 voor één zijn en ze dan inslaan. Dingen op voorraad ehbben scheelt veel geld.

Oke dan snap ik het maar als je al niet eens aardbeien en filet americain kunt betalen? Sorry dan zou ik echt een kutleven hebben :P Alleen maar water drinken is ook pure armoede in mijn ogen.. Pistoletjes kosten trouwens 50 cent voor 4 :P

Ik heb er altijd 6 voor 32 cent Wink als je geen diepvries hebt en je brood moet weggooien omdat het oud wordt is dat juist vaak duurder :P

Whaha ja die heb ik nu ook gekocht! Dacht dat ze duurder waren maar het viel mee Wink Ik was €25 kwijt en incl. wereldgrecht & gehakt, creme fraiche, paprika en tomaten. Dit is nu voor maandag tot zaterdag maar ik eet deze week wel 3 dagen buiten de deur (fam/vriendinnen), dus dat scheelt een hoop! Hmm ik denk dat ik maar gewoon moet concluderen dat ik geen bespaartype ben.. fail! Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Labeendje di 21 jun 2011 - 19:26

Daisy schreef:Jeetje als ik het zo lees zijn wij best wel veel kwijt :shock:
We zitten tussen de 250-300 euro per maand.

Mijn vriend is een grote eter.
En met vlees zijn wij ook heel kieskeurig dus vaak duur vlees.
Wij drinken ook best veel fris.
Ik ben blij dat er toch nog mensen zijn die meer uitgeven dan wij hihi.
Labeendje
Labeendje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  CCC di 21 jun 2011 - 21:37

Labeendje schreef:Ik ben benieuwd wat jullie kwijt zijn per week (of per maand, net wat je weet) aan boodschappen. Dus gewoon eten/drinken/enz, zonder shampoo, verzorgingsproducten en dierenvoer ofzo.
Toen ik nog alleen woonde kwam ik uit met 80 euro per maand, nu met mijn vriend erbij zitten we op 200 euro per maand. Geen idee of dit veel of weinig is, maar ik vind het zo apart dat het meer dan 2 keer zo veel is, terwijl iedereen altijd zegt dat je met zn 2en minder dan 2 keer zo veel kwijt bent..
Ik ben benieuwd!

Wij geven 100 euro per week uit... althans, dat is ons budget... Dus 400 euro in de maand... Ene keer geven we wekelijks alles uit en andere keer houden we 30 euro over... Hier zitten dus ook alle spullen voor persoonlijk gebruik in zoals shampoo, make-up ed.

Ik vind dat jullie heel goedkoop uit zijn, ik probeer al jaren wat te veranderen maar geen succes...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 21:38

Tussen de 400 en 600 euro, dit wel inclusief alles (verzorgingsproducten, wasmiddel, luiers enz)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Shisha di 21 jun 2011 - 22:23

Wij zijn ongeveer 150 euro per maand kwijt zonder verzorgingsproducten en voer/grind voor de katten.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 22:50

Wij zijn zo rond de 350 euro kwijt per maand, maar ik ga toch maar (weer) eens proberen te bezuinigen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Atelier Madame wo 22 jun 2011 - 0:24

net voor 28 euro boodschappen gedaan voor de hele week cheers

Totaal 28,71
waarvan
-Kruidvat toiletpapier 2 euro
-AH: 8.81
4 puimen, 4 kiwi’s, 2 komkommers, 4 tomaten, 3 soorten bakjes boemboe, 1 fles cassis, brood, bakje smeerkaas, pakje ham, pak rijst, pak pistoletjes
-voor het idee, vorige week AH 2,5 kilo aardappelen 1,40
-Lidl: 16,55:
Bananen (4) 79 cent
Jonagored appels (2) 73 cent
Paprika mix 95 cent
Sperziebonen 1,65
Brocolli 69 cent
Ijsbergsla 49 cent
Champignons 75 cent
Magere kwark 79 cent
Muesli 1,59
Meel 29 cent
Vrijuitloop eieren 89 cent
Doperwten 69 cent
Tomatensaus voor pasta 47 cent
Kipfilet 600 ons 3.40
Braadworst (5x) 60 cent (dit was volgens mij wel een gelukje bij de kassa :-P)
3 bolletjes saks 65 cent

aardappelen nog in huis en pasta ook smile
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Dolphinne do 23 jun 2011 - 0:07

Per week doe ik voor ongeveer 35 euro boodschappen bij de supermarkt.
(en dan eet ik meestal 2 dagen niet thuis en 1 of 2 dagen kant en klaar iets als ik alleen ben of moet werken).

Drogisterij artikelen koop ik apart. Incl luiers komt er dan denk ik nog 10 euro per week bij.
Dolphinne
Dolphinne
Prater
Prater

Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 0:51

Rond de 450 euro per maand, dit is inc. luiers/shampoo/cosmetica etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 1:31

Rond de 140 euro per week dit is incl luiers, flesvoeding, wasmiddel, cosmetica enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast do 23 jun 2011 - 3:40

Dit is tussen de 70 en 100 euro per week voor 2 personen en knaagdieren.

Exclusief cosmetica. Tsja, wij houden van vers en lekker eten en pakken eigenlijk altijd uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  _Lacey_ do 23 jun 2011 - 4:22

Zo'n 120 euro per maand. Dit is inclusief cosmetica.
Het bedrag is voor 1 persoon overigens.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Caroow do 23 jun 2011 - 4:23

225 euro ongeveer denk ik. Mijn vriend is dol op koken en kookt graag erg uitgebreid, toen hij nog niet zo in to het koken was waren we max 200 kwijt inclusief wasmiddel, verzorgingsproducten, tijdschriften enz.

Ik vind het niet zo erg, we kunnen het missen en we eten altijd heel erg lekker.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:24

Rond de 100 euro per week. Dat is incl. drogisterij producten, afhaal eten (1x in de 2 weken friet), eten voor 2 katten, luiers etc
Benzine zit er niet bij. Dat zal iets van 150 per maand zijn

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 2:45

Ik heb 50 euro per week, dus 200 per maand, voor 2 personen en 1 kat. Hier zit alles bij in. Het kan wel zuiniger maar ik vind het prima zo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Theezakje13 vr 24 jun 2011 - 3:26

Gemiddeld schat ik op 50 euro per week voor 2 personen. Hier zitten soms wat verzorgingsproducten bij, niet altijd.
Theezakje13
Theezakje13
Prater
Prater

Aantal berichten : 720
Punten : 774
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Isilme vr 24 jun 2011 - 4:06

Bij mij verschilt het heel erg.
Ik woon alleen, en als ik voor mezelf boodschappen doe ben ik zo'n 30 euro per week kwijt.
Dat is dan gewoon voor de standaard boodschappen.
Als mijn vriend hier is dan is het al gauw 15 á 20 euro per dag aan boodschappen of eten bestellen.
Gelukkig is dat altijd maar een paar dagen en hoef ik dat niet alleen te betalen smile
Isilme
Isilme
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 55
Punten : 57
Registratiedatum : 08-06-11
Woonplaats : R'dam

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Engeltje23 vr 24 jun 2011 - 7:25

Wat geven jullie allemaal weinig uit!

Wij zitten met zijn tweeen wel aan de 80-100 euro per maand. Ik let er eigenlijk niet zo op. Soms doen we boodschappen één keer per week. Soms hebben we daar geen zin in en doen we elke dag boodschappen. Is wel duurder, maar we werken alletwee veel. Er zit niet echt veel stuctuur in...
Engeltje23
Engeltje23
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 28
Punten : 30
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gast vr 24 jun 2011 - 7:28

Voorheen zo'n 70-90 euro in de week, nu hebben we het terug weten te brengen naar 40-60 euro in de week.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Sneeuwvlok vr 24 jun 2011 - 8:52

100-120 euro per maand voor één persoon. Daar zit dan wel bier, wijn etc. bij, en ben student dus dat word wel regelmatig gekocht :P
Sneeuwvlok
Sneeuwvlok
Prater
Prater

Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Lies vr 24 jun 2011 - 9:17

Net voor deze week boodschappen gedaan, á 53 euro.
Lies
Lies
Prater
Prater

Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  SleepingBeauty vr 24 jun 2011 - 23:20

Wij komen gemiddeld op de 50-70 euro uit per week.
De ene maand kopen we wat meer voorraad als de andere maand.
Vind het altijd best veel! Maar als ik dit zo lees, valt het nog mee met ons.

Maar wij kiezen ook wel bewust voor brood van de bakker.
Optimel in plaats van goedkope huismerken.
Eigenlijk altijd verse groenten. Bijna geen potjes of diepvries.
Als ik pasta's kook dan doe ik er ook vaak extra groenten in.
Verder kopen we het meest wel in de aanbieding.

Dit is voor 2 personen
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand?? - Pagina 2 Empty Re: Hoeveel geven jullie uit aan boodschappen per week/maand??

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum